DodoS40

Se opreste turatia la 3000 s40 1.6 d

24 posts in this topic

Dintr-o data nu se mai accelereaza masina si se opreste turatia la 3000, pe tester zice filtru de particule, ce fac?

am un s40 2009 114 mii de km 1.6 diesel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare si tie :) De unde esti...?

Daca stim de unde, atunci te putem indruma la cineva care are tester vida/dice si un pic de habar la masini. Apoi, daca e filtrul infundat ai doar 2 optiuni: afara cu el sau altul nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai noroc si km sunt reali, cel mai probabil scapi de data asta completand aditivul pentru filtrul de particule. Cam atat tine ala cu care vine din fabrica.

Daca ai ghinion, atunci masina are aprox 200.000 km si atunci raman valabile variantele de mai sus - DPF-off sau inlocuire.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi pe tester nivelul de aditiv si presiunea si revino aici cu cifrele

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu dar numai de Luni incolo si sunt din Bucuresti, zona IOR2 (Titan) daca te ajuta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi s-a intamplat cand am plecat  din bucuresti, azi o sa ma intorc, se intampla ceva la drum lung? Sa am vreo frica? :))

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu pot sa vad in globul de cristal daca e doar un fir sau o sa ti se desire masina pe drum :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate ai "norocul" sa omori turbina...sau poate nu se intampla nimic, fiind doar problema cu lipsa de aditiv pentru regenerare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se duce nici o turbina nimic. Da-i tare!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Era un furtun desprins si mi-a facut regenerare la dpf, acuma totul e ok, mi-a zis mecanicul ca cica la 120 de mii de km trebuie schimbat filtrul, cineva zicea ca trebuie doar regenerare, cum e de fapt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regenerare face el tot timplul , completat aditiv la 60 k km , schimbat dpf la 120k km si tot asa , dar motorul trebuie sa mearga bine 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat costa un minunat filtru de particule? Si se poate face doar la reprezantanta?si alte intrebari, unde pot sa il dau jos? Cat costa sa il dau jos? Si daca e mai bine sa il dau jos?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Ar trebui sa te uiti un pic peste topicurile altor colegi (sa aflii mai multe) 

Sumar : 3000 lei filtru (cu aproximatie)

De dat jos, il poate da jos multa lume spre exemplu bogdan g , dok , si multi altii 

Nu l-as da jos pana nu se strica , deci fa un test cu dice (tester volvo ) apoi vezi cum stai , ai nevoie sa il dai jos sau nu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

De schimbat e 3000 de lei NUMAI filtrul...toata operatiunea mi-a fost ofertata in jur de 4500 lei (ca se schimba si alte jucarii+aditiv), am preferat sa scap mai ieftin si sa il scot.

Edited by Claudiu T

Share this post


Link to post
Share on other sites

1900 lei pentru burdufele de la planetara (nu vreau sa fac reclama negativa reprezentantei) dar , pentru un dpf , mi se pare oke pretul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teoretic nu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doar ce am anulat DPF-ul la chip tuning Ploiești si i-am mai pus 25 de cai si 40Nm in stage1.Ma costat 1100 RON la oferta si mașina merge perfect acum la 135cp si 280nm.pe deasupra a mai scăzut si consumul si numai sunt emoți in depasiri.îti sugerez sa faci la fel pt ca dupa regenerare la 3k kilometri iar se va înfunda si vei plăti mereu operațiuni de regenerare si tot aici vei ajunge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut sper sa nu greșesc topicul,am căutat cu search dar nu am găsit,:wacko:ceea ce căutam și anume un mecanic sau un coleg de forum care se pricepe la volvo v40 1.8i,să mă ajute sau să se uite cam ce ar fii de făcut la noua mea "gagica",din Ploiești,colegul.:)

Menționez ca nu am mai avut never volvo umblând pana acum doar cu "gagici "italience și nemtoaice:D

Mulțumind anticipat,aștept sa mă ajutați 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut sper sa nu greșesc topicul,am căutat cu search dar nu am găsit,:wacko:ceea ce căutam și anume un mecanic sau un coleg de forum care se pricepe la volvo v40 1.8i,să mă ajute sau să se uite cam ce ar fii de făcut la noua mea "gagica",din Ploiești,colegul.:)

Menționez ca nu am mai avut never volvo umblând pana acum doar cu "gagici "italience și nemtoaice:D

Mulțumind anticipat,aștept sa mă ajutați 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now