Florin Raducu

temperatura apa/motor scazuta

14 posts in this topic

Salut ! 

Am un Volvo s40 1.8 benzina din 1998 si odata cu sosirea iernii am constatat ca temperatura in interiorul masinii este scazuta chiar daca setez temperatura maxima.

Cred ca este o problema la termostat sau un senzor pentru ca dupa un anumit timp de functionare pe loc temperatura motorului abia atinge 64 de grade iar in mers nu sare de 52 de grade chiar mai putin,nefiind suficient pentru a si degaja caldura.

Temperatura motorului ar trebui sa aiba valori mai ridicate sau exista o alta problema la sistemul de incalzire?

Multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimba termostatul. Motorul tau trebuie sa ajunga la 90 de grade (jumatatea scalei) si sa RAMANA ACOLO orice i-ai face.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ! 

Am verificat termostatul si era blocat pe deschis asa ca l-am inlocuit iar acum totul functioneaza normal.

Temperatura ajunge la 95 de grade moment in care termostatul deschide iar temperatura scade la 92 de grade si tot asa intr -un ciclu continuu.

Multumesc pentru ajutor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Excelent ! Sa te bucuri de ea :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De o zi m-am trezit cu ceva probleme asemanatoare la instalatia de incalzire. Desi motorul e cald, indicatorul fix pe mijloc, in habitaclu imi intra aer rece, insesizabil incalzit. La un anumit moment porneste si baga cald normal. Aveti vreo sugestie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am aceeasi problema cu initiatorul topicului, am luat deja termostatul, urmeaza sa il schimb. Deci voi rezolva partea cu bagat de aer călâi.

Alta este beleaua pe care am descoperit'o: chiar daca dau butonul de temperatura la minim, tot aer cald baga in habitaclu dupa ce apuca sa se incalzeasca lichidul de racire. Nici macar cu AC pornit nu e nicio diferenta, desi se aude ca porneste si se opreste compresorul. Aveti vreo idee ce poate fi?

Inca o chestie: la un moment dat am surprins ca palpaiau ledurile de la AC si de la recirculare, dar dupa cateva secunde s-au oprit. Vreo eroare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De o zi m-am trezit cu ceva probleme asemanatoare la instalatia de incalzire. Desi motorul e cald, indicatorul fix pe mijloc, in habitaclu imi intra aer rece, insesizabil incalzit. La un anumit moment porneste si baga cald normal. Aveti vreo sugestie?

Umbla la butonul de caldura.

Da-l pe minim si apoi imediat la maxim.Dupa,lasa-l la temperatura pe care o doresti.

Am patit si eu de 2 ori pana acum,dar si-a revenit.

Ar mai merge ca sa cureti senzorul care este in spatele consolei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alta este beleaua pe care am descoperit'o: chiar daca dau butonul de temperatura la minim, tot aer cald baga in habitaclu dupa ce apuca sa se incalzeasca lichidul de racire. Nici macar cu AC pornit nu e nicio diferenta, desi se aude ca porneste si se opreste compresorul. Aveti vreo idee ce poate fi?

Inca o chestie: la un moment dat am surprins ca palpaiau ledurile de la AC si de la recirculare, dar dupa cateva secunde s-au oprit. Vreo eroare?

Am gasit si un filmulet cu palpaiala asta, aveti idee ce poate fi?
https://www.youtube.com/watch?v=Q37MAZwRRbQ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai o eroare pe modulul de clima, trebuie pusa pe un tester si citita. Avem VOL-FCR-ul, si te putem ajuta in principiu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult MC, te voi contacta imediat ce timpul imi va permite o deplasare pana la voi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat termostatul si aparent toate problemele au disparut. Acul in bord sta fix la jumatate, orice i-as face (mers turat, mers lent, ventilatie la maxim pe cald sau pe rece). A disparut si eroarea cu palpaitul ledurilor, daca mai apare trag o fuga pana la voi pentru o diagnoza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super, ma bucur ca s-a rezolvat ! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umbla la butonul de caldura.

Da-l pe minim si apoi imediat la maxim.Dupa,lasa-l la temperatura pe care o doresti.

Am patit si eu de 2 ori pana acum,dar si-a revenit.

Ar mai merge ca sa cureti senzorul care este in spatele consolei

Eu am fost in stiuatia care spune ca domnia si prostia se platesc. Cu varf si indesat, spre rusinea mea! In borcanul de apa nu era destula materie prima.... Am completat si acum merge fara absolut nicio problema. Nu am avut niciun bec aprins, nicio problema cu temperatura, absolut nimic, deci nu puteam ghici. Prostia mea si mai mare este ca am mai patit ceva de genul acesta in urma cu cativa ani, la fel am rezolvat... bine ca in final mi-am adus aminte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umbla la butonul de caldura.

Da-l pe minim si apoi imediat la maxim.Dupa,lasa-l la temperatura pe care o doresti.

Am patit si eu de 2 ori pana acum,dar si-a revenit.

Ar mai merge ca sa cureti senzorul care este in spatele consolei

Eu am fost in stiuatia care spune ca domnia si prostia se platesc. Cu varf si indesat, spre rusinea mea! In borcanul de apa nu era destula materie prima.... Am completat si acum merge fara absolut nicio problema. Nu am avut niciun bec aprins, nicio problema cu temperatura, absolut nimic, deci nu puteam ghici. Prostia mea si mai mare este ca am mai patit ceva de genul acesta in urma cu cativa ani, la fel am rezolvat... bine ca in final mi-am adus aminte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now