Posted 12 Dec 2015 · Report post Dintr-o data nu se mai accelereaza masina si se opreste turatia la 3000, pe tester zice filtru de particule, ce fac?am un s40 2009 114 mii de km 1.6 diesel Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Dec 2015 · Report post Niciun martor nimic avertizare nimic Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Dec 2015 · Report post Salutare si tie De unde esti...?Daca stim de unde, atunci te putem indruma la cineva care are tester vida/dice si un pic de habar la masini. Apoi, daca e filtrul infundat ai doar 2 optiuni: afara cu el sau altul nou. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Dec 2015 · Report post Daca ai noroc si km sunt reali, cel mai probabil scapi de data asta completand aditivul pentru filtrul de particule. Cam atat tine ala cu care vine din fabrica.Daca ai ghinion, atunci masina are aprox 200.000 km si atunci raman valabile variantele de mai sus - DPF-off sau inlocuire. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Dec 2015 (edited) · Report post Sunt din bucuresti, km sunt total reali Edited 13 Dec 2015 by DodoS40 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Dec 2015 · Report post Vezi pe tester nivelul de aditiv si presiunea si revino aici cu cifrele Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Dec 2015 · Report post Unde pot sa vad nivelul de aditiv? Cine are un tester care poate sa vada asta? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Dec 2015 · Report post Eu dar numai de Luni incolo si sunt din Bucuresti, zona IOR2 (Titan) daca te ajuta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Dec 2015 · Report post Mi s-a intamplat cand am plecat din bucuresti, azi o sa ma intorc, se intampla ceva la drum lung? Sa am vreo frica? :)) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Dec 2015 · Report post Nu pot sa vad in globul de cristal daca e doar un fir sau o sa ti se desire masina pe drum 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Dec 2015 · Report post Poate ai "norocul" sa omori turbina...sau poate nu se intampla nimic, fiind doar problema cu lipsa de aditiv pentru regenerare. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Dec 2015 · Report post Nu se duce nici o turbina nimic. Da-i tare!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Dec 2015 · Report post Era un furtun desprins si mi-a facut regenerare la dpf, acuma totul e ok, mi-a zis mecanicul ca cica la 120 de mii de km trebuie schimbat filtrul, cineva zicea ca trebuie doar regenerare, cum e de fapt? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Dec 2015 · Report post Regenerare face el tot timplul , completat aditiv la 60 k km , schimbat dpf la 120k km si tot asa , dar motorul trebuie sa mearga bine Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Dec 2015 · Report post Cat costa un minunat filtru de particule? Si se poate face doar la reprezantanta?si alte intrebari, unde pot sa il dau jos? Cat costa sa il dau jos? Si daca e mai bine sa il dau jos? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Dec 2015 · Report post 1. Ar trebui sa te uiti un pic peste topicurile altor colegi (sa aflii mai multe) Sumar : 3000 lei filtru (cu aproximatie)De dat jos, il poate da jos multa lume spre exemplu bogdan g , dok , si multi altii Nu l-as da jos pana nu se strica , deci fa un test cu dice (tester volvo ) apoi vezi cum stai , ai nevoie sa il dai jos sau nu . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Dec 2015 (edited) · Report post De schimbat e 3000 de lei NUMAI filtrul...toata operatiunea mi-a fost ofertata in jur de 4500 lei (ca se schimba si alte jucarii+aditiv), am preferat sa scap mai ieftin si sa il scot. Edited 15 Dec 2015 by Claudiu T Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Dec 2015 · Report post 1900 lei pentru burdufele de la planetara (nu vreau sa fac reclama negativa reprezentantei) dar , pentru un dpf , mi se pare oke pretul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Dec 2015 · Report post pai si daca il scot, nu o sa am probleme la rar cand fac itp-ul? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Dec 2015 · Report post Practic v50-ul mi se pare o masina cu probleme. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Dec 2015 · Report post Doar ce am anulat DPF-ul la chip tuning Ploiești si i-am mai pus 25 de cai si 40Nm in stage1.Ma costat 1100 RON la oferta si mașina merge perfect acum la 135cp si 280nm.pe deasupra a mai scăzut si consumul si numai sunt emoți in depasiri.îti sugerez sa faci la fel pt ca dupa regenerare la 3k kilometri iar se va înfunda si vei plăti mereu operațiuni de regenerare si tot aici vei ajunge. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jan 2016 · Report post Salut sper sa nu greșesc topicul,am căutat cu search dar nu am găsit,ceea ce căutam și anume un mecanic sau un coleg de forum care se pricepe la volvo v40 1.8i,să mă ajute sau să se uite cam ce ar fii de făcut la noua mea "gagica",din Ploiești,colegul.Menționez ca nu am mai avut never volvo umblând pana acum doar cu "gagici "italience și nemtoaiceMulțumind anticipat,aștept sa mă ajutați Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jan 2016 · Report post Salut sper sa nu greșesc topicul,am căutat cu search dar nu am găsit,ceea ce căutam și anume un mecanic sau un coleg de forum care se pricepe la volvo v40 1.8i,să mă ajute sau să se uite cam ce ar fii de făcut la noua mea "gagica",din Ploiești,colegul.Menționez ca nu am mai avut never volvo umblând pana acum doar cu "gagici "italience și nemtoaiceMulțumind anticipat,aștept sa mă ajutați Share this post Link to post Share on other sites