Posted 29 Jan 2016 · Report post Buna tuturor Azi dimineata am descoperit ca in timp ce veneam la servici..masina a incetat sa mai traga si nu urca peste 3000 rpm..dar lucrul asta s-a intamplat dupa ce s-a incalzit motorul..ieri am schimbat becurile la numar cu unele led si am scos un bec din plafoniera...o fi posibil sa intre in safe mode din cauza becurilor? Multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2016 · Report post Probabil doar o coincidenta. Trebuie pusa pe un tester masina sa vezi ce erori ai. 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2016 · Report post Eu sper sa fie asta cauza...ca din cate am citit pe aici...poate sa fie nasol... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2016 · Report post Gasesti pe cineva in zona cu tester Volvo? Daca nu, cred ca doar la reprezentanta in Timisoara. Problema poate fi din diverse cauze. A mea a intrat in Limp Mode din cauza filtrului de motorina vechi, uzat, colmatat sau cum o fi fost, dupa ce l-am schimbat nu am mai avut probleme si intre timp i-am facut si DPF off ca sa nu mai am probleme si de la filtrul de particule. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2016 · Report post Doar la timisoara ar fi tester volvo...maine dimineata voi merge la mecanicu meu...sa vedem ce gaseste...iar in cel mai rau caz via timisoara...de la dpf nu ar trebui sa fie problema pentru ca aditivul a fost completat in august...si intradevar..la ultimul schimb de ulei nu mi.am schimbat filtru de motorina..il am in cutie acasa.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2016 · Report post Update...mi s.a aprins si martorul motor..cel galben.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2016 · Report post Salut, am si eu cam aceeasi problema, nu se tureaza peste 3000. La mine a aparut dupa ce am inlocuit debitmetrul cu unul care aparent avea acelasi cod insa ulterior am vazut ca acel cod era defapt codul de plastic, nu de produs. In principiu am pus un debitmetru diferit, ce pagube s-au produs? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2016 · Report post Dimineata merg la test..sa vedem ce zice nenea calculator Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2016 (edited) · Report post Angel, testul e singurul care iti poate spune ce o doare daca pe bord nu da nimic detaliat...asteptam vesti si sper sa nu ai probleme Edited 29 Jan 2016 by Claudiu T 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2016 · Report post Lichid filtru particule...problema asta e...mi.a sters erorile si merge ceas...dar am cimandst si aditiv...sper ca luni sa il si schimb Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2016 · Report post Acum 17 ore, herlopaul a spus: Salut, am si eu cam aceeasi problema, nu se tureaza peste 3000. La mine a aparut dupa ce am inlocuit debitmetrul cu unul care aparent avea acelasi cod insa ulterior am vazut ca acel cod era defapt codul de plastic, nu de produs. In principiu am pus un debitmetru diferit, ce pagube s-au produs? Nu s-a stricat nimic, stai linistit Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2016 · Report post si ce imi sugerezi sa fac? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2016 · Report post 5 hours ago, herlopaul said: si ce imi sugerezi sa fac? Fai un test...vezi ce zice...mie mi.a dat 5 erori...din care 4 cereau lichid la filtru..eventual poate sa oti stearga erorile..si sa mearga normal..dar tot o sa apara candva.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2016 · Report post am pus un debitmetru second si tot aceeasi eroare imi apare la teste 1320 - eroare de debitmetru o sterge si cand pornesc motorul apare din nou Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2016 (edited) · Report post Vezi sa nu ai fir intrerupt sau sa nu faca contact la debitmetru insa corect este sa pui unul care stii ca a functionat perfect altfel muti eroare de colo colo ...Eroarea trebuie sa fie ECM 1320 pt MAF(debitmetru) .Scoate mufa la debitmetru si porneste motor ,misc-o din loc si vezi ce spune.. Mai bine mergi la service si nu te cirpi ca sigur i se da de cap ca este masina normala, nu nava cosmica Offtopic..Testerul este f bun(KTS) Edited 30 Jan 2016 by V50Saphir Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2016 (edited) · Report post Acum 9 minute, herlopaul a spus: bosch kts Mergi la Ovi in Arad - tel. 0733 938 662, au si VIDA-DICE si se pricep la Volvo. Iti zice el la telefon unde e service-ul ca nu mai stiu adresa, stiu doar sa ajung acolo Edited 30 Jan 2016 by Claudiu T Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2016 (edited) · Report post nu am facut nimic de capul meu. doar la mecanici/electricieni am facut teste. am scos mufa si se comporta la fel, nu se tureaza peste 3000 si referitor la eroare se sterge si apoi cand repornesc motorul reapare. ai dreptate, am nevoie de un debitmetru de care sa fiu sigur ca functioneaza (cel second din schrot nu sunt 100% de el) fir intrerut nu am. electricianul mi-a pus o mufa noua, sa nu fie cumva un contact imperfect la debitmetru Edited 30 Jan 2016 by herlopaul Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2016 · Report post la Ovi am fost impreuna cu Roberto, el se pricepe cu testeru vida insa momentan ii foarte ocupat Roberto...si am incercat cu bosch kts intretimp Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2016 · Report post Stiu ca Roberto a avut ceva probleme...ca eu de la el luam piesele de schimb. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2016 (edited) · Report post da, a avut ceva probleme saptamana asta daca nu gasesc un debitmetru functional la cineva, va trebui sa cumpar unu nou, altfel ma tot invart in jurul cozii intreb si eu, faptul ca am pus un debitmetru diferit, incompatibil, nu putea sa afecteze calculatorul masinii (pe parte de soft sau chiar hard)? Edited 30 Jan 2016 by herlopaul Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2016 · Report post Nu cred...pur si simplu nu primeste aer cum trebuie sau cum vrea masina si nu merge motorul asa cum ar trebui (deci da eroare), dar calculatorul are el in memorie codul din fabrica, ala nu se schimba dupa cum merge masina. Cand ii vine aer cum are calculatorul in memorie, atunci nu ar trebui sa mai planga. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2016 · Report post un prieten spunea ca poate trebuie invatat debitmetrul la fel cum se procedeaza cu injectoarele... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2016 · Report post Aia nu stiu, doar baietii de la service daca iti spun sau cei care se pricep mai bine. Eu stiu doar ce fac unele piese, nu si cum se repara :)) Share this post Link to post Share on other sites