AngelB

Safe mode

65 posts in this topic

mersi de informatii

astept sa se elibereze Roberto ca alta varianta nu am, in Arad

Ce pareri aveti de reprezentanta din Timisoara? Sa le fac o vizita sau mai bine sa stau in banca mea?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai bani multi, le poti face vizita, iti dau si de la ei nr de tel daca vrei...eu am fost o singura data, imediat dupa ce am luat masina, la verificat cu ea sa imi confirme ca e totul in regula la ea. Am platit 150 lei ca i-au ridicat capota si s-au uitat un pic in jurul ei... :)) Si mi-au confirmat kilometrii de la ultima revizie...verbal, ca nu mi-a aratat nimic pe calculator.

Oferte de pret pentru revizie destul de piperate, consumabile la preturi cu 20-50% mai mari decat la magazinele online de piese. Si mecanicii nu mi-au parut cine stie ce...oricum sa stii ca nu cred ca i-a trimis cineva in Belgia sau Suedia la fabricile Volvo sa faca vreun curs special sa invete cum sa se comporte cu ele...Si reprezentantele astea schimba marca pe care o reprezinta cand au ei chef (Todorut - cei cu Volvo in Tm, nu erau cu Volvo pana acum cativa ani). La reprezentanta iti face un deviz de iti pica dintii din gura si daca vrei sa iti schimbe ei piesele cu ce aduc ei, bine, daca nu cauti un mecanic priceput, iei piesele de la cineva care stie ce sa iti vanda si o faci in stilul clasic :)

Asa, ca si concluzie, nu bate drumul degeaba :) Ovi si trupa m-au satisfacut pe deplin, numai ca sunt aglomerati...

Share this post


Link to post
Share on other sites

am inteles, stau in banca mea si astept pana ce ma rezolva Roberto (ovi nu se pricepe cu Vida-Dice).

mersi

Edited by herlopaul

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 10 ore, herlopaul a spus:

 

 

Ai dpf ? Eu nu mas duce la reprezentanta , un bebitmetru bosch (cum probabil e cel original e scump) si va trebui sa mergi pe varianta mai ieftina .

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu ma lua in seama, dar ce legatura are sula cu prefectura? daca ai avea vreo problema electrica ma refer la becurile ce le-ai montat recent atunci ai urmatoarele : iti bate singuranta, iti arde becul, l-ai pus gresit saaaaau. in cel mai miraculos caz, mergi cu masina linsitit intr-o zi cu soare si puf ca dintr-o data vezi ca masina se incalzeste dupa care simti unpic de miros de plastic topit si iaca' a luat foc masina. cel mai bine pune masina pe un tester vezi ce erori iti da, daca nu-ti da nici o eroare uitate la valori. daca unele valori sunt fixe gen la debitmetru inseamna ca nu-ti lucra cum trebe si asa mai departe. o zi faina sa aveti

Share this post


Link to post
Share on other sites

imi da aceeasi eroare: 1320 eroare de debitmetru, am incercat cu doua debitmetre si la fel. daca scot muufa de la debitmetru imi da aceeasi eroare ca si cand ii bagata

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Cristi Muresan said:

 

Ai dpf ? Eu nu mas duce la reprezentanta , un bebitmetru bosch (cum probabil e cel original e scump) si va trebui sa mergi pe varianta mai ieftina .

am dpf. repet, problema ca nu se tureaza a aparut dupa ce am pus un debitmetru incompatibil 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scoate mufa din debitmetru si mergi cu masina. Daca merge mai prost sau la fel, inseamna ca este bun debitmetrul, daca merge mai bine inseamna ca este stricat

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, paunionutz said:

Scoate mufa din debitmetru si mergi cu masina. Daca merge mai prost sau la fel, inseamna ca este bun debitmetrul, daca merge mai bine inseamna ca este stricat

am scos mufa si merge la fel 

Share this post


Link to post
Share on other sites

MAF-ul tau este sigur FoMoCo si are cod 7M51-9A673 asa ca  trebuie sa vezi echivalenta sigur cu alt fabricant.La D5 merge Bosch ca original ca asta este marca OEM.In ideea ca,ai  cablajul ,conectica  100% cum trebuie atunci este debitmetrul.

Se poate masura pe fiecare fir din conectorul sau(mufa mama) ce tensiuni ai si in mare daca pe toate  ai tensiune,exceptie masa ,poti fi sigur,atunci ca ajung unde trebuie,in ECU eventual le suni intre ele cu ohmetru.Mai mult...

Cred totusi ca este bine sa pui piesa originala la loc  (MAF) apoi reset eroare intrucit ai pus un MAF SH care nu stiu ce model este sau cod ca nu ai specificat

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un test/diagnoza în Timișoara cine face? Unde îmi recomandați sa merg? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, V50Saphir said:

MAF-ul tau este sigur FoMoCo si are cod 7M51-9A673 asa ca  trebuie sa vezi echivalenta sigur cu alt fabricant.La D5 merge Bosch ca original ca asta este marca OEM.In ideea ca,ai  cablajul ,conectica  100% cum trebuie atunci este debitmetrul.

Se poate masura pe fiecare fir din conectorul sau(mufa mama) ce tensiuni ai si in mare daca pe toate  ai tensiune,exceptie masa ,poti fi sigur,atunci ca ajung unde trebuie,in ECU eventual le suni intre ele cu ohmetru.Mai mult...

Cred totusi ca este bine sa pui piesa originala la loc  (MAF) apoi reset eroare intrucit ai pus un MAF SH care nu stiu ce model este sau cod ca nu ai specificat

Am pus un debitmetru sh dar același cod cu cel original și tot persista eroarea după stergere

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai cod ECM-1320, nu are nicio legatura cu debitmetrul ci cu senzorul de temperatura de pe admisie.

Cauta piesa asta :

$_1.JPG

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Timisoara, VIDA-DICE doar la reprezentanta...Eu nu am gasit pe nimeni si investitie in asta nu am facut.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Midnight Caller said:

Daca ai cod ECM-1320, nu are nicio legatura cu debitmetrul ci cu senzorul de temperatura de pe admisie.

Cauta piesa asta :

$_1.JPG

Senzorul ăsta cred ca nu merge bine ca îmi da o valoare de -40grade

Însă eroarea 1320 are ca descriere lipsa comunicare cu unitatea debitmetru sau ceva de genu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai de-aia va spun de o mie de ori sa lasati toate tampeniile de testere si sa verificati cu VIDA + DICE. Daca tot vreti sa betmen-betmen, schimbati piese pana la Craciun

 

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. Îți mulțumesc. Am făcut o programare la volvo în Timișoara sa vada care-i problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, tine-ne si pe noi la curent cu rezolvarea problemei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1320.thumb.jpg.d537c49092ebd430a291c0904

Share this post


Link to post
Share on other sites

ECM-1200 e senzorul de admisie, dar ma rog . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

It is OBD II error code - P0111 Intake Air Temperature Sensor 1 Crout Range.
And recoding to Volvo error code is:
P0111 -- ECM-1320 -- Intake air temperature (IAT) sensor inlet -- Faulty signal
P0111 -- ECM-132C -- Intake air temperature (IAT) sensor inlet -- Signal too high


Common Problems That Trigger the P0111 Code
Defective Intake Air Temperature Sensor
Dirty air filter
Defective Mass Air Flow Sensor
Faulty or corroded Intake Air Temperature wiring or connections
Common Misdiagnoses
Intake Air Temperature Sensor is replaced when the real cause is a dirty air filter
Intake Air Temperature Sensor is replaced when the real cause is a poor connection or chafed wiring
Intake Air Temperature Sensor is replaced when the real problem is in the Mass Air Flow Sensor

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 13 minute, Bogdan G a spus:

ECM-1200 e senzorul de admisie, dar ma rog . 

Tu ai dreptate, dar daca il citesti cu DICE, nu cu tester generic cum a facut el. De-asta am cautat si alta varianta. Nu stiu ce balarii interpreteaza testerul respectiv, daca e "traducere" la P0111 sau nu. Sa vedem ce se intampla dupa ce inlocuieste acel senzor.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu orice tester da acelasi lucru, am KTS, Launch, Autocom, Delphi si toate dau acelasi lucru . 

Omu nu a zis de nici un cod OBD, omu a zis clar, KTS +  1320 iar ECM-1320 inseamna debitmetru, nu vb nimeni de tester generic ci de un tester de 10.000 lei cu care poti programa injectoare la 1.6D ceea ce DICE nu poate face . Cu asta am incheiat . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci ECM reload scrie pe el in prima instanta. Pe de alta parte, exista si varianta sa dea cod de MAF daca senzorul ala arata aiurea. Nu stiu de 1.6D ca nu am avut ocazia sa fie nevoie, dar la 2.0D poti schimba clasa cu DICE-ul.

Daca firele sunt intregi, mufele sunt intregi si debitmetrul e bun, sa incerce in prima instanta ECM reload, si apoi ECM other :))

Nu vad un print nici cu eroarea, pt. ca sunt 3 variante la ECM-1320, Signal too low, signal too high si faulty signal. La prima e probabil defect de piesa, la urmatoarele poate fi si fir intrerupt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine s-a rezolvat problema....era gol rezervorul de lichid de la filtru...a fost umplut...filtru regenerat fortat (am zis ca bubuie masina) si merge ceas..yupyy :)

Edited by AngelB
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now