Sign in to follow this  
Followers 0
mirku

Instalare subwoofer activ Pioneer TS-WX710A

9 posts in this topic

Salutare,

Din dorinta de a imbunatatii calitatea sistemului audio High Performance fara a pierde in capacitate de stocaj ,m-am decis sa adaug un subwoofer activ tip : Pioneer TS-WX710A.

Urmand instructiunile din topicul MotorTalk si citind in amanunt topicul Sweedespeed instalarea este foarte simpla.

Am o intrebare tousi cu privire la semnanul trigger de start pe care il primeste subwooferul : stie cineva daca exista vreo iesire/intare a amplificatorului HighPerformance care se poate folosi pe post de semnal de start pentru subwoofer ?

In topicurile mentionate mai sus , s-au folosit circuite HighLow cuplate pe semnalul difuzoarelor.

O sa revin cu poze dupa si din timpul instalarii.

 

Multumesc.

 

 

10280008.JPG

10280011.JPG

10280012.JPG

10280013.JPG

10280014.JPG

10280015.JPG

10280016.JPG

10280017.JPG

10310005.JPG

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

continuare ....

Am desfacut scaunul din fata , am scos amplificatorul si m-am legat la firele difuzoarelor din fata (nu la cele din spate).

Le-am ales pe cele din fata deoarece volumul este lor este mai ridicat decat al celor din spate, avand drept consecinta un semnal de intrare mai puternic pentru amplificatorul subwooferului (sper sa nu gresesc).

Am desfacut toate protectiile de plastic de pe langa chedere si am rutat spre portbagaj cablurile, pe sub mocheta, folosind ghidurile deja existente.

Am alimentat subwooferul de la priza de 12V suplimentara din portbagaj , siguranta acesteia fiind deja pregatita in blocul sigurantelor pentru 15A.

Am masurat toate cablurile si de la amplificator si de prin portbagaj dar nu am gasit nici un cablu care sa se puna sub tensiune cand pui contactul si care sa imi dea un semnal de pornire pentru subwoofer (deci o sa cumpar un convertor HighLow si o sa-l instalez).

O sa revin cu poze.

 

11070021.JPG

11070002.JPG

11070004.JPG

11070005.JPG

11070006.JPG

11070009.JPG

11070010.JPG

11070014.JPG

11070015.JPG

11070016.JPG

11070018.JPG

11070019.JPG

11070020.JPG

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Alimentarea subwooferului se face de la baterie si nu de la bricheta. Firul de la bricheta este prea subtire pentru puterea amplificatorului

2. Puterea mai mare pentru boxele fata o da amplificatorul si nu casetofonul, deci tu ai legat firele pe iesire (intrarea fiind pe fibra optica). Deci o sa dai semnal amplificat intr-un alt amplificator

3. In mufa verde trebuie sa ai un plus pe contact, pentru ca amplificatorul nu ramane in tensiune in permanenta

Edited by paunionutz
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata l-am terminat de instalat.

Oauu...diferenta este enorma din punct de vedere al calitatii sonore. Nu este tipul de subwoofer care iti face tabla de pe masina sa vibreze sau sa ii sara plamanii din loc vecinului de la semafor dar este perfect pentru a adauga acel plus care lipseste sistemului audio.

 

Telecomanda am instalat-o in cotiera pentru acces la functiile subwooferului.

Circuitul de comanda isi face treaba impecabil,porneste subwooferul atunci cand vede un semnal pe difuzoare si preamplifica semnalul pentru amplificatorul subwooferului .

Am o mica problema la oprire: subwooferul activ se opreste brusc si scoate un sunet "profund" de "boom" . Credeti ca se poate rezolva cu adaugare unui condensator pe circuitul de trigger ca oprirea sa fie mai "lina" !?

 

 

1. Alimentarea subwooferului se face de la baterie si nu de la bricheta. Firul de la bricheta este prea subtire pentru puterea amplificatorului

2. Puterea mai mare pentru boxele fata o da amplificatorul si nu casetofonul, deci tu ai legat firele pe iesire (intrarea fiind pe fibra optica). Deci o sa dai semnal amplificat intr-un alt amplificator

3. In mufa verde trebuie sa ai un plus pe contact, pentru ca amplificatorul nu ramane in tensiune in permanenta

Referitor la punctul 1) , am vazut si eu ca cablul de alimentare este mai gros dar vazand ca este protejat de o siguranta de 15A ca cea a firului de la priza de 12V din portbagaj mi-am zis ca e ok.Deci in teorie , nu poate sa traga mai mult de 15A.

Punctul 2) s-a rezolvat cu adaugarea circuitului de commanda care transforma semnalul amplificat in preamplificat.

Pentru punctul 3) nu exista contact pe plus in mufa verde , l-am verificat pe toate cu si fara sistemul audio pornit. Singurul care e posibil sa fie pe plus este cablul gros care alimenteaza amplificatorul, mufa separata.

 

 

11120001.JPG

11140001.JPG

11140002.JPG

11140003.JPG

20151115_200103_resized.jpg

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maxim upgradul ! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da! Un condensator ar trebui sa rezolve zgomotele de la pornire si de la oprire

Share this post


Link to post
Share on other sites

La pornire este ok.nu se aude nici un zgomot.

Problema este decat oprire. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am in v40 asa ceva 

E perfect ca nu ocupa spatiu

Inainte am avut un jbl bandpass cu amp magnat rx mono si cond de 3.2 

Eu il comand direct din dvd ul jvc fara comanda pe fir 

Nu scoate absolut nici un boom

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema cred ca e de la semnalul audio ,incearca sa deconectezi semnalul , sa vezi daca mai face .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0