emilb

Schimb ulei si filtru cutie?

14 posts in this topic

Buna ziua,

Detin un S80 D3 din 2010, cutie automata.

Daca puteti sa-mi spuneti aceasta cutie are filtru?si daca da se schimba?cum?cand?

Uleiul pentru schimb este cel de la volvo cel mai bun?recomandat?si un schimb total este cel in care se repeta operatiunea de 3-4 ori?adica se scot 4 litri, se introduc se porneste, se trece cutia prin R, N, D si tot asa pana se inlocuieste tot uleiul?

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact asa cum spui tu este... Filtru nu are, este inclus in baia de ulei a cutiei din cate stiu.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc pentru raspunsul promt,

o zi buna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam foarte tarziu pentru raspuns,dar daca masina are transmisie Powershift,atunci are filtrul de ulei in cutia de viteze.Geartronic-ul nu are!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 minute, Endurocrosser a spus:

Cam foarte tarziu pentru raspuns,dar daca masina are transmisie Powershift,atunci are filtrul de ulei in cutia de viteze.Geartronic-ul nu are!

D3+ sunt cu geartronic .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Exact asa cum spui tu este... Filtru nu are, este inclus in baia de ulei a cutiei din cate stiu.

Nu este inclus în baia de ulei.

uploadfromtaptalk1468999904672.thumb.jpg

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oare merita pus un filtru ? Si daca da pe tur sau retur (de la racitor) , si ce tip de filtru ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am pus pe mai multe mașini filtru extern și am pus și poze la momentul respectiv.

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdan G: ai si ceva poze cu cutie Powershift desfacuta? Sau are cineva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta cu filtru e discutabila, cineva a calculat ca traseul de racire sa aiba un anumit debit, punand un filtru se modifica. Mai departe, cutia are deja un filtru intern(care se gaseste pe www), punand doua filtre nu cred ca ajuta prea mult. 

De obicei discurile se deterioreaza din cauza uleiului uzat sau a prezentei antigelului in uleiul cutiei(racitor de ulei fisurat)

Atata timp cat se schimba uleiul la timp, nu trebuie sa-si bata nimeni capul cu filtre externe.

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am pus la 4 mașini filtru extern și nu a fost probleme decât la una care deja a avut uleiul contaminat cu glicol dar după 3 ani a picat de tot cutia iar după 2 ani filtrul era full de jeg.

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da?

Chiar asa s-a intamplat ?

:)))))))

Rasul.....plansul.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now