Sign in to follow this  
Followers 0
Guest ozzy_69

pornire S60 2,4 D/D5

3 posts in this topic

e adevarat ca motoarele common rail pornesc un pic mai greu? adica 2-3 secunde. nu de alta, dar ma mananca undeva de o curatare de injectoare. si rece si cald porneste la fel. sa zic ca invarte de 3-4 ori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fata de cele PD de la W. pornesc mai greu. Stai linistit ca asa pornesc toate, invarte de cateva ori pana porneste...si Vara si Iarna....Cand nu iti porneste iarna e problema....pana atunci nu iti recomand sa cureti inj.doar pentru asta. Dupa ce porneste cateva secunde merge neregulat (pana isi face harta de combustibil ECU) iar 4-5 minute e mai zgomotos (pana se incalzesc tampoanele hidraulice - in speta cauciucul de la tampoane e rigid cateva minute). - Dar toate astea sunt scrise si in manualul masinii....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai e o chestie. Daca un common rail nu are turatia de pornire (cam 400 rpm) nu porneste nici de-al dracului. Am patit eu cu cealalta. Dupa incarcarea bateriei a luat-o la sfert.

Motorul e mai zgomotos cand e rece pentru ca debitul de motorina e mai mare, mai ales iarna si e adevarat ca vibreaza mai tare cand sunt tampoanele hidraulice reci (lucrul asta se intampla datorita inbatranirii cauciucului). Tot la fel de adevarat e ca daca ai scapari pe instalatia de vacuum ce le controleaza sau daca electrovalva de control e dusa ai si vibratii in masina si nici geometria variabila a turbinei nu functioneaza ca lumea (vacuumul este comun pentru valva control turbina si valva control tampoane).

Scuze de off topic, m-am lasat dus de val... ;D ;D ;D ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0