Posted 5 Feb 2016 · Report post Salut, Am o intrebare DOAR pentru cei care au T5 si ceas de boost:Ce presiune(vacuum)aveti la relanti? Rog raspuns in BAR eventual o poza. Merci. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Feb 2016 · Report post Vacuumul nu se masoara in bar ci in mmHg (milimetri coloana mercur). Normal trebuie sa ai intre 20 si 22 inHg. Vezi daca poti converti asta in bar. Se masoara cu motor cald, orice e mai sus (14, 12, 10) inseamna pierdere de vacuum pe undeva. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Feb 2016 · Report post Multumesc,raspunsul tau a fost fix ca nuca in perete. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Feb 2016 · Report post D-zeu iti da, dar nu-ti baga'n traista. Daca ti-e greu sa faci o conversie amarata n-am cu ce sa te ajut mai departe Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Feb 2016 (edited) · Report post Draga "Dumnezeu" Nu ti-am cerut Tie personal ajutorul ci DOAR celor care au motor T5 si ceas de BOOST. Problema oricum a fost rezolvata prin telefon. Se poate inchide. P.S. De ce simti nevoia fii GURU VOLVO si ai impresia ca orice problema legata de Volvo iti este adresata personal?(aceasta intrebare vine in urma citirii forumului in ultimul timp si nu are legatura cu acest topic). Bafta! Edited 6 Feb 2016 by vlpvlp06 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Feb 2016 · Report post Nu sunt D-zeu si nici nu mi-e adresata fiecare problema. Asta e ideea unui forum, SA RASPUNZI LA INTREBARILE PUSE daca poti si stii. Altfel ar fi numai bancuri si oferte de piese aici. Succes. PS: Am ceas de BOOST, si este valabila valoarea pentru TOATE motoarele nu doar pentru T5. 3 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2016 · Report post http://lmgtfy.com/?q=inhg+to+bar si se masoara la ralanti nu la relantiu Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2016 · Report post Presiunea de turbo se masoara in mers si nu la ralanti Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2016 · Report post Presiunea (de fapt vacuumul) se masoara la ralanti ca sa afli daca ai pierderi/aer fals Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2016 · Report post Eu vorbeam de boost Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2016 · Report post Initiatorul topicului vroia altceva 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2016 (edited) · Report post Guys, realizati pe ce teme o dati in "sabiutze", nu? Vali, eu am 0.72 [bar] vacuum. Edited 19 Feb 2016 by Bogdan S 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Feb 2016 · Report post Vali :pentru ceasul cu Bar, orice valoare intre -0,6 si -0,8 este ok. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites