Gaabbii

Tremurat motor cand este rece

31 posts in this topic

Salut,

 

De curand am devenit posesorul un V50 din 2007 2.0d.

Sa trec la subiect...:

Cand o pornesc motorul nu sta turat la 1200(cred ca asa ar trebui sa stea cand e rece),ci la 800 rot.

Am gasit acum cateva zile furtunul de la intercooler spart si l-am inlocuit.In momentul in care am facut operatiunea,am desfacut si clapeta de la admisie,pe care am curatat-o impreuna cu senzorul de acolo(o  bucata de sarma subtire,fara sa aiba vreun termistor pe el).

Dupa chestiile astea si-a mai revenit un pic,dar tot tremura motorul cand e rece.

O chestie pe care am remarcat-o este ca acea clapeta din interior pare sa fie actionata de niste furtune de vacum.

Aici e partea dubioasa...Am doar un furtun care intra(cel din fata),iar dedesubt,unde ar trebui sa vina alt furtun care sa actioneze clapeta,nu e bagat nimic.

Asa trebuie sa fie,sau lipseste la mine?

Multumesc anticipat si astept un raspuns

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau este cineva cu motor de 2.0d care ma poate lasa ca sa privesc cum intra furtunele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar nu are nimeni modelul asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gabi , sunt posesori cu 2.0d . 

Eu pot sa iti spun ca nu trebuie sa fie ridicata turatia la rece nu e benzina

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gabi , sunt posesori cu 2.0d . 

Eu pot sa iti spun ca nu trebuie sa fie ridicata turatia la rece nu e benzina

Am avut un passat 1,9 131 cai inainte  si cand pornea,se ducea turometru pe la 1000 de ture apoi revenea la 800.

Ai motor de 2.0d ca sa pot sa arunc si eu un ochi la furtunele care intra in debitmetru?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate  nu am 2.0d , te ajutam cu cel mai mare drag cu poze ... 

Ca fapt divers in debietru nu intra vacum ... si nici in clapeta de acceleratie (care de fapt e  shut off valve )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate  nu am 2.0d , te ajutam cu cel mai mare drag cu poze ... 

Ca fapt divers in debietru nu intra vacum ... si nici in clapeta de acceleratie (care de fapt e  shut off valve )

Asa ala.

M-am exprimat gresit,din graba...

La mine intra doar un furtun si am vazut ca mai are o gaura pe dedesubt.

Acolo trebuie sa vina ceva?

As fi foarte recunoscator daca ai atasa o poza

Share this post


Link to post
Share on other sites

La motorizarea mea este electrica ... sugerez sa cauti o schema a furtunelor de vacum , sau sa mergi in service cu masina :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un sigur furtun de vacuum trebuie sa fie acolo, cealalta "gaura" e libera. 

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un sigur furtun de vacuum trebuie sa fie acolo, cealalta "gaura" e libera. 

Perfect.

Si atunci de la ce sa fie tremuratul atunci cand e rece?

Sa fie bujiile incandescente sau senzorul acela care seamana cu o bucata de sarma,bagat in clapeta de admisie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai corect ar fii sa mergi la o testare cu vida dice , altfel risti sa investesti o grmada de banii ! 

Acea sarma (debitmetrul) e sensibil si scump si nu se repara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai corect ar fii sa mergi la o testare cu vida dice , altfel risti sa investesti o grmada de banii ! 

Acea sarma (debitmetrul) e sensibil si scump si nu se repara

Am pus testerul pe ea si singura problema pe care a gasit-o au fost bujiile.

Sa fie de acolo?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce tester ? Cine a testat masina ... asta e problema ! 

Sincer nu cred sa fie de la bujii (2 masini am avut cu bujii incandescente arse , si nu tremurau la rece , dar am patit sa nu porneasca la -10 gr)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recomandarea mea , ar fii sa mergi la un service bun in bucuresti ai 3 la alegere : Primus (reprezentanta volvo) , Bogdan g , si Midnight Caller + Brava (Alex si Vadim) .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am pus testerul pe ea si singura problema pe care a gasit-o au fost bujiile.

Sa fie de acolo?

 

Salut Gabi! Bujiile pot influenta intradevar prestatia motorului la relanti la rece.

Alte posibile cauze: injectoarele, pompa de injectie sau senzorul de pe ea, furtune fisurate. 

Eu detin acelasi model de motorizare insa sotia mea merge cu Volvo, eu am trecut la alta marca mai average. Daca esti interesat sa faci o comparatie intre furtunele de la motoare, lasa-mi pe PM numarul tau de telefon si ne intalnim cumva cu masinile.

Zi faina!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Gabi! Bujiile pot influenta intradevar prestatia motorului la relanti la rece.

Alte posibile cauze: injectoarele, pompa de injectie sau senzorul de pe ea, furtune fisurate. 

Eu detin acelasi model de motorizare insa sotia mea merge cu Volvo, eu am trecut la alta marca mai average. Daca esti interesat sa faci o comparatie intre furtunele de la motoare, lasa-mi pe PM numarul tau de telefon si ne intalnim cumva cu masinile.

Zi faina!

Injectoarele si pompa nu cred ca are nimic tinand cont ca masina are 140000 reali...

O sa incerc in weekend ca sa curat si egr-ul pentru a a mers o perioada cu furtunul de la intercooler spart si ma gandesc ca sunt depineri acolo(fosta proprietara era o femeie si nu cred ca a bagat de seama asta)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema rezolvata.

Am curatat egru si inlocuit amortizorul de la motor(cel de sub baie)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atasez si niste poze,poate va avea nevoie careva pe viitor.

Am pus o poza cu cel vechi(care parea original) si cu cel de la swag,deja montat.

 

IMG_20151127_094810.jpg

IMG_20151127_101655.jpg

IMG_20151127_095331.jpg

IMG_20151127_101239.jpg

IMG_20151127_101712.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-ai fi luat si tu un Lemforder

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-ai fi luat si tu un Lemforder

Nu avea de unde am cumparat,plus ca mi s-a parut la fel de prost facut precum ala original pe care il avea.

Asta de la swag pare mai tzeapan

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ca ai spus "pare" . :D 

SWAG&Febi sunt niste gunoaie ordinare iar pe original costa 280 lei.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo vezi ca nu trebuie sa se tureze la 1000 rpm cand e rece, nu stiu ce TDI pe motorina ai avut tu dar la HDI pe motorina nu se tureaza mai mult de 800 rpm . 

Eu am numai 3 buc S40 2009 2.0 D (ale mele personale) si fiecare porneste altfel si toate tremura mai tare sau mai putin tare, daca tu nu cunosti modelul ajungi sa schimbi juma de masina aiurea . 

Motorul trebuie sa porneasca aproape sfert ( nu ca 1.6D care porneste la sfert ), este galagios cand e rece, vibreaza putin, la cald devine cuminte si tacut . 

Clapeta de acceleratie este de doua feluri, de tip Y la varianta cu DPF si cu o singura intrare la varianta fara DPF . 

Numai cele fara DPF au un singur furtun de vacuum, tot acolo ai senz pres turbo + senz temp aer admisie . 

 

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

G, ii lasam sa se convinga singuri de "calitatea" Febi & co. Pana una-alta, pe ted gum-ul lui Turbo scria FoMoCo :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca au copiat prea mult :D 

Oricum pt piese de uzura recomand ceva bun, de obicei original sau pe acolo . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo vezi ca nu trebuie sa se tureze la 1000 rpm cand e rece, nu stiu ce TDI pe motorina ai avut tu dar la HDI pe motorina nu se tureaza mai mult de 800 rpm . 

Eu am numai 3 buc S40 2009 2.0 D (ale mele personale) si fiecare porneste altfel si toate tremura mai tare sau mai putin tare, daca tu nu cunosti modelul ajungi sa schimbi juma de masina aiurea . 

Motorul trebuie sa porneasca aproape sfert ( nu ca 1.6D care porneste la sfert ), este galagios cand e rece, vibreaza putin, la cald devine cuminte si tacut . 

Clapeta de acceleratie este de doua feluri, de tip Y la varianta cu DPF si cu o singura intrare la varianta fara DPF . 

Numai cele fara DPF au un singur furtun de vacuum, tot acolo ai senz pres turbo + senz temp aer admisie . 

 

 

Am avut un passat b5,5 din 2004 de 1,9.

Ala asa se tura cand era rece,iar dupa 30s revenea in jur de 800 rot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now