Sign in to follow this  
Followers 0
sogard1

volvo s70

11 posts in this topic

salut

sunt nou posesor de volvo s70 2.0 10v 93kw ,benzina,an 1999

masina este adusa din suedia are 85000 km reali si a costat 1500 euro +850 euro timbrul de mediu;

am inlocuit uleiul si filtrele; nu stiu nimic despre distributie,in carte scrie ca se inlocuieste la 168000 km,ce ma sfatuiti ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Distributia se schimba si la 8 ani ... deci daca nu a fost niciodata facuta e "trecut de mult de ora 12".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa inteleg ca trebuie inlocuita distributia.Un mecanic bun poate oare sa aprecieze vizual daca a fost inlocuita sau nu avand in vedere faptul ca masina a fost verificata an de an conform unui istoric pe care l-am obtinut de pe carfax.se

Share this post


Link to post
Share on other sites

E greu de apreciat varsta distributiei. Pana acuma nu am vazut pe nici o curea o data de productie. In caz ca cedeaza cureaua vei avea in cel mai bun caz salata de supape..

In mod normal daca masina a fost la inspectiile periodice la Volvo ei ar fi trebuit sa schimba macar o data distributia pana acuma datorita varstei. Dar neavand o garantie nu m-as risca dat fiind consecintele-

Edited by Cristian Scutaru
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru sfaturi.

Despre masina ce imi puteti spune ca si model,motorizare ?

Am un consum mediu de 9.2,demarajul mai greoi comparand cu 460-ul care l-am avut ,mai greu cu ea la oras dar la drum este bijuterie.

Ma gandesc la o instalatie de gaz. MERITA ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca faci mai mult de 15.000km/an s-ar putea sa merite. Altfel e un motor robust, dar din pacate tragi de el ca de caini morti pt. ca e un motor prea mic pt. hurdubaia de masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa o stapinesti sanatos, este albastra! :)

La distributie este bine sa pui OEM iar daca faci distributia acum poate nu este momentul sa schimbi  si pompa de apa, in principiu vorbesc. Tot ce iti spun  este si vis a vis de faptul ca masina ta are putini km  altfel....

Si la 8-10 ani arata bine cureaua OEM pt un motor cu kilometraj real ,insa nu este bine sa iti asumi riscuri..Vorbesc de masini de orice marca  si nu doar Volvo

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce OEM?In curtia albastra de obicei rolele sunt INA iar cureaua este Conti,pompa de apa este HEPU(cu pale metalice)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun .OEM care este echivalent 100% ca si fabricant cu ce nu este ambalat in cutie albastra.Poftim:)

Legat de cureaua Conti , am sa vad cum se prezinta actuala Conti  care va fi schimbata mai tirziu si sa compar cu cea schimbata anterior pe care scrie Volvo.Aici am ,avut, dubii..

Offtopic..Am pus intinzator hidraulic  in cutie Febi dar marcat Aisin este similar cu ce am gasit pe maisna ca si originalul schimbat de reprezentanta respectiva .Asa sint sau ..!

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Febi e impachetator in majoritatea cazurilor. Am gasit multe piese originale mercedes impachetate de Febi. Pompa de apa originala e de la Aisin si nu se gaseste in Romania.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,sa o conduci cu placere si fara evenimente neplacute!

La mine gasesti un motor identic in caz de... "salata" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0