Maurice

Impresii XC90 MY2016

104 posts in this topic

Ca sa fac o comparatie directa cu XC70/D5/185CP/MY2008, ar fi cam asa:

Motorul surprinzator de vioi, mai silentios

Masina mult mai stabila in curbe, directia mai precisa, suspensia pneumatica versus 4C, poate o diferenta apare si din jante/cauciucuri dar pe de alta parte mai inalta cu 17 cm si garda la sol mai mare

Sistemul de ajustare garda la sol si setari motor/cutie mult superior fata de 4C, alt film.

Consum mai mic cu 1,5-2 litri in oras si cu 1-1,5 in afara. Nu stiu cum calculeaza exact media in conditii de echipare start/stop, poate de aici diferenta mai mare in oras, la XC70 nu aveam

Mult mai spatioasa chiar daca dimensiunile Lungime/latime nu sunt mult mai mari, 11 cm pe lungime si 2 cm pe latime (in zona oglinzilor)

Portbagajul imens

Scaunele de vis

Finisajele interioare impecabile (echipare Inscription)

Sonorizarea Bowers & Wilkins peste Dynaudio

Navigatia mult mai interesanta, cladirile in zonele centrale sunt 3D, rezolutie foarte buna

Head Up display-ul face toti banii, de mare ajutor

Sistemele de protectie/asistenta/etc cam invazive la inceput dar dupa ce te obisnuiesti sunt chiar misto, nu le descriu ca-s o gramada si le-au descris altii mai bine documentati

Parcarea automata inca imi creeaza emotii (am testat-o sa vad cum merge, altfel o chestie asa de fite), nevestei...un vis. Interesanta mai ales daca o faci cu viteza putin mai mare, zici ca-ti zboara volanul.

Camerele spate/fata/laterale "bird view" de mare exceptie, inca nu m-am obisnuit cu ele, la cealalta aveam doar in spate si nu era asa derutant

Pedala de acceleratie inca nu-mi place (prinsa in podea)

Plafonul panoramic superb, mai ales de pe scaunele din spate. Preferam sa fie fara trapa doar sticla, poate la vara sa-mi schimb parerea cand o sa folosesc si trapa.

N-am apucat s-o scot pe aratura/zapada dar pare destul de solid construita asa ca n-ar trebui sa am probleme in a o maltrata putin la iarna

 

PS: Astept sectiunea XC90 2015- asa cum a promis Alex "o s-o fac cand o fi si masina pe aici"  :lol:

 

 

0Y9A6831-2.jpg

Edited by Maurice
19 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa fie intr-un ceas bun sa va aduca doar bucurii si asteptam mai multe info pareri pe parcurs. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consum Azuga-Ploiesti, 4 adulti + juniorul + bagaje

IMG_0840.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erai la vale :P

 

Inca o data..sa o stapanesti sanatos si sa bucuri de ea maxim!!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos dle Maurice, frumos fier, singura mea nelamurire este combinatia de interior alb + Romania. Cum se va mentine interiorul alb in aceasta tara cenusie si prafuita . 

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La interior e inca bine. Acolo nu ia contact decât cu proprietarul si ai lui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari..m-ai convins.O cumpar si pe asta cand va fi cazul peste ani si ani :)

Edited by bandrei
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La interior e inca bine. Acolo nu ia contact decât cu proprietarul si ai lui.

Si proprietarul sta intr-o bula ? El nu paseste prin gunoiul numit ROMANIA ? 

Ieri am facut "detailing" la XC70 (interior bej) si deja presurile sunt negre, mers prin Bucuresti masina si nu a plouat . 

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Covoare de mocheta vara si cauciuc iarna.

La XC70 tot bej aveam si covoarele au aratat foarte bine dupa ani si ani de folosire. S-a gaurit cel de la sofer dar s-a rezolvat prin schimbare.

E o culoare care arata superb dar totusi pretentioasa, cu grija, multe solutii de curatare, fara blugi care se decoloreaza etc/etc se poate pastra foarte bine timp indelungat.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Covoare de mocheta vara si cauciuc iarna.

La XC70 tot bej aveam si covoarele au aratat foarte bine dupa ani si ani de folosire. S-a gaurit cel de la sofer dar s-a rezolvat prin schimbare.

E o culoare care arata superb dar totusi pretentioasa, cu grija, multe solutii de curatare, fara blugi care se decoloreaza etc/etc se poate pastra foarte bine timp indelungat.

Felicitari pentru Noua masina, sa va poarte sanatosi cati mai multi Km,

Sunt de acord ca culoarea bej la interior arata extraordinar si mi se pare usor de intretinut (masinile sotiei toate au avut piele bej + mocheta bej si au rezistat eroic la ciocolata, bomboane, sucuri, noroi.... avand 2 fetitele le-au facut testul)

Daca i se aplica si tratament anti-stain devine chiar super usor de intretinut (dar o carpa umeda si un aspirator)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumoasa masina , sa o stapanesti sanatos fara incidente , superba culoarea , imi place punct.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru Vadim ...:P

Tot de la Azuga (la vale), prima de pe drum si a doua de acasa. O fi bine la 2 tone ???

 

 

 

1.JPG

2.JPG

Edited by Maurice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maurice ne faci de rusine prietene - nu ai voie cu consumuri de astea pe aici :). 

Se pare ca motorul e chiar performant, mai ales la 2 tone. De curiozitate, cati km ai facut pana acum si in ce regim ai mers de ai scos acest consum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scrie acolo, de la Azuga la Bucuresti (la vale).

Vreo 5000 km pana acum.

In oras consumul este mai mic cu 1,5-2 litri, afara la viteze normale (legale) consumul este mai mic tot cam cu 1,5-2 litri, motorul consuma mai putin decat D5-ul daca este folosit "mai lejer".

Consumul sare la fel ca la D5 de exemplu daca trag rulota, daca merg pe autostrada +140 km/h etc

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc frumos - eram curios. Insa e frumos un consum atat de mic mai ales pe o platforma asa grea. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 11/23/2015 at 9:16 AM, Maurice a spus:

Scrie acolo, de la Azuga la Bucuresti (la vale).

Vreo 5000 km pana acum.

In oras consumul este mai mic cu 1,5-2 litri, afara la viteze normale (legale) consumul este mai mic tot cam cu 1,5-2 litri, motorul consuma mai putin decat D5-ul daca este folosit "mai lejer".

Consumul sare la fel ca la D5 de exemplu daca trag rulota, daca merg pe autostrada +140 km/h etc

Daca timpul iti permite poti continua te rog cu updateuri vis-a-vis de consum :D Mama si-a comandat un v60 d6 care va ajunge in posesia ei in aprilie , eu sunt sceptic(legat de hibride) si am intrebat-o de ce nu a comandat xc90-u ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cristi Muresan

Eu am D5 nu e hibrida. La XC90 sunt motoare D5 si T6 normale si hibridul T8.

Consumul e tot pe acolo 9,5-10,5 l/100Km dar numai in oras (Bucuresti).

Cand a fost zapada a sarit de 11 dar e normal.

Pe afara n-am prea iesit (decat cu avionul dar ala consuma mult) asa ca n-am mai facut "statistici".

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu ca nu e hibrida :D , cam astea sunt singurele variante awd de la volvo xc90 , d6 , si d5-u vechi rebadged -d4 awd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 13 minute, Maurice a spus:

@Cristi Muresan

Eu am D5 nu e hibrida. La XC90 sunt motoare D5 si T6 normale si hibridul T8.

Consumul e tot pe acolo 9,5-10,5 l/100Km dar numai in oras (Bucuresti).

Cand a fost zapada a sarit de 11 dar e normal.

Pe afara n-am prea iesit (decat cu avionul dar ala consuma mult) asa ca n-am mai facut "statistici".

Consuma mai putin/pasager ca o masina :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi m-am ""jucat" un pic in XC-ul d-lui Maurice. Ce pot spune... o bijuterie. Sistemul audio m-a dat pe spate. Astept sa apara pe la dezmembrari :D

5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare Membrilor ,

 

Din februarie suntem posesorii noului Xc 90 Inscription 7 locuri  si multe optiuni revolutionare achizitionat din belgia

Masajul in sacunele din fata este dumenzeiesc , ventilatia din scaune la fel , parcarea automata te lasa fara cuvinte.

Primii kilometrii au fost minunati, dar dupa prima luna au aparut problemele (orce minune tine 3 zile ) , masina a ramas muta , modulul audio s-a defectat .

Am mers cu ea la Primus auto pentru diagnosticare si reparatie , au gasit buba si au comandat piesa dar aici marea surpriza , piasa vine in 3 sapatamanii.

Nervos , am sunat la relatii cu clientii din suedia si ca prin minune piesa a sosit in ziua urmatoare telefonului .

Am mers la primis si in cateva ore s-a remediat problema.

Nu trec bine doua saptamanii si se aprinde martorul de ulei ,din nou la service de data asta un o-ring de la tacheti este intepat si de aici pierderea.

De 3 zile astept remediarea problemei.

 

Noul XC 90 este o masina frumoasa dar se pare ca are foarte multe defecte ascunse 

 

Multi kilometrii fara incidente va urez

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce vrei Maurice la banii astia ?!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, alinbuga a spus:

Ce vrei Maurice la banii astia ?!

Un pic de atentie, domnule Alin Buga, atunci cand faci referiri la Maurice si nu era vorba de el...Vezi ca arunca bine cu cheia de 32...:P

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate pentru unii, a mea inca merge, si merge bine.

Sper sa nu intru in "Clubul Nemultumitilor" prea curand. E adevarat ca a mea e mai veche B)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now