Posted 7 Feb 2016 · Report post Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat. Vreau sa achizitionez un Volvo XC 60 cu motorizare de 2.0 disel. Ce probleme are masina si de ce trebuie ca tin cont la cumparare. Vreau una Sechan hand. Multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Feb 2016 · Report post Acum 36 minute, Catacata a spus: "Vreau una Sechan hand". Multumesc Cu tot respectul, ce marca e asta ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Feb 2016 · Report post Pe bune ? E marca mistype . @Catacata, sunt multe probleme la XC60, pe trenul de rulare trebuie sa ai grija la : 1. bucsi portfuzeta spate, se uzeaza relativ repede si costa ceva 2. caseta directie 3. amortizoare 4C, daca sunt scurse fugi tare pt ca sar de 10.ooo lei setul . Pe parte motor si cutie + haldex trebuie atentie la : 1. pierderi ulei in zona distributiei, simergingul de jos e problema comuna 2. pierderi antigel la radiator + termostat 3. intinzator curea auxiliara, mare atentie sa fie modelul nou (mecanic) altfel se poate rupe si distruge motorul intrand peste distributie . 4. galerie admisie, eventuale urme de ulei inseamna si pierderi de aer. 5. teava de turbo de sub masina se rupe frecvent 6. joc diferential fata, posibil uzura bucsa unghiular 7. cutie automata, atentie la ulei (sa fie schimbat ) 8. pierderi ulei haldex !!!! Recomandarea mea este sa lasi profesionistii sa verifice o astfel de masina cu multa electronica si mecanica mult diferita fata de restul marcilor cunoscute in RO . Mergi la reprezentanta sau la un service care face Volvo . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Feb 2016 · Report post La 07.02.2016 at 8:45 PM, Bogdan G a spus: Pe bune ? E marca mistype . @Catacata, sunt multe probleme la XC60, pe trenul de rulare trebuie sa ai grija la : 1. bucsi portfuzeta spate, se uzeaza relativ repede si costa ceva 2. caseta directie 3. amortizoare 4C, daca sunt scurse fugi tare pt ca sar de 10.ooo lei setul . Pe parte motor si cutie + haldex trebuie atentie la : 1. pierderi ulei in zona distributiei, simergingul de jos e problema comuna 2. pierderi antigel la radiator + termostat 3. intinzator curea auxiliara, mare atentie sa fie modelul nou (mecanic) altfel se poate rupe si distruge motorul intrand peste distributie . 4. galerie admisie, eventuale urme de ulei inseamna si pierderi de aer. 5. teava de turbo de sub masina se rupe frecvent 6. joc diferential fata, posibil uzura bucsa unghiular 7. cutie automata, atentie la ulei (sa fie schimbat ) 8. pierderi ulei haldex !!!! Recomandarea mea este sa lasi profesionistii sa verifice o astfel de masina cu multa electronica si mecanica mult diferita fata de restul marcilor cunoscute in RO . Mergi la reprezentanta sau la un service care face Volvo . Ce m-ai lovit in moalele capului . De un timp sunt in cautare ferventa de xc60 . Nu sunt usor influentabil , nu prea cred - accept asa zisele sfaturi de pe forumuri , mai la toate marcile auto sunt asa zise probleme de care trebuie sa fugi ,distributie-caseta directie-pompa de injectie-electronica-cutia de viteza-turbina... Eu unul am avut pe parcursul a 26ani - 5 marci diferite si nu am avut mai nici o problema din cele specificate pe forumuri . . Motorul asta de 5 pistoane de pe volvo este totusi folosita de multi ani in urma si totusi nu s-au remediat aceste probleme ? BOGDAN C , postarea ta chiar ma pus pe ganduri . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Feb 2016 · Report post La 07.02.2016 at 8:45 PM, Bogdan G a spus: Pe bune ? E marca mistype . @Catacata, sunt multe probleme la XC60, pe trenul de rulare trebuie sa ai grija la : 1. bucsi portfuzeta spate, se uzeaza relativ repede si costa ceva 2. caseta directie 3. amortizoare 4C, daca sunt scurse fugi tare pt ca sar de 10.ooo lei setul . Pe parte motor si cutie + haldex trebuie atentie la : 1. pierderi ulei in zona distributiei, simergingul de jos e problema comuna 2. pierderi antigel la radiator + termostat 3. intinzator curea auxiliara, mare atentie sa fie modelul nou (mecanic) altfel se poate rupe si distruge motorul intrand peste distributie . 4. galerie admisie, eventuale urme de ulei inseamna si pierderi de aer. 5. teava de turbo de sub masina se rupe frecvent 6. joc diferential fata, posibil uzura bucsa unghiular 7. cutie automata, atentie la ulei (sa fie schimbat ) 8. pierderi ulei haldex !!!! Recomandarea mea este sa lasi profesionistii sa verifice o astfel de masina cu multa electronica si mecanica mult diferita fata de restul marcilor cunoscute in RO . Mergi la reprezentanta sau la un service care face Volvo . Ce m-ai lovit in moalele capului . De un timp sunt in cautare ferventa de xc60 . Nu sunt usor influentabil , nu prea cred - accept asa zisele sfaturi de pe forumuri , mai la toate marcile auto sunt asa zise probleme de care trebuie sa fugi ,distributie-caseta directie-pompa de injectie-electronica-cutia de viteza-turbina... Eu unul am avut pe parcursul a 26ani - 5 marci diferite si nu am avut mai nici o problema din cele specificate pe forumuri . . Motorul asta de 5 pistoane de pe volvo este totusi folosita de multi ani in urma si totusi nu s-au remediat aceste probleme ? BOGDAN C , postarea ta chiar ma pus pe ganduri . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Feb 2016 (edited) · Report post Au mai remediat , au mai aparut altele , nu prea retuseaza motorul sa remedieze probleme ci sa il aduca la standarde euro (4 ,5) ca sa poata vinde produsul in continuare. Edited 10 Feb 2016 by Cristi Muresan Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Feb 2016 · Report post S-a uitat a se mentiona de trapa care trebuie curatata destul de des, atfel se infunda scurgerile si te trezesti cu apa in masina Dar asta o patesti si la alte masini, e chestie de mentenanta pana la urma. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Feb 2016 · Report post Salut, De 2 luni ma tot uit la review-uri si teste cu Volvo XC 60 (>2012) in ideea de a afla cat mai multe despre masina asta. Ideea fiind ca anul asta am vrea sa ne luam un XC60 facelift. Dar, dupa ce am citit review-ul de mai sus si am vazut cate probleme pot sa apara la XC 60 parca nu mai sunt asa incantat. Acum avem o Kia Cee'd care in afara de combustibil si revizii nu ne-a costat mai nimic in cei 5 ani de cand e la noi. Ori mai sus am vazut ca unele piese la Volvo pot sa coste ~10.000 lei!!! Cred ca ma orientez catre concurenta de la BMW, Audi, VW Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Feb 2016 · Report post Salut, Ar fi bine sa faci aceeasi documentare si la respectivele brand-uri - s-ar putea sa ajungi la aceeasi rezolutie ca la Volvo XC60. Ideea este ca majoritatea componenteleor (in afara de motor) nu sunt produse de producatorul masinii - exemple: - faruri - Hella - produc pentru toti - electronica Continental si Bosch - la Sibiu si Timisoara - volane si centuri - Bistrita. Deci sunt aceleasi componente la toate - daca crapa, crapa la toti :). 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Feb 2016 · Report post Succes cu alegerea facuta, oricare ar fi ea. Ca o paranteza cu Volvo-ul S60 al nevestei din 2013 cu "cel mai prost motor" D2-ul cu start/stop Drive si "cea mai proasta cutie" Geartronic pana acum a stat in service exact 3 zile cate 3-4 ore pentru reviziile uzuale, schimb ulei/filtre. Masina condusa (omorata) de nevasta, aproape numai in oras (Bucuresti) cu traficul asta de kko. Totul este relativ, nu trebuie generalizat. Colegii ti-au spus ce sa verifici, asta nu inseamna ca toate cele de mai sus se intampla pe fiecare XC60. Ca sa fac o comparative cu XC70-ul meu care in 7 ani a mers 230 kkm: 1. bucsi portfuzeta spate, se uzeaza relativ repede si costa ceva - niciodata 2. caseta directive - niciodata 3. amortizoare 4C, daca sunt scurse fugi tare pt ca sar de 10.ooo lei setul . - 1 bucata la 220.000 km Pe parte motor si cutie + haldex trebuie atentie la : 1. pierderi ulei in zona distributiei, simergingul de jos e problema comuna - niciodata 2. pierderi antigel la radiator + thermostat - niciodata 3. intinzator curea auxiliara, mare atentie sa fie modelul nou (mecanic) altfel se poate rupe si distruge motorul intrand peste distributie . - la reviziile uzuale schimbata cureaua cred ca de 2 sau 3 ori 4. galerie admisie, eventuale urme de ulei inseamna si pierderi de aer. - niciodata 5. teava de turbo de sub masina se rupe frecvent - niciodata 6. joc diferential fata, posibil uzura bucsa unghiular - niciodata 7. cutie automata, atentie la ulei (sa fie schimbat ) - se schimba la nr de km 8. pierderi ulei haldex !!!! - niciodata N-are rost sa-ti povestesc cat a stat Sciroco-ul in service si ce probleme a avut. 4 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Feb 2016 (edited) · Report post 2 hours ago, maverick said: Deci sunt aceleasi componente la toate - daca crapa, crapa la toti :). Ai dreptate aici si nu contest ca si celelalte pot sa aiba exact aceleasi probleme. Cred ca decizia va fi una dificila si voi lua in calcul mai ales garantia si service-urile la reprezentante (aici Volvo sta destul de prost in Romania). Pe de alta parte, la "batranul" Cee'd am avut 7 ani de garantie si am schimbat de la capacele de la rezervor la bielete si planetare :). Oricum, chiar daca nu am Volvo, imi place la nebunie XC60 -ul. Edited 12 Feb 2016 by Ahyle Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Feb 2016 · Report post In ziua de astazi tot vrem confort si gadgeturi pe masini. Si o luam asa in mare: keyless go, geamuri electrice, scaune electrice, cutie automata, senzori ploaie, faruri adaptive, navigatie, premium sound, incalzire in scaune, senzori presiune roti, comenzi vocale, bluethoot, oglinda electro cromatica, climatronic, parktronic, city safety etc... toate astea inseamna electronica, adica, calculatoare care comunica intre ele. Calculatorul motor monitorizeaza majoritatea modulelelor si sondelor de la motor. Daca una se strica, sau se rupe un fir masina nu mai merge cum trebuie. Asta este valabil la toate masinile noi Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Feb 2016 · Report post XC 60 cumparat de la primus , masina de drive test, 45000 km, nu am intampinat nici o problema cu exceptia infiltratiei de apa pe la trapa datorita blocarii canalelor de drenaj. O consider o masina buna, recomandarea ar fi sa fie cumparata cu garantie valabila, macar pt liniste sufleteasca..... Tot XC60 as cumpara daca ar fi sa o iau de la capat.... 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Feb 2016 · Report post "5. teava de turbo de sub masina se rupe frecvent" , un scenariu real , am vazut 2 rupte si la 3 masini m-am uitat (masini care aveau sub 140 000 km reali ). Problema nu este atat de grava , se poate suda urechiusa inapoi la un atelier care sudeaza aluminium , pierderile de presiune generate sunt minore in general (nu se prea vad pe tester , delivery-u atinge repede request-ul ). Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Feb 2016 · Report post Aici e corect, avem si noi una la care e legata cu soricei ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Feb 2016 · Report post On 2/13/2016 at 9:36 AM, costa said: XC 60 cumparat de la primus , masina de drive test, 45000 km, nu am intampinat nici o problema cu exceptia infiltratiei de apa pe la trapa datorita blocarii canalelor de drenaj. O consider o masina buna, recomandarea ar fi sa fie cumparata cu garantie valabila, macar pt liniste sufleteasca..... Tot XC60 as cumpara daca ar fi sa o iau de la capat.... Am incercat sa inteleg ceva de pe site-urile Volvo in Romania dar fara niciun rezultat. Sunt curios cat ai dat pe ea si ce varianta este? Asta daca poti sa zici Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Feb 2016 · Report post Masina e un model facelift decembrie 2013, avea 10900 km, pret 45500 eur ( 62700 pret de catalog) modelul summum, culoarea jawa rich metallic, d4 awd , automata, 181 cp, am facut polestar 1000 eur si are acum 215 cp, ca dotari: navigatie, trapa panoramica, scaun sport cu memorie, incalzite, scaune spate incalzite, volan incalzit, parbriz incalzit, oglinzi cu efect antiorbire, portbagaj electric, asistent la pastrarea benzii, detectare pietoni si biciclisti cu functie franare, bliss, camera spate , senzori parcare fata spate, pilot automat cu functie franare si acclererare, msistem audio high performance. Am mai prelungit garantia cu 3 ani contra sumei de 5700 lei. Consumul mediu acum 7.9 litri, regim oarecum mixt ( stau in afara orasului), mie imi place f mult masina.... reviziile intre 1100 si 1500 ( al doilea an). 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Jul 2016 · Report post Salut! Am nevoie de ajutorul vostru in legatura cu achizitionarea unui xc60 din 2012 cu motorul d4 de 2l/d5 cu 2.4l (in anunt scria motor de 2400cmc cu 163cp,o greseala de a vanzatorului). In fine,masina arata ok,cutie automata,dotari decente,mai putin piele! In descriere scrie ca au fost schimbate distributia,bateria si cauciucurile! Bun,pana aici totul ok,doar ca vanzatorul spune ca o vinde urgent si pretul e de 12.000 si ceva de euro! Pe langa asta,spune ca accepta si schimb....e tentant,dar totusi dubios! Voi ce spuneti? Linkul:http://autovit.ro/anunt/volvo-xc-60-ID7GeYT3.html Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Jul 2016 · Report post Daca dai un search pe google, dupa nr de telefon, ai sa vezi ca omul are o pensiune in Baia Mare si probabil masina este pe firma. Asta inseamna ca nu este samsar, dar nu inseamna neaparat ca este o masina buna 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Jul 2016 (edited) · Report post Exista 2.4 cu 163hp Inainte sa o iei, mergi cu ea la un service pentru o verificare. Cel mai important, verifica cum se comporta cutia de viteze, mai ales la cald. Edited 18 Jul 2016 by Brava Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jul 2016 · Report post Toate sunt dubioase când sunt ieftine și dubioase când sunt scumpe. Cu romanii e greu tare. Sent from my SM-N920S using Tapatalk 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jul 2016 · Report post Nu, nu... Sunt 'BUNE RAU' cand sunt scumpe! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jul 2016 · Report post Da,am vazut ca exista 2.4D cu 163 hp,greseala mea! E dubioasa pt ca e sub pretul pietei! Totusi,mi-e sa nu aiba probleme,ca nici in tester nu am incredere ca asa am luat o masina in iarna,am pus-o pe tester si nu mi-a aratat nimic si dupa 100 de km m-a lasat turbina. S-ar merita un drum din Targoviste pana in Baia Mare pt masina aia? Voi cum ati proceda? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jul 2016 · Report post Acum 30 minute, Eric06 a spus: Da,am vazut ca exista 2.4D cu 163 hp,greseala mea! E dubioasa pt ca e sub pretul pietei! Totusi,mi-e sa nu aiba probleme,ca nici in tester nu am incredere ca asa am luat o masina in iarna,am pus-o pe tester si nu mi-a aratat nimic si dupa 100 de km m-a lasat turbina. S-ar merita un drum din Targoviste pana in Baia Mare pt masina aia? Voi cum ati proceda? Pai se merita , daca stii ce sa testezi (dinamic cu tester vida-dice) verifici cutia la cald . Oricum masinile sh sunt riscante , vrei ceva sigur cu garantie ! O cumperi noua ! Cat despre testarea cutiei cauta in sectiunea exploatare cutie automata /xc60. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jul 2016 · Report post Ah,normal ca o masina sh e riscanta! Dar stii,sunt intre si intre...adica e tentant,mai ales ca acum m-am convins ca omul nu este samsar,dar am teama de probleme! Oricum,multumesc de sfaturi! :3 Share this post Link to post Share on other sites