ironman

Cutie automata - cum procedam?

175 posts in this topic

De Mercom Arad stie cineva ceva? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flavius este super ok pe partea de piese și reparații . Eu am luat blocuri de valve de la el și au fost ok .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well, pe principiul spus de Bogdan G, "azi merge maine nu", inevitabilul s-a intamplat: dimineata mi-a dat "transmission performance low". Nu a mai schimbat mai sus de viteza 2. Nu mai pleaca singura de pe loc cand las frana, ci trebuie sa astept un pic, secunde bune, pana se misca. Dupa ce se pune in miscare ii simt lipsa de putere. In R pare a merge mai ok. M-am intors acasa, apoi dupa vreo juma de ora am plecat spre Samer, am ajuns cumva pana acolo, mai incet, cu avariile puse, etc. El zice ca prin schimbul de ulei nu se rezolva, ca arunc banii. Nu zic ca nu-l cred, dar sper sa se rezolve prin schimb de ulei. Altfel, zice ca trebuie desfacut tot pe acolo, sa vada exact ce e, si ma costa 2000-3000 euro reparatia. Deocamdata masina a ramas acolo pe langa service-ul lui.

Credeti ca se poate rezolva cu schimbul de ulei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer nu cred, poate dupa schimb de ulei si reinitializare sa mai mearga cateva mii de km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maine pun tester pe ea. Sper sa fie un senzor busit, sau ceva de genul asta. 

 

O intrebare mai sf-istica: se poate schimba transmisia automata cu una manuala?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Am facut diagnoza cu ajutorul lui Tavi. Aveti idee acum daca se poate rezolva altfel decat reparatie capitala? (eventual cu un schimb de ulei + filtru?) 

 

20170131_095103.thumb.jpg.d85b76de12a29920170131_095229.thumb.jpg.4b9b1b42ce7887

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lipsa presiune hidraulica .

Cauze multiple .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci poate fi o valva, sau intreaga cutie defecta? Trebuie desfacuta pt a afla concret?

Au venit si restul de fotografii. Curios ca zice tipul cutiei aw55-50 in lista cu parametri, desi sus e MPS6: 

 

 

f1.thumb.jpg.936d014313efcd6432f785973dcf2.thumb.jpg.6abe4a9a22d905b19d77de867b2f3.thumb.jpg.a651b1ef8240ad3a541bc6e473ef4.thumb.jpg.737d44e2c5836bc1dcc789f4c6cf5.thumb.jpg.c098a156eddc86ed6dbd7c3f512f6.thumb.jpg.2743c6153f19a68d5232cc79171

f7.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu știu unde vezi tu ca scrie AW55. Eu nu vad .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto 4, de sus in jos sau invers, ca e la mijloc, in dreapta, mai jos, la Gearbox

Share this post


Link to post
Share on other sites

O duc vineri la Flavius la Arad, la Mercom, sa speram ca iese bine si cat mai "ieftin". Nu o baga chiar atunci, o las acolo ca sa fie cand ii vine randul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum urmeaza sa revina masina, reparata, am o intrebare. Pt mai putin stres pe cutie, in coloanele lungi si dese, care se deplaseaza greu, ar fi mai indicat s-o tin pe manual doar in viteza 1, sa nu mai treaca in a doua pt doar cateva secunde, si la viteze mici? si sa o mut inapoi pe automat cand se disperseaza coloana? sau n-are treaba?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posibil. La ce am patit cu cutia, as sufla si in iaurt.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

De asta iubesc eu powerstift ul .

Baga în N mai bine dacă stai mult în coloana .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca o sa aplic si asta la stationarile mai lungi. Eu ziceam mai ales de mersul cu 5-10km ora, pe distante scurte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Procedez exact cum spui @ironman.

La coloane o trec pe manual ca sa nu schimbe cum vrea ea. Si la mine da putin soc din 3 in 2 dar numai la rece. E fain cu automta dar coloanele le omoara. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suna bine. Ce am uitat sa intreb, sau nu neaparat am uitat, dar urma sa intreb, se poate schimba din auto pe manual si invers, in mers?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clar. Nu pateste absolut nimic.

De multe ori o trec pe manual la 90km/h si o trec in 4 mai ales cand am o panta de coborat. Exemplu cand intru in Heilbronn din Untergrupenbach care panta are 3km lungime de 7%. Atunci o las in 4 fara sa calc deloc frana si sta la 80. 

Edited by i love VOLVO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi știți ca vorbiți de cutii diferite ? Unu vorbește de o manuala robotizata iar celalalt de o automata clasica .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta nu am stiut. Corecteaza-ma daca are voie sa o treaca din manual in automat si invers din mers.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intre timp a revenit masina in mainile mele. Merge foarte bine, mai bine si mai finutz decat inainte. A mai ramas clancanitul acela cand schimba din 1 in 2, la rece, dar in cazul asta tind sa cred ca e de la altceva. Planetara sau ceva de genu, sau o valva despre care zice baiatul de la Mercom ca se inchide dupa ce trece de viteza 1. 

Edited by ironman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat a costat distractia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Destul de mult. Iti zic in mesaj privat.

Edited by ironman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu pe cutia automata in 6 trepte D5 S60 MY2015 nu am trecut deloc in manual la coloane si nu a patit nimic - ori am pus-o in N daca stam mult ori cu piciorul pe frana. La VEA fac la fel. 

Sau puteti activa ACC pe automate si se tine frumusel dupa cea din fata in D - fie franeaza si sta pe loc, fie accelereaza - bun ACC in oras :). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now