Posted 30 Jan 2016 · Report post Bună! Sunt din cluj și am un volvo s60, 2012, motor 1.6 d, mă ajuta cineva cu un preț informativ la schimbul kitului de distribuție și unde se poate face în Cluj sau în București la cineva de încredere? Mulțumesc anticipat! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Jan 2016 · Report post In Cluj la reprezentanta. In Turda la Oliver, colegul nostru de pe forum. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2018 · Report post Din discutiile de aici deduc ca, cureaua de distributie din fabrica la volvo V60 din 2014 se schimba la 180.000 km? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Jan 2018 · Report post Pentru Romania 120.000 sunt suficienti. Daca a mers afara, 180000 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Jan 2018 · Report post Multimesc. Am intrebat ca vreau sa o schimb. In carte nu scrie ca a fost schimbata Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2018 · Report post La 26/11/2015 at 7:51 AM, ares88 a spus: buna ziua. Sunt nou pe forum si nou in lumea volvo. Am achizitionat un volvo s60 2011 d5 215bhp de curand. Sunt extrem de multumit de masina (inainte aveam un vw passat). Nici nu se compara cu altceva de pe strada. sa trec la subiect. Vreau sa ii schimb uleiul, distributia( ca se apropie de 180.000km) si placutele de frana. Va rog sa imi recomandati ce fel de piese sa achizitionez si unde sa le schimb. ps.:la volvo iasi mi-a cerut 1400 ron pentru schimbul de ulei. Mi s-a parut putin cam scump. pps.: Daca stie cineva cum se schimba computerul de bord in lb. Engleza. multumesc 1400 doar ulei si filtru? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2018 (edited) · Report post La 09/01/2018 at 8:29 PM, cristiann a spus: Din discutiile de aici deduc ca, cureaua de distributie din fabrica la volvo V60 din 2014 se schimba la 180.000 km? Da, 180 mii, scrie si in cartea masinii de altfel. Edited 3 Feb 2018 by Zgr44 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Feb 2018 · Report post Dar cristiann a uitat sa precizeze ca motorul lui este VEA, la acest tip de motor parca e alta perioada de schimb Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Feb 2018 · Report post Un pic mai incolo ,240k.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Feb 2018 · Report post K. Da intradevar am uitat sa specific ca este motor VEA. Multumesc pt raspunsuri. O sa o schimb inainte sa ma duc la RAR pt inmatriculare. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Mar 2018 · Report post La 12/1/2015 at 2:08 PM, Midnight Caller a spus: Pe placutele de frana scrie sus VOLVO, in stanga ATE si in dreapta JURID. Deci pui de care doresti ca tot aia e :)) Sistemul franei se numeste ATE nu placutele in sine, ele fiind Jurid Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Mar 2018 · Report post Pai și eu ce am scris mai sus? Sent from my ONE A2003 using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Apr 2018 · Report post Nu inteleg de unde scoateti prețurile astea. Am luat placure Jurid pt spate,140lei,2 discuri Jurid, 260 leiambele,ulei castrol edge 0w30 pt volvo,a5,b5 ,36lei litrul,si toate filtrele mann,iclusiv cel de motorina,450lei in total,la autokarma... 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Apr 2018 · Report post Discurile or sa se ovalizeze in 10000 de km 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Apr 2018 · Report post Am avut si Ate si s.au ovalizat in 10mii... asa ca.... Jurid aveam pe cele originale,de.asta am ales Jurid. Pe alea originale scria Volvo si Jurid in dreapta. De ce s.ar ovaliza dupa 10mii? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Apr 2018 · Report post Ca sunt proaste. Trebuia sa pui OEM sa nu ai probleme Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Apr 2018 (edited) · Report post On 7/4/2018 at 9:34 PM, vinovatu000 said: Am avut si Ate si s.au ovalizat in 10mii... asa ca.... Jurid aveam pe cele originale,de.asta am ales Jurid. Pe alea originale scria Volvo si Jurid in dreapta. De ce s.ar ovaliza dupa 10mii? Nu am intalnit nici un disc OE-Volvo pe care sa scrie JURID...pe discuri in afara de VOLVO,THICKNESS...altceva nu scrie!!! Nu am nici cea mai vaga idee cine face discurile(posibil Zimmermann,dar nu sunt sigur absolut deloc) La platforma P2,Jurid sunt placutele de frana fata rebranduite de ATE si iar rebranduite de Volvo!!! Colegul @paunionutz are MARE DREPTATE cand recomanda discuri originale! Edited 27 Apr 2018 by Raxo Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Apr 2018 · Report post Folosesc discuri ATE de 10 ani pe diferite marci/modele. Nu am avut niciodata probleme cu ovalizarea acestora. Pe una dintre masini am deja 110.000 cu ele si sunt ok. Pentru S60 tot ATE am comandat. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Apr 2018 · Report post Dacă se face treaba calumea la montaj, adică se curata la sânge rulmentul, culisele plăcuțelor și se ung bolturile, plus regimul de mers primii 100-200km cu frână ușoară și în lung, nu au voie sa apară probleme Sent from my ONE A2003 using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Apr 2018 · Report post Si eu am pus ATE ,fata si spate ,cu vreo 100.000km in urma si totul e ok inca Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Feb 2019 · Report post Salutare, intradevar schimbul de ulei la volvo costa 1470 lei. am fost acum 4 zile, dar trebuie mentionat faptul ca in banii astia s-au schimbat absolut toate filtrele, inclusiv habitaclu, plus update-uri la tot ce se putea, + revizie generala.(controlat toate lichidele, fluidele, curele, placute..etc ) Eu zic ca e ok. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Feb 2019 · Report post 31 minutes ago, Paliu said: Salutare, intradevar schimbul de ulei la volvo costa 1470 lei. am fost acum 4 zile, dar trebuie mentionat faptul ca in banii astia s-au schimbat absolut toate filtrele, inclusiv habitaclu, plus update-uri la tot ce se putea, + revizie generala.(controlat toate lichidele, fluidele, curele, placute..etc ) Eu zic ca e ok. Eu am platit la Bosch Car Service 500 de lei pentru schimbul de ulei si cele 4 filtre(ulei, motorina, aer si polen). Pana la 1470 inseamna ca or mai muncit vreo 4 ore, adica or fi schimbat placutele, lichidul de frana si cine stie ce altceva... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Feb 2019 (edited) · Report post Acum 1 oră, bim a spus: Eu am platit la Bosch Car Service 500 de lei pentru schimbul de ulei si cele 4 filtre(ulei, motorina, aer si polen). Pana la 1470 inseamna ca or mai muncit vreo 4 ore, adica or fi schimbat placutele, lichidul de frana si cine stie ce altceva... Schimbul de ulei la volvo, ma refeream la Reprezentanta Volvo. Edited 25 Feb 2019 by Paliu Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Feb 2019 · Report post 22 hours ago, Paliu said: Schimbul de ulei la volvo, ma refeream la Reprezentanta Volvo. Am inteles de prima data ca e la reprezentanta, de asta ziceam ca mi se pare scumpa optiunea de a face schimbul de ulei acolo, mai ales la o masina care nu mai este in garantie. Totusi, e de 3 ori mai scumpa revizia acolo decat la un service decent din oras. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Feb 2019 · Report post La 25.02.2019 at 10:42 AM, bim a spus: Eu am platit la Bosch Car Service 500 de lei pentru schimbul de ulei si cele 4 filtre(ulei, motorina, aer si polen). Pana la 1470 inseamna ca or mai muncit vreo 4 ore, adica or fi schimbat placutele, lichidul de frana si cine stie ce altceva... Un pic gresit, numai uleiul costa 300 până la 500 lei nu prea iese socoteala . @Paliu ori ce service care se respecta face constatare generala de rampa in cadrul reviziei plus resetat coduri defect plus sters interval revizie . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites