Posted 29 Jan 2016 · Report post Stie cineva ceva de baietii de aici? http://www.anularedpf.ro Sau merita cumparat unul nou? http://www.filtruparticule.eu/volvo sau https://www.filtruparticule.ro/index.php?route=volvo Poate e pe forum cel din BV cu DPF anulat sa ne spuna toata povestea de aici: http://www.anularedpf.ro/volvo-v50-2-0d-cu-dpf-colmatat-venit-de-la-brasov/ Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2016 · Report post Mi-au facut mie, tot cu ECM dat jos (1.6d), s-a ars ECM-ul (...) si mi l-au inlocuit prin clonarea memoriilor de pe al meu original pe altul (cost suportat de cel care a facut DPF off). In final, treaba a iesit bine, suruburile erau si la mine un pic ruginite (partea mecanica am facut-o la un service in Timisoara, ServiceTim se numeste), dupa WD40 si asteptat, au mers desfacute. Mie mi-a facut un baiat din Timisoara, Dok la Bucuresti nu a avut probleme cu ECM-urile (al meu cred ca era mai special, a ars procesorul de pe el, in plus, era alta versiune de ECM decat pe alte S40-uri, adica era ECM de Euro 5 pe masina cu motor D4164T...care a fost trecut Euro 5 in Belgia, tocmai de aia, probabil). Masina merge ok, la fel ca inainte numai ca nu mai regenereaza si dimineata la pornire cand e frig si umed afara, scoate un pic de fum ca si Euro 3-urile, sper sa nu am probleme in viitor, desi am stat un pic cu acul in fund dupa ce am primit-o functionala. (E ca o femeie pe care ti-a ... altul... nu stii daca mai da randamentul dinainte sau nu...exagerata comparatie, dar nu am gasit altceva la ora asta). La chestia cu filtrul nou, am primit oferta de la Szeged prin toamna ca le-am cerut, ajungeam pe la 1100€ pentru ca in afara de filtru mai completau si aditiv si mai schimbau si racordul ala flexibil si ceva garnituri...scump dom'le, scump! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2016 · Report post Mersi de raspuns. Eu am gasit unul din colaboratorii lor chiar in Bacau. As face DPF OFF si in seara sta, dar ma tot gandesc la ce a spus Bogdan G. acum ceva vreme si anume ca nu mai porneste sau ca vor fi probleme pe parcurs. La 2.0D e putin diferita povestea fata de 1.6D, dar in final e tot un motor facut de PSA. Cam de cat timp/km ai facut operatiunea? Cat te-a costat? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2016 · Report post M-a costat aprox. 1400 lei in total, si am vreo 1000 km de atunci...Perioada, din Noiembrie, anul trecut. Luna asta nu am prea mers cu masina ca nu am avut nici unde, nici cand. Ma tot asteptam sa bage vreun instant din ala de 8 de regenerare pe bord, dar nu a mai facut. Si fum in mers nu scoate absolut deloc, desi filtrul de cenusa e scos complet, a ramas doar catalizatorul care a fost asigurat sa nu cada in spatiul ramas gol dupa scoaterea fagurelui ala ciudat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2016 · Report post Claudiuuuu , am ramas singurul care isi plimba masina 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2016 · Report post Am cam ramas si fara bani de motorina ca m-a mancat in fund sa imi cumpar scule de schi care stau si dorm ca nu e zapada :| O sa o scot la plimbare dupa ce termin stresiunea 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2016 · Report post Acum 6 minute, Claudiu T a spus: Am cam ramas si fara bani de motorina ca m-a mancat in fund sa imi cumpar scule de schi care stau si dorm ca nu e zapada :| O sa o scot la plimbare dupa ce termin Astept si eu sa termin sesiunea ... sa ma duc la volvo sa dezactivez drl-u Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2016 · Report post Maine sun si revin cu detalii. Se pare ca voi fi primul de pe forum cu DPF OFF la 2.0D, sau cel putin primul care inca mai posteaza... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2016 · Report post Si asa sunt cam rare postarile...m-am reapucat si eu de postat ca am cam dormit in ultimele luni E cam acelasi lucru, numai ca se lucreaza un pic diferit pe ECM ca la tine e Siemens, la mine e Bosch. Pot sa zic ca imediat dupa ce l-am scos, am ramas prost cand mi-a iesit media la consum vreo 3.8% pe bord la drum intins, dar acum pe frig a crescut pe la 4.7-4.8%. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2016 · Report post La mine sub 10% in oras de cand a dat frigul nu mi-a luat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2016 · Report post Salut! Eu nu am cu ce sa te ajut pentru ca eu cand am luat S40-ul l-am luat cu DPF-ul scos de fabrica Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2016 · Report post 13 hours ago, Claudiu T said: Masina merge ok, la fel ca inainte numai ca nu mai regenereaza si dimineata la pornire cand e frig si umed afara Ar trebui sa regenereze dimineata la pornire cand e frig si umed? Eu am 2.0D, dar nu se intampla. Imi apare mesajul cam la 1000km (daca ala o fi mesajul, ca e in germana, e ceva de genul in traducere libera de pe goagal: "filtrul de particule, consultati manualul", sta un pic apoi dispare.), in rest, cam atat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2016 (edited) · Report post Acum 12 minute, ironman a spus: Ar trebui sa regenereze dimineata la pornire cand e frig si umed? Eu am 2.0D, dar nu se intampla. Imi apare mesajul cam la 1000km (daca ala o fi mesajul, ca e in germana, e ceva de genul in traducere libera de pe goagal: "filtrul de particule, consultati manualul", sta un pic apoi dispare.), in rest, cam atat. Citeste topicul daca ai nelamuriri , intreaba ! Edited 30 Jan 2016 by Cristi Muresan Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2016 (edited) · Report post Acum 34 minute, ironman a spus: Ar trebui sa regenereze dimineata la pornire cand e frig si umed? Eu am 2.0D, dar nu se intampla. Imi apare mesajul cam la 1000km (daca ala o fi mesajul, ca e in germana, e ceva de genul in traducere libera de pe goagal: "filtrul de particule, consultati manualul", sta un pic apoi dispare.), in rest, cam atat. La mine era o continuare cu fumul dimineata la rece si umed, nu avea treaba cu regenerarea :))))) Vezi ca la mesajul ala de pe bord ai ratat si cuvantul "uzat" sau infundat sau ceva de genul dupa filtrul de particule...si in manual o sa iti spuna ca e timpul sa il schimbi...eu iti tot zic sa ne intalnim sa iti zic una alta ca o sa ajungi cu masina pe butuci daca mergi cu ea cu probleme Edited 30 Jan 2016 by Claudiu T Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2016 · Report post Ar trebui testata pe dice sa vezi exact presiunile ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2016 · Report post 2 hours ago, Cristi Muresan said: Citeste topicul daca ai nelamuriri , intreaba ! Merci. Nu credeam ca ar fi vreo problema la dpf, o sa citesc acolo sa vad ce info mai aflu. 2 hours ago, Claudiu T said: La mine era o continuare cu fumul dimineata la rece si umed, nu avea treaba cu regenerarea :))))) Vezi ca la mesajul ala de pe bord ai ratat si cuvantul "uzat" sau infundat sau ceva de genul dupa filtrul de particule...si in manual o sa iti spuna ca e timpul sa il schimbi...eu iti tot zic sa ne intalnim sa iti zic una alta ca o sa ajungi cu masina pe butuci daca mergi cu ea cu probleme Acu m-am prins. Mai multe semne de punctuatie ar fi fost mai utile. Deci nu mai regenereaza "deloc", iar dimineata... sunt alte chestii ne-avand legatura cu regenerarea. Cu intalnirea ti-am spus care-i treaba. Cuvantul "uzat" nu a reiesit din traducerea mot-a-mot a mesajului. Cand mai apare o sa verific iarasi. Masina merge ok, sare de 3000 de ture cand ii vine ei, avand cutie automata nu controlez eu, deci nu e in safe mode sau ceva. Am dus-o pana acum cam o data pe luna la diagnoza, si nu a reiesit nimic despre dpf, desi mesajul a mai aparut intre timp. O sa vedem dupa ce mai aflam informatii noi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2016 · Report post Am gasit mesajul: " RUSSFILTER VOLL – SIEHE HANDBUCH ". In traducere completa si de data asta sigura: filtru de particule plin/complet, consultati manualul. In manual scrie ca: " În momentul în care cantitatea colectată de cenuşă atinge aproximativ 80 % din capacitatea filtrului, o lampă de avertizare galbenă se va aprinde pe panoul de instrumente, iar pe ecranul cu informaţii va fi afişat mesajul SOOT FILTER FULL SEE OWNER MANUAL (FILTRUL DE PARTICULE ANCRASAT. CONSULTAŢI MANUALUL DE UTILIZARE). Iniţiaţi regenerarea filtrului conducând autovehiculul până la atingerea temperaturii normale de funcţionare a motorului, de preferinţă pe o arteră principală de circulaţie sau o autostradă. După atingerea acestei temperaturi, continuaţi să conduceţi autovehiculul timp de încă 20 de minute. După încheierea procesului de regenerare, mesajul este şters automat. ". Deci banuiesc ca daca dispare dupa o perioada, inseamna ca regenerarea a functionat. Sau... ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2016 · Report post Scuze moi ca postez a treia oara la rand, dar edit-ul ala a disparut dupa 10 min. Am citit mare parte din topicul acela mai lung si dedicat dpf, si din cate observ eu ca nepriceput, cred ca la mine e ok dpf-ul. parametri normali, functionare normala, etc. Corectati-ma daca gresesc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2016 · Report post Mda azi nu a raspuns nimeni la acel numar. Incercam din nou luni si revenim cu mai multe detalii. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2016 (edited) · Report post Acum 50 minute, ironman a spus: Scuze moi ca postez a treia oara la rand, dar edit-ul ala a disparut dupa 10 min. Am citit mare parte din topicul acela mai lung si dedicat dpf, si din cate observ eu ca nepriceput, cred ca la mine e ok dpf-ul. parametri normali, functionare normala, etc. Corectati-ma daca gresesc. In esenta daca se regenereaza e oke , totusi nu e foarte bine sa mergi pana cand iti apare mesajul in bord . Daca nu ai xenon iti dai seama usor cand se regenereaza . Edited 30 Jan 2016 by Cristi Muresan Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2016 · Report post Si anume cum? Nu am xenon, dar deocamdata nu pot face legatura intre ele. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2016 · Report post Din pacate la 80%, este prea tarziu pentru filtru sa mai faca regenerari Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2016 · Report post Acum 13 minute, ironman a spus: Si anume cum? Nu am xenon, dar deocamdata nu pot face legatura intre ele. Hai pe topicul dpf . Sa nu poluam pe aici Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2016 (edited) · Report post 2 hours ago, Cristi Muresan said: Hai pe topicul dpf . Sa nu poluam pe aici Edited 30 Jan 2016 by ironman 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Jan 2016 (edited) · Report post Acum 20 ore, paunionutz a spus: Din pacate la 80%, este prea tarziu pentru filtru sa mai faca regenerari Esti optimist cu 80%. Eu spun ca la toate care sunt trecute de 100k km e o chestiune de timp pana DPF-ul face figuri costisitoare. Daca dupa ce anulez DPF masina polueaza mai mult voi planta cativa copacei in fiecare an. Edited 31 Jan 2016 by Roskat Share this post Link to post Share on other sites