Sheghy

Fum alb-miros intepator de motorina nearsa

6 posts in this topic

Salutare colegi,

 

Sunt de 2-3 luni posesorul unui volvo s40 din 2006 2.0D.

Sunt profund dezamagit de masina,dintotdeauna am crezut ca volvo este o marca auto deosebita dar s-a dovedit a fi oposul.(in cazul meu poate)

Pe langa altele zeci de probleme la masina am urmatoarea:

-miros de motorina nearsa in permanenta fara a fi vizibil fum(miroase exact cum lasa o dara de fum camioanele vechi Roman,miros necacios si intepator)

-are momente cand da cu fum alb,da in nas la decelerari,in momentul respectiv lasand ff mult fum;dupa o anumita perioada probabil se incalzeste ceva merge ok,fara fum,fara sa mai dea in nas la decelerari.

Va atasez o filmare la relanti din spatele masinii.

Multumesc.

PS:La accelerare intre 1500-1800 de turatii se aude un sunet metalic provenit din zona injectoarelor cred.

 

 

VIDEO0003.mp4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil ai probleme cu injectoarele si de aici tot comportamentul masinii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inexplicabil este faptul ca fumul este alb spre albastru,din putinele mele cunostiinte legate de mecanica defectiunea injectoarelor da fumul negru si lipsa de putere.

Tind sa cred ca ceva racorduri sunt desprinse pe undeva deoarece dupa 3000 de turatii incepe ca urle iar la oprirea motorului se aud sunete metalice,ceva desprins.

Ma poate ajuta un coleg de pe forum care locuieste in Bucuresti cu o testare si ceva pareri,bineinteles contra-cost.

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Injectoarele defecte care suprainjecteaza dau fum alb nu negru. La fel si uleiul scapat de turbina direct pe evacuare.

Edited by Midnight Caller

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare si tie!

Imi pare rau sa aud ca ai probleme cu masina. Sunt colegi foarte buni si amabili pe forum care stiu, pot si vor sa te ajute sa iti rezolvi problemele, cu diagnoza, service si piese.

O sa-mi permit un mic repros (nu ma caracterizeaza asta dar azi e o zi mai proasta). Nu se poate sa iei o masina de aproape 10 ani, in mod evident cu zeci de probleme dupa cum spuneai chiar tu, si sa blamezi intreaga familie Volvo. In cel mai bun caz poti sa-ti acorzi o parte din vina pentru ca nu ai testat in mod corespunzator masina inainte de a o cumpara.

Volvo ESTE o marca deosebita, dar colegii putin "malitiosi" :)de pe forum iti vor spune ca tu nu ai Volvo ci un Ford Focus deghizat. In alta ordine de idei, si eu am un astfel de Volvo-Ford si mai mult decat atat cu mult mai criticatul motor 1.6D care vreme de 192.000 km nu mi-a facut nicio problema si nu mi-a dat motive sa fiu dezamagit de el. Apoi a avut nevoie de putina iubire, atentie si ceva bani, si au urmat alti 70.000 km fericiti pana in ziua de azi.

Cumpararea unei masini second este o loterie si tu se pare ca nu ai avut noroc. Atata tot. Volvo n-are nicio treaba cu asta, puteai s-o patesti cu orice alta marca.

Daca iti place masina si intentionezi sa o pastrezi, apeleaza la colegii cunoscatori, vezi ce o doare, planifica cheltuielile si in curand sunt sigur ca nu o sa mai fi dezamagit. Sau vinde-o si testeaza dezamagirea la alte marci.

Multa bafta si bun venit pe forum!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! 

In primul rand du masina la o testare cu tester dedicat Volvo ca de acolo poti afla multe lucruri care te pot scuti de bajbaiala inutila si ceva banuti aruncati. Testerele universale nu vad anumite erori si in cazul celor pe care le vad, e posibil sa-ti dea explicatii eronate.

Cumva iti si trepideaza ciudat masina cand o pornesti la rece si scoate fum? Ca si cum ar merge in 2 -3 pistoane in loc de 4? 

Fa un test mecanic de injectoare. Daca ai macar 3 injectoare in parametri, totul ar trebui sa fie ok. Daca masina nu da eroare de bujii pe tester, totul ok iar, treci la alte verificari cum ar fi : verificat daca galeria de admisie si cea de evacuare au toate prinderile la locul lor, verificat daca pompa de injectie e ok, furtune sparte, etc.

@Behu - sunt in asentimentul tau. Intradevar S40/V50 sunt facute pe platforma de Ford Focus 2 si de aici si mistourile colegilor cu versiuni de Volvo superioare. Dar sa nu uitam ca Focusul a fost o masina destul de premiata la vremea ei, tocmai datorita sasiului bine construit. Adaugand pe sasiul de Focus o cutie mult superioara cum e cea de la Volvo, un interior mult peste cel al Focusului dpdv calitativ si niste optiuni sau tehnologii la care Focusul viseaza si in prezent, rezulta o masina din clasa entry premium de care eu sunt foarte incantat. Senzatia de la volanul lui Volvo poate fi intrecuta doar de senzatia unui Volvo superior, un Mercedes si inca cateva branduri mai putin comerciale dar considerate luxoase.

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now