Guest alinsp

Nu mai stiu ce sa fac

7 posts in this topic

O iau cu inceputul:

-primul simptom pornire grea cand motorul este cald

- se oprea din mers cand se incalzea motorul

-nu mai puteam s-o pornesc cand era cald motorul

-la Test mi-a zis ca trebuie sa schimb toate injectoarele

-la testul de injectoare mi-a zis ca doar unu

Acum pot s-o pornesc doar cand dau si la pompita aia de langa filtru, daca ma opresc, se opreste si motorul.

Am anulat filtrul crezand ca scapa presiune pe la el, dar nimic.

Am dat jos o conducta de la un injector dar nu arunca motorina deloc prin ea cand dau la automat.

Am pus sa traga motorina dintr-o sticla dar nu tragea deloc.

Orice sfat este binevenit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Sigur nu iti trage aer in loc de motorina la pompa de inalta presiune ? Daca zici ca merge daca amorsezi mereu cu pompita de mana, la asta m-as gandi...

    Pompa de inalta presiune ai verificat-o ? Degeaba testezi injectoarele, vezi cand dai la automat daca iti scuipa DUPA pompa de inalta presiune. Daca iti da sau nu motorina pe la injectoare e destul de irelevant cat timp nu iti vine motorina LA injectoare...

    De asemenea din umilele mele cunostiinte legate de diesel, stiu ca exista o valva care lasa sau nu sa treaca motorina (prin sau in pompa de inalta presiune). Daca aia-ti face figuri si nu deschide, poti sa dai la automat o vesnicie ca nu pleaca.

    Sper sa te ajute.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am anulat rezervorul si am bagat un furtun intr-o sticla plina cu motorina, dar nu se vedea sa traga ceva. Am verificat si la pompa de inalta presiune, dar nu scoatea deloc motorina. Ar trebuii sa aiba presiune mare, nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, S40/V40-ul nu are pompa de aductiune in rezervor. De aceea trebuie "amorsat" sistemul cu ajutorul pompitei de mana de la filtrul de motorina.

In mod normal trebuie sa umpli pompa de inalta presiune cu motorina inainte sa traga din sticla. Nu stiu pe ce principiu lucreaza, insa daca o pompa de benzina scoate 4-5 bari, cea de motorina ar trebui sa scoata din cate stiu eu in jur de 200 de bari.

Daca pompa de inalta presiune nu este amorsata, nu are cum sa traga din sticla pentru ca aerul pe care ea il suge la admisie nu este suficient pentru a forma un vacuum atat de mare cat sa traga din sticla ta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai motor commonrail?  ia alimenteaza prin cadere. adica sa tii sticla cu motorina mai sus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reusit s-o pornesc, fara sa se mai opreasca. Am demontat pompita si am montat-o la un capat pe furtunul care intra direct in pompa de inalta presiune iar celalalt capat intr-o sticla de motorina. Am amorsat pana mi-au iesit ochii dar pana la urma a pornit. Cred ca pierde undeva presiune de la filtru la rezervor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now