Posted 9 Dec 2015 · Report post Salut!Ti-a spus si Bogdan G si iti confirm si eu acelasi lucru. Motorizarea 2.0 D are un tremurat specific la prima cheie dimineata cand e rece afara. Las-o 20-30 de secunde in pace, apoi tureaz-o putin fara sa sari de 2000 rpm si o sa vezi ca trepidatiile si zgomotul de tractor dispar treptat. Nu ai nici o problema la masina, stai linistit. Bafta! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Dec 2015 (edited) · Report post Offtopic.. Daca toate tremura relativ constant dupa acel interval scurt de timp rezulta ca au relativ km apropiati in bord.Peste 150k de ex care nu este la fel cu 15k Edited 9 Dec 2015 by V50Saphir 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Dec 2015 · Report post Salut!Ti-a spus si Bogdan G si iti confirm si eu acelasi lucru. Motorizarea 2.0 D are un tremurat specific la prima cheie dimineata cand e rece afara. Las-o 20-30 de secunde in pace, apoi tureaz-o putin fara sa sari de 2000 rpm si o sa vezi ca trepidatiile si zgomotul de tractor dispar treptat. Nu ai nici o problema la masina, stai linistit. Bafta!Am rezolvat-o dupa schimbarea amortizorului.Acum merge perfect Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Dec 2015 (edited) · Report post Amortizor de care ? @Saphir, nu prea conteaza nr de km, cel mai bine imi pornea cea de 320.ooo km . De tremurat insa tremurau toate, oricum bine ca le-am vandut . Edited 11 Dec 2015 by Bogdan G Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jan 2016 · Report post Salut tuturor,Am intalnit o situatie la masina mea un volvo S40 1.6 D din 2008 ( facelift). .. cand o scot din viteza si o las pe liber la semafor, turatia motoruui scade putin, masina incepe sa tremure , apoi in cateva secunde masina urca in turatia de relanti normala si merge rotund fara trepidatii. Ma puteti ajuta sa imi spuneti ce sintom este?Multumesc. Share this post Link to post Share on other sites