Posted 26 Feb 2019 · Report post Uleiul 210lei, 6litri castrol pt volvo 0w30...,filtrele toate 4,man,260lei...470lei piesele,iar manopera...dupa politica service.ului:) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Feb 2019 · Report post Mai taie din ele, lumea exagereaza dar nici chiar asa . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Feb 2019 · Report post Intra si pe autokarma.35lei litrul de ulei:) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Feb 2019 · Report post On 26.02.2019 at 8:19 PM, Bogdan G said: Un pic gresit, numai uleiul costa 300 până la 500 lei nu prea iese socoteala . @Paliu ori ce service care se respecta face constatare generala de rampa in cadrul reviziei plus resetat coduri defect plus sters interval revizie . La mine or fost doar 4 litri de Castrol 5w-30 A5/B5. Poate de asta m-a ajuns 500 de lei schimbul de ulei si cele 4 filtre Mann. Sunt convins ca exista clienti si pentru reprezentanta, ca altfel n-ar avea acele scoruri. Totul se regleaza din cerere si oferta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Feb 2019 · Report post Probabil nu ai motor de Volvo, noi aici vorbeam de motoare Volvo in 5 pistoane . Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2019 · Report post 19 hours ago, Bogdan G said: Probabil nu ai motor de Volvo, noi aici vorbeam de motoare Volvo in 5 pistoane . Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk E motorul frantuzesc de 1.6d. Chiar si asa, cat sa fie o revizie la motorizarea asta? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Mar 2019 · Report post Depinde ce înțelegi tu prin revizie. Am citit atâtea despre subiectul revizie, încât nimic nu mă mai miră. Oricum, nici o revizie nu e o avere. Fă-o la timp acolo unde ai tu încredere, restul nu contează. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Mar 2019 · Report post La 2/26/2019 at 8:25 PM, vinovatu000 a spus: Uleiul 210lei, 6litri castrol pt volvo 0w30 S-a facut schimb de ulei cu 0w20 ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 May 2019 · Report post Salut Va rog sa ma ajutati cu schimbarea distributiei la un S60 D3 din 2012. De ce piese as avea nevoie, pentru ca am inteles ca ar mai trebui si unele curele auxiliare? Multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 May 2019 · Report post Pune kitul de accesorii si pompa de apa pe original,costa 1000lei piesele, si intinzatorul pt accesorii, dayco, 200lei iar cureaua de accesorii pe original volvo,150lei.eu am schimbat la 180mii km distributia,iar cureaua cu intinzatorul au la mine 60mii km,cureaua arata f bine,dar am ales s.o schimb.la unele modele se rupe pana.n 60mii,la mine arata ca noua,nu stiu de ce anume deinde asta Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 May 2019 · Report post Multumesc Kitul de accesorii se gaseste numai la volvo sau il pot gasi si pe magazinele online? Am gasit prin magazinele online numai piesele legate de distributie. Daca ma puteti ajuta sa-mi spuneti cum se numesc sau ceva coduri au. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 May 2019 · Report post Am gasit aceste piese. Mai am nevoie si de altceva? Multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 May 2019 · Report post Rola intinzatoare pt transmisie ia.o dayco,e identica cu originalul,si costa200lei.iti mai trebuie pompa apa,volvo,si 4litri de antigel volvo,90lei Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 May 2019 · Report post Si daca vrei tu,cureaua de accesorii pt ac,e cea scurta,asta daca se rupe,nu e problemă, doar ca ramai fara ac. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 May 2019 · Report post Multumesc pentru informatii Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 May 2020 · Report post Buna ziua! Detin un Volvo S60, an 2005, 2,4 benzina 125 cp. L-am cumparat din Germania anul trecut si am convenit cu vanzatorul sa-i faca un schimb de ulei + filtru. Acesta a folosit 5,2 litri de ulei WMTEC 5W30 longlife III, cu schimb la 30.000 km. Nivelul pe joja este foarte putin peste minim. Va rog, poate aveti ideee, ce tip de ulei echivalent sa cumpar pentru a completa nivelul din motor? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 May 2020 · Report post Salut, De la Castrol - Volvo are ca standard Castrol. Si aceleasi caracteristici - ar trebui sa scrie in cartea tehnica. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 May 2020 · Report post Multumesc. Deci sa caut un litru de castrol 5w30 Longlife III si ar fi OK? Da, in manual e specificat Castrol 0w30. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 May 2020 · Report post De ce nu pui ce scrie in manual? Nu stiu sa iti spun ce inseamna sa pui uleiul sugerat de tine - insa avem colegi aici cu experienta in acest domeniu. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jun 2020 · Report post Multumesc. Deci sa caut un litru de castrol 5w30 Longlife III si ar fi OK? Da, in manual e specificat Castrol 0w30. La 2.4 Volvo se pune 0w30 A5 cu sigla de Volvo de la Castrol . Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Aug 2020 · Report post Multumesc frumos! Intre timp am schimbat cu Castrol 0w30 A5, ACEA A5/B5, in schimb nu are sigla Volvo. A fost cumparat din Germania. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Aug 2020 · Report post Buna! Sunt nou pe forum si nou posesor de Volvo. Din Iunie 2020 sunt posesorul unui Volvo V60 D2 120 CP cutie automata din 2016. A trebuit sa-i fac revizia de 120000 km si am ales reprezentanta din Constanta - Exclusiv Auto. Cele 4 filtre + ulei 0w20 + verificare masina + update soft (necesare 2 actualizari) + 3 verificari de nu stiu ce piese pe garantie sau rechemare (un furtun la vasul de expansiune, o verificare pe airbag si o verificare centuri de siguranta) + manopera = 1950 lei. A fost mult sau putin, nu stiu. Am ales varianta cu reprezentanta fiind prima verificare a masinii in tara. Putin dezamagit ca nu au putut spune nimic despre istoric. Curios. Volvo nu detine istoricul masinilor. Norocul meu este ca masina a venit cu istoric. Am primit masina cu o singura cheie. Asta este. La reprezentanta mi-au cerut 2000 lei pentru o a doua cheie + rescriere soft pentru ambele. Cam mult. Variante mai ieftine pentru o a doua cheie exista? O alta intrebare pentru cunoscatori. Se merita un chip-tuning la acest motor? Nu as dori un raspuns de genul 180 CP sunt mai multi fata de 120 CP. Se pot schimba selectiv parametrii de performanta? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Aug 2020 · Report post Baza de date si interventie service la Volvo nu este comuna din ce stiu.De aceea nu iti poti gasi istorului in Ro cind tu ii stii istoricul autoturismului achizitionat din tara X(Olanda de ex.) O singura cheie inseamna un ceva neplacut si ca atare procedeaza la a doua cheie fiindca e pacat de masina .Totusi 3-400E pentru un bun propriu de peste 10000-12000E nu este mult . Se poate pierde sau deteriora tehnic si singura cheie si atunci sa vezi..Altfel decit reprezentanta ,depinde pe cine gasesti. . Cresterea de putere se face din soft fiind motor VEA. Va creste puterea si cuplu ceea ce implica niste lucruri pozitive care spun totul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Sep 2020 · Report post salutare. nimeni nu a specificat ce tip de ulei si ce specificatii? 0w30 sau 5w30? Share this post Link to post Share on other sites