Posted 4 Feb 2016 · Report post Dar nu ar trebui ca odată ce scade nivelul lichidului ptr DPF să te anunțe cu un mesaj prietenos? Intră direct mașina în safe mode, și nu se mai tureaza mai mult de 3000 ture? Întreb, ptr ca mă apropii de 60.000 km de ultima umplere cu lichid și am planificată o plecare în Franța. Am tot așteptat că mă va anunța ca a scăzut nivelul(cum se întâmplă la lichidul de parbriz). Dacă se lasă cu safe mode direct mă duc cu mașina la completare din proprie inițiativă. Caz în care, rog pe cei care au făcut umplere să posteze și pretul/ unde s-a făcut operația. Trimis de pe al meu V1_Viper_E folosind Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Feb 2016 · Report post Nu te anunta, nesimtita...face direct pe smechera :)) Fara gluma...Se poate vedea nivelul doar pe DICE. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Feb 2016 · Report post Deci, la diagnoză cu ea! Totuși, revin cu rugămintea la cei care au pus aditiv să menționeze și costurile Trimis de pe al meu V1_Viper_E folosind Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Feb 2016 · Report post Undeva la 220ron/litru aditivul si cam 100ron manopera ar trebui 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Feb 2016 · Report post Revin cu detalii: Am ajuns cu mașina la cel mai bun electronist din Arad. Am cumpărat un debitmetru nou pentru ca celelalte doua dădeau o temperatura a aerului inspirat de -40grade. Problema este ca și cu cel nou nou cumpărat tot -40grade arata. Momentan verifica ecm-ul. Sper sa găsească o problema ce poate fi reparata. Dacă nu...caut alt ecm. Va țin la.curent. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Feb 2016 · Report post Debitmetrul nu masoara cantitatea de aer care intra in motor? Masoara si temperatura? Sent from my Nokia 3310i Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Feb 2016 · Report post Unele modele au integrat si un senzor de temperatura (de ex. la S70-ul meu) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Feb 2016 · Report post Unele da...dar vad in semnatura omului ca are un clasic 1.6d Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Feb 2016 · Report post Acum 2 ore, Dinoco a spus: Unele da...dar vad in semnatura omului ca are un clasic 1.6d D5-u are debitmetru cu senzor de temp inclus ? Si 1.6d unde are senzorul de temp ? (Pura curiozitate , nu o citi ca pe o intrebare aroganta ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Feb 2016 · Report post La 2/9/2016 at 0:20 PM, Midnight Caller a spus: Unele modele au integrat si un senzor de temperatura (de ex. la S70-ul meu) O fi mai speciala a ta.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Feb 2016 · Report post A ta nu are termistor in debitmetru sa inteleg ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Feb 2016 · Report post Da domnule asa mai merge, nu senzor de temperatura intrucit am luat termenul ca atare, .. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Feb 2016 · Report post Exista MAF cu IAT integrat. Iar IAT este '' intake air temperature''. Si a mea are la fel Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Feb 2016 · Report post Da domnule asa mai merge, nu senzor de temperatura intrucit am luat termenul ca atare, .. Eh cateodata esti prea electronist pt incepatorii de aici Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2016 · Report post la mine problema a fost din ecm. din cauza debitmetrului alt model, incompatibil, a facut un scurt in ecm. rockerul din Arad a reusit sa il repare si functioneaza acum exact la fel ca inainte de a aparea aceasta problema adica trage bine, se tuureaza peste 3000 dar totusi nu trage foarte bine si am un consum de 7.5 mixt. am inteles ca poate fi un furtun, un colier si sa traga aer fals. verific si treaba asta sapt asta cand o duc la schimbat distributie, pompa apa, curea alternator, ulei si filtru ulei. va tin la curent Share this post Link to post Share on other sites