Maurice

Impresii XC90 MY2016

104 posts in this topic

Super atunci, e cam de aceeasi "varsta" cu a mea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ionut.udrea.5 atentie mare, garantia extinsa facuta in Germania este valabila numai in Germania. Mergi la Primus pt a avea garantie extinsa in Romania . 

Nu ai fi primul care s-a pacalit cu asta, mai stiu cativa care aveau garantie extinsa insa valabila numai in Germania, la PRimus nu au putut rezolva nimic cu garantia extinsa din Germania . 

Fa garantie extinsa pt ca e prima varianta de XC90 2 si nu se cunosc inca toate bubele. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ionut.udrea.5 atentie mare, garantia extinsa facuta in Germania este valabila numai in Germania. Mergi la Primus pt a avea garantie extinsa in Romania . 

Nu ai fi primul care s-a pacalit cu asta, mai stiu cativa care aveau garantie extinsa insa valabila numai in Germania, la PRimus nu au putut rezolva nimic cu garantia extinsa din Germania . 

Fa garantie extinsa pt ca e prima varianta de XC90 2 si nu se cunosc inca toate bubele. 

Acum am inchis telefonul cu Primus,dupa ce am mai vb o data in Germania!

Oferta de garantie extinsa este valabila pt orice reprezentanta Volvo din Europa! Sunt 2 tipuri de garantie:una normala si una "full factory"!

Poti opta pt una dintre acestea doar daca te mai afli in perioada de 2 ani de garantie a masinii,o singura data(daca optezi pt 1 an,nu mai poti prelungi anul urmator cu inca un an)!

Avantajul de a o face in germania este ca acolo este 1650, pe cand la noi este 8700 lei(aprox.1900€)!

Anul acesta este la Primus o oferta cu 3 sau 4 ani garantie la cele noi!

Am tot vazut feedbackuri negative pt Primus,insa,momentan,pot spune ca sunt multumit de serviciile lor si modul de comunicare...am stat in service langa masina,am fost informat despre costuri si am primit info cu privire la orice lucru am intrebat. Preturile,intr-adevar,sunt de reprezentanta si sper sa nu am probleme mai grave.

Eu mi am pus jantele de R Design pe 22' ce nu aveau senzori pe valva,astfel ca m am trezit cu un martor aprins in bord. Am comandat senzorii si m am programat pt montaj. Scorul:1386 lei, senzorii+manopera....:D

Ce am intrebat eu si inca nu am primit un raspuns cert aici:daca merg intr un alt service autorizat,pierd garantia sau nu? Cum ar fi fost acest caz,unde poate senzorii si manopera m ar fi costat mult mai putin!

Multumesc!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

Ce inseamna "service autorizat"? La noi service autorizat ar insemna dealer Volvo - Primus in Bucuresti de exemplu, si cel mai apropiat de Brasov. 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu exista nici un service Volvo la Brașov. 

Numai la Cluj, Constanța și București. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/31/2017 at 3:24 PM, ionut.udrea.5 said:

Eu mi am pus jantele de R Design pe 22' ce nu aveau senzori pe valva,astfel ca m am trezit cu un martor aprins in bord. Am comandat senzorii si m am programat pt montaj. Scorul:1386 lei, senzorii+manopera....:D

 

Senzori pe valva? Nu stiam ca XC90 nu suporta iTPMS. Foarte ciudat - stie cineva explicatia? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Monitorizare presiune in roti exista, are baiatu pe XC90 dar cred ca e chestie veche.

Omul cred ca a pus alte valve cu senzori avand 2 perechi de jante.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe nu stiu care model mai nou,senzorii sunt pe arbore si masoara presiunea in roti in functie de nr de rotatii

La mine senzorii sunt pe valva,ceea ce jantele pe 22' nu aveau!

Concluzia:jantele pe 22' provin de la un xc90 cu senzor pe butuc,iar eu am cu senzor pe valva!

Toata distractia:vreo 1400 lei,adaugati la cei 1650€ cat au costat jantele...tot e ok,fata de 2700 cat e un set...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iertati-ma insa nu inteleg si satisfaceti-mi curiozitatea: daca noul XC90 are iTPMS nu ar fi nevoie de senzori pe valve - se masoara din senzorii ABS / ESP - viteza unghiulara // numarul de rotatii. Concluzionez ca nu are? Mi se pare ciudat. Foarte ciudat. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iertati-ma insa nu inteleg si satisfaceti-mi curiozitatea: daca noul XC90 are iTPMS nu ar fi nevoie de senzori pe valve - se masoara din senzorii ABS / ESP - viteza unghiulara // numarul de rotatii. Concluzionez ca nu are? Mi se pare ciudat. Foarte ciudat. 

O fi avand posibilitatea sa-si faca update la iTPMS , dar cand a iesit masina din fabrica avea TPMS cu senzori pe valva . Oricum modulul de abs stie cate rotatii face fiecare roata , doar ca nu se oboseste sa calculeze care roata e moale , e ocupat :D

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

O cifra rotunda din concediul (august), de amuzament ca intre timp a mai suferit vreo 10.000km

IMG_2140.JPG

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa un upgrade de soft, facut la Reprezentanta Cluj, Pilot assist 2 functioneaza pana la 139 km/ora.

Alta viata, pe autostrada!

Totusi, trebuie atentie la condus, in cazul curbelor, unde, daca curba nu este corelata cu viteza, Pilot assist se dezactiveaza si te trezesti pe contrasens. 

8C3BDDCF-3785-4843-9733-1E5CCFFC32F1.jpeg

Edited by AdrianSb
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite ce mana de aur aveti la Sibiu5f2f06a1a35d59b5b2192ca21243392b.jpg

4a5e2d5b2263c137a1e5cf977694d17e.jpgf637984d7f0b2af589d578ff9459185b.jpg3ab308e5d47494a332fdb76f69d5940a.jpg918998ee990b609bf2327fe4f1acd54b.jpg63c5c5e953d5370362cdbfc2eb675b21.jpg3bc065e4b9afda494a9c415c22cac76d.jpg11d5ab4e402123ef8d1e45a5d378d38a.jpg6783828b3d4b5911f9451b2eec96ef8a.jpg5c5dcc91681b9306aed684108278c086.jpg672daf1978063dbc178ec294f7c4f0d4.jpg608b89b4c91ac45b8e764b32b1b12f50.jpg5e21dd9303d7a64d1d6bc1ba2149560d.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

De curiozitate:

1.are cineva piele perforata?Cum se comporta in timp?pare foarte moale/fina dar si foarte sensibila

2.spatarele de la banchetele spate se pot regla?exclud varianta Excellence...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am eu perforata, se comporta la fel de bine (sau prost) ca si cea neperforata. Pielea este foarte fina dar aceeasi piele este si la variantele neperforate.

La Inscription cum am eu spatarele se regleaza independent la fiecare scaun din spate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara dragii mei 

Nu am vazut masina mai prosta ca Volvo si service mai neprietenos in viata mea .

Avem noul XC 90 D5 din ianuarie 2016 si cred ca a stat aproxilatix 3 luni in total in service .

La inceput a picat placa care raspunde de sunet , masina era complet muta , apoi probleme la motor pierdea ulei , apoi senzor motorina defect , ramas in pana pe autostrada, apoi iarasi probleme la un furtun , si tot asa pana ieri cand a picat turbina mica dupa ei.

Masina a fost achizitionata in belgia si are 3 ani garantie cu un an platit suplumentar , serviceul din Bucuresti refuzand reparatia chipurile nu e garantia cumparata de la ei 

Mai nou am cunoscut un inginer care lucreaza la fabrica Volvo din Gent si mi-a zis ca multe piese vin din China si sunt restantate cu Made In EU pentru maximizarea profitului

Masina are 80000 de km, pacat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Marian84, eu...si multi de aici de pe forum stim ca frumoasa suedeza este...cheltuitoare....uneori infidela si deseori mofturoasa...dar o iubim...iar noi cei care avem langa noi " varstnice" ne-am dori niste tinerele MY2016 , cu tot pachetul de probleme :).

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 20.04.2018 at 10:19 PM, Marian84 a spus:

Buna seara dragii mei 

Nu am vazut masina mai prosta ca Volvo si service mai neprietenos in viata mea .

Avem noul XC 90 D5 din ianuarie 2016 si cred ca a stat aproxilatix 3 luni in total in service .

La inceput a picat placa care raspunde de sunet , masina era complet muta , apoi probleme la motor pierdea ulei , apoi senzor motorina defect , ramas in pana pe autostrada, apoi iarasi probleme la un furtun , si tot asa pana ieri cand a picat turbina mica dupa ei.

Masina a fost achizitionata in belgia si are 3 ani garantie cu un an platit suplumentar , serviceul din Bucuresti refuzand reparatia chipurile nu e garantia cumparata de la ei 

Mai nou am cunoscut un inginer care lucreaza la fabrica Volvo din Gent si mi-a zis ca multe piese vin din China si sunt restantate cu Made In EU pentru maximizarea profitului

Masina are 80000 de km, pacat

Copy-paste in o gramada de topic-uri.

Posibil sa fie masina proasta, nu te contrazic, dar parca e monoton acelasi mesaj copiat peste tot, prea suna a reclama negativa, ca sa te citez “Pacat”

Ca sa facem si reclama pozitiva, la mine nimic notabil, 65.000 km, sper sa nici nu apara.

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand sa trec de la bocanci la slapi .... surpriza, slapii erau varza asa ca mi-am luat o perche noua.

Alta viata, mai silentioase decat Continental-urile ContiSportContact 5 dotare din fabrica.

IMG_0889.jpg

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now