CosminS40

martor aprins in bord

27 posts in this topic

cand am pornit motorul mi s-a aprins acest bec, am masina cumparata din belgia, din octombrie circul cu ea, asa ca nu stiu ce este si ce ar trebui sa fac, mi s-a spus ca acolo se face acel keuring si iti reseteaza mereu chestia asta si se va aprinde din nou cand este nevoie de urmatoarea verificare tehnica sau ca trebuie schimbate consumabilele, ok schimb consumabilele dar apoi cum fac sa imi resetez chestia asta? trebuie neaparat la reprezentanta? va multumesc frumos si am cautat si nu am gasit, sper ca nu am creat un nou topic

12333820_990376934341508_1231365082_o.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cauta reset service interval , pe youtube.

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc, o sa fac si eu chestia asta, din punct de vedere software am rezolvat problema, dar tehnic ar trebui sa ii fac ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai se aprinde la fiecare 30 000km sau 1 an . Service-ul masinii include schimb de ulei , filtre (aer , motorina , habitaclu) si altele in functie de km din bord , si ce s-a schimbat sau nu (distribuitie , placute de frana, stergatoare , cauciucuri. etc. )

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah, multumesc foarte frumos, am crezut ca este o problema mai mare sau ceva. multumesc, weekend placut

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

La fel si tie 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru probleme mari ti se aprinde triunghiul rosu, atunci ai dat de belea. Asta galben se aprinde si cand ramai fara lichid de parbriz, si vei primi un mesaj gen "Visservloeistoff bijvuulen", inseamna ca lichidul de parbriz e cam dus :) Prima data m-am speriat si eu la i galben pe bord, dar m-am convins ca apare cu mesaje informative.

Cele grave, care necesita service, vor fi insotite de triunghiul rosu mare si urat aprins in centru. Si eu am masina din Belgia si limba asta e flamanda (Olandeza...).

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Triunghiul galben se aprinde chiar si odata cu martorul ABS care asta nu o pot baga la " lichid de parbriz".

Triunghiul rosu se aprinde chiar si cand o usa este deschisa care nu o poti baga la "ai dat de belea" asta in cazul in care nu cazi din masina. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand e usa deschisa (sau portbagajul) se aprinde i galben la S40, in nici un caz dracia rosie, cu franele nu am avut probleme...

Cel rosu mi s-a aprins cand mi-a murit motorul in mers din cauza filtrului de motorina infundat si atunci mi s-a facut si bordul pom de Craciun imediat ce am oprit masina...:sad5:

Capture.JPG

Edited by Claudiu T
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

yep e vina mea.  Am crezut ca S pa'zeci e cam acelasi cu Vsap'zeci.    

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La usa deschisa e cu galben daca stai pe loc. Dar ai incercat sa pleci de pe loc cu usa deschisa? Sa vezi ce frumos se face rosu :)

Edited by Behu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am experimentat din astea. :)) Sa zicem ca nu vreau sa vad becuri aprinse pe bord daca nu e necesar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La usa deschisa e cu galben daca stai pe loc. Dar ai incercat sa pleci de pe loc cu usa deschisa? Sa vezi ce frumos se face rosu :)

Ai dreptate @Behu! Am pus o oglindă mare pe bancheta din spate, n-am închis bine una dintre usii, motivul l-ati înteles, si, imediat după plecare s-a aprins becul rosu! Dar e logic că fie asa, daca-ti pierzi copilul într-o curbă ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca pierzi copilul in curba e cam nasol...:tard:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai dreptate @Behu! Am pus o oglindă mare pe bancheta din spate, n-am închis bine una dintre usii, motivul l-ati înteles, si, imediat după plecare s-a aprins becul rosu! Dar e logic că fie asa, daca-ti pierzi copilul într-o curbă ?!

e mai grav decat sa pierzi presiunea turbinei :))

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va rog sa imi spuneti ce este cu acel text ca eu nu imi dau seama ce trebuie sa ii fac masinii, si mai se aprinde si martorul galben, postez o fotografie imediat. Multumesc

20160226_145251.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai google tarnslate si iti spune sa duci masina la service

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta am inteles... ma gandeam poate se poate sa imi dau seama de ce trebuie sa o duc la service...

Share this post


Link to post
Share on other sites

O problema la motor .... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meldingen inseamna mesaje (Aveti 2 mesaje - apesi READ, le vezi, iti zice ca ai probleme la partea de motor - nu pare grav inca, nu ai triunghiul rosu si nu a intrat in Limp Mode). Mergi la service si vezi ce are, nu merge pe presupuse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost la peugeot si mi-a verificat-o ca am inteles ca motorul asta de 136 hp este facut de peugeot si citroen si mi-au spus ca problema poate sa fie: filtrul infundat, un furtun ceva pe la filtru sau un senzor presupun ca e vorba de EGR, inainte sa ajung la ei masina nu se mai tura peste 2300 si nici nu mai tragea.... adica a slabit considerabil puterea masinii si nu imi mai permitea sa o turez. Presupun ca masina a intrat intr-un mod de siguranta sau ceva ca daca nu este in sarcina, se tureaza. Astept o sugestie. Va multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si o problema si dupa cat am citit de la colegi cred ca e nasoala 

m-am ""triunghi roșu """ aprins urgentă motor service

va rog posibile cauze si ce e de făcut la noi e reprezentanta 

image.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

V ati ales prost baba.Este luna dpfurile picate. Normal trebuie sa le puneti pe VIDA si sa le testati cum trebuie. Dpf off complet la cineva care face volvo ca apoi sa nu ziceti ca scoate fum ca raba si nu mai mere sau dpf nou

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thor

Crezi ca trebuie înlocuit lichidul de la DPF ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now