ciboss

eroare alimentare injector

9 posts in this topic

 

 

Va  rog sa mi da ti un sfat.

In urma operatiunii DPF OFF si CHIP TUNING, MOTORUL  a ramas  in protectie nu se tureaza mai mult de 2900 rot /min.

Am nevoie de un sfat in legatura cu alimentarea injector 2 la un volvo s 40 II din 2008 , 1.6 d, cod motor D4164 cu DPF.

Motorul functioneaza in trei pistoane.

Ca defect citit cu KTS 570 SI Delphi este 23B0, injector cilindru 2 lipsa semnal.

In acesta situatie s- au facut urmatoarele operatii:

-s-au gasit 3 bujii defecte care s-au schimbat si s-a verificat functionarea corecta a releului de bujii prin testare cu KTS. A FOST OK.

-s-a schimbat injectorul de la cilindru 2  cu cel de la 4 si s-au recodat injectoarele. Acelasi defect 23B0 injector cilindru 2 

lipsa semnal.

- s a masurat omhic continuitatea conductorilor conductorilor de la conectorul injectorului, la ECM , respectiv in placa electronica, pana la tranzistorul de comanda. circiut OK

- s au schimbat conductorii ce alimenteaza injectorul 1 cu cel de la cil 2. pentru a verifica daca cablajul este defect, respectiv s au scos pinii din conectorul ECM si s au schimbat intre ei , 1 cu 2.

- de asemenea s au schimbat conectorul de la injectorul 1 la 2, cu aceasta ocazie s a verificat daca papuceii terminali sunt oxidati , nu erau. Acelasi defect 23B0 injector cilindru 2 lipsa semnal.

- s a inlocuit ECM ul cu altul sh. S-a copiat eepromul de pe unul pe celalalt ca  sa poata fi pornita, flash ul a ramas  cel cu care a venit ECM sh. Acelasi defect 23B0, injector cilindru 2 lipsa semnal.4 (imi e greu sa cred ca 2 ECM uri au acelasi defect ).

Partea de cablaj din teste este functionala. Injectorul la fel este functional.

Alta verificare suplimentara, compresia este aceiasi pe toti cilindrii.

:( Astept un raspuns.

Multumesc anticipat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

unde ai facut softul?

Problema  a aparut imediat ce a fost scris softul pe masina sau era veche?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La TCM Turbo in Iasi. Problema am sesizat o dupa dpf off si chip tuning, motorul avea o vibratie ciudata.

Initial s a concluzionat ca ECU are probleme pe circuitul de alimentare al injectorului 2. Dar am comandat un ECu sh de la acelasi model de motor cu softul original si problema(eroarea este aceiasi,alimentare injector 2).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai revino la softul standard al masinii si vezi daca face tot la fel.In cazul in care nu,lasa softul original si cauta ti alt Tuner.

Mai poti arunca o intrebare la baietii de la CompleteChip ,tot in Iasi.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am montat un alt ECU  cu soft original si eroarea se mentine.

Multumesc.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat problemele. 

1. mufa conectare ECU DEFECTATA , in urma nenumaratelor verificari facute de colaboratorul din Iasi, a  TCM TURBO din Bucuresti.

2. remediere defectiune ECU, produsa tot de aceiasi persoana , LA specialist in Iasi, Cristi Onofrei, foarte greu, foarte ocupat dar priceput.

3. in final rescriere soft DPF OFF  + CHIPTUNING.

  PANA AKUM TOTUL E IN REGULA. fUNCTIONEAZA, SE POATE .

  DAR CAM SCUMPA CHELTUIALA PENTRU TIMPUL + LIPSA DE PROFESIONALISM + REMEDIERE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci au scos pinii din mufa si nu a vazut nimeni ca este o problema in mufa respectiva????

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 30.03.2016 at 8:55 PM, paunionutz a spus:

Deci au scos pinii din mufa si nu a vazut nimeni ca este o problema in mufa respectiva????

au umblat unii specialisti, dar au vazut altii. Specialistii nu au vazut cand au umblat in ECU si au ras un condensator sau ceva o piesa de pe placa. Asa ca , ce  mai vorbim. sau rezolvat toate in final.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut am un volvo s60 02 bifuel si cand trec pe gaz imi arata in bord un mesaj(try tu slow down or shift up)si martorul motor licare.ma poate ajuta cineva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now