cvabs

1.6d drive - remapare sau power box?

40 posts in this topic

Salut,

La un S40 1.6d pentru marirea puterii ce imi recomandati, remapare (unde as putea sa fac aceasta operatiune in Bucuresti si un cost) sau power box (marca si de unde as putea sa cumpar)?

DPF-ul este scos.

Ms

Edited by cvabs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Remap , mai ales daca are si dpf . Daca pui powerbox (alea ieftine ) va scoate mult fum . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai omul tocmai ce a scris ca nu mai are dpf

Remap, in jur de 150-200 eur, gasesti pe aici pe forum omuleti care fac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deloc, ti-a raspuns foarte corect. Nu poti face armasar dintr-o martzoaga, si la concluzia asta am ajuns si eu dupa ce vroiam sa-mi pun turbina pe 1.6 aspirat :) Fara sa o iei ca o pe ofensa, e un motor mic cu ditai hardughia, nu o sa fie niciodata masina de curse, mai mult de 20 de caluti nu o sa storci din el fara sa iti afecteze pe termen lung turbina (care si asa e fragila).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ce sa zic atunci... tuning placut, si daca crapa ceva, revino aici sa ne spui ca VOLVO e o masina proasta... chiar daca e cu un motor de Peugeot conceput prin anii '90 ;)  (Peugeot 206 din 1998 are acelasi motor).

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Midnight Caller si daca crapa ceva ar trebui sa te bucure, ai avea un client in plus :)

Deci, revenim la subiect?

Edited by cvabs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nicidecum... Spor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu scuzele de rigoare, esti tampit :*.
unu la mana, eu ti-am dat un sfat la fel si @Midnight Caller iar tu il faci pe ofticatul. eu detin un 1.6d si stiu cat poate motorul asta la fel si cat rezista cutia. fac pariu ca nu stii ce cutie ai [cod] si cum sta cu rapoartele.
doi la mana, eu am participat si inca particip cu VOLVO-ul meu S40 de 1.6 DIESEL de 120-130 de cai la evenimente de TUNING din tara. Masina mea o ajuns si pe google si pe multe pagini oficiale si aici iti dau drept exemplu pagina de facebook Volvo din state. Oricine de pe forumul asta iti poate confirma asta daca esti chiar asa (insert word here).
trei la mana, uitate pe topicul meu daca chiar esti asa chimichanga si citeste pagina cu pagina ca am modificat aproape orice pe la motor care poate sa-i dea 2-3 cai in plus.

DAAR, daca chiar esti dexter poti incepe asa:
1. cauta un sensor de presiune de pe un ford explorer care iti citeste 3bari.

2. pune o turbina mai mare, cam seria gt17xxV 
3. pune un intercooler mai mare, la fel si tevi siliconice sau fa-ti din inox
4. modifica galeria de admisie sau fa cumva sa fie tot din inox ca la presiune mai mare iti crapa ca ii de plastic [cel oem]

5. anuleaza corpul de supape din soft

6. anuleaza egr-ul si dpf-ul.

7. modifica diuza de la injectoare, poti sa pui parca de pe bmw 330. nu stiu exact

8. modifica pompa de inalta

9. modifica pompa de ulei
10. schimba internele cu unele forjate

11. ambreiaj modificat, gen kevlar etc.

si 12. ca si final step, da jos ecu de pe masina si fugi cu el la cineva care chiar se pricepe la softuri

dupa ce le-ai facut pe toate astea cumva cumva scoti 200 -250 de cai din masina dupa care dai o tura si poti sa-ti cauti alt motor din dezmembrari.

Rezultatul final : nu merita. 

Daca vrei masina de curse atunci nu te uiti la motoare mici gen 1.6. Cauta si tu ceva in 5 cilindrii un d3 d4 sau d5 daca tii neaparat la diesel.

***********Cand s-a fabricat motorul 1.6d scopul principal o fost consum redus nici de cum viteza. asa ca, inainte sa-ti cumperi o masina uitate si la specs la motor dupa care stai jos intr-un colt si mediteaza ce vrei, masina de curse, masina de croaziera ( mergi mult si consuma putin ) sau te manca in talpa sa faci ceva chinezarii pe ea ca toata lumea sa-ti cunoasca masina ciunata. 

Alegerea iti apartine.

friendly advice, cu 110 cai cu 120-130 de cai tot acolo esti, nu simti mare lucru :*

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si chiar daca il aduci pe la 130-135 cai din soft (ca asa parca precizeaza firmele de tuning ca pot aduce motorul asta)nu o sa traga ca un 2.0d din fabrica cu 131-136cai.Eu as vedea tuningul la motor nu pt viteza,curse ci pt un surplus de NM cand ai nevoie intr o depasire la risc, si poate daca optimizeaza consumul ca si cu aia se lauda cei de la tuning.Dar toate astea pt o suma nu chiar mica.

Larahau are modificat creca pe la 166cai motorul si a mers cu a mea cu 170 de fabrica dar si cu motorul pe confort setat, plus ca masina este mai grea cu aprox 200kg si a spus ca mult mai repede se plafoneaza a lui.Deci vrei ceva mai puternic cauti alt motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

D5 :) D4 :) trage binisorde la 160 la 200 :)

Sent from my Nokia 3310i

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chiar acum, Dinoco a spus:

D5 :) D4 :) trage binisoremoji14.pngde la 160 la 200 :)

Sent from my Nokia 3310i

Daca te muti in germania cu siguranta , in Romania poti incerca mai ales daca vrei sa apari la protv :)) 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,6d cu remap...e misto ca ii scoate limitarea si intra rpm ul pe rosu :)

Sent from my Nokia 3310i

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai condus d4 dinoco ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, Dinoco a spus:

D5 :) D4 :) trage binisoremoji14.pngde la 160 la 200 :)

Sent from my Nokia 3310i

Offtopic..

Tehnic vorbind se misca cam greoi D5-ul incepind cu viteza de care ziceai iar un D4  teoretic vorbind , insa te cred:)Ce este foarte important la aceste motoare  ,e acel consum foarte bine pus la punct pt capacitatea lor.

Ontopic..

Cauta sa vinzi si sa cumperi un D3 macar si vei fi mult mai linistit si vesel  per total.Insistind pe motorul ce il ai  ramine sa faci cum ai aflat sfaturi sau vei mai afla..

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca imi scapa ceva...

Vi se pare ca am spus ca vreau s-o prepar pentru curse sau daca merita sa fac operatiunea asta? Am intrebat doar unde pot face asta.

@onezero tu cine plm esti de ma faci tampit? ne cunoastem?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci cauta folosind search-ul in sectiunea Bursa si vei gasi acolo persoane care fac DPF-OFF..., implicit remaparea de care vorbesti.

Salut!

Sent from my Nokia 3310i

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cvabs ma nu stiu ce sa zic dar daca pe mine ma intrebi "ne cunoastem?" asta inseamna ca toata lumea adica ma rog, cei care te cunosc pe tine au dreptul sa te faca tampit sau te considera tampit? Nu de alta dar asa ai spus mai sus sinu stiu ce sa cred.

Legat de topicul tau, repet, acum ai mai multe pareri/sfaturi ce sa faci cu masina ta. Daca nici acum nu sti ce vrei ii grava problema.

Eu ti-am raspuns ba chiar ti-am spus mai multe legat de cresterea poneilor din 1.6d, pt. asta nu merita sa te superi. 

Acuma am presimtirea ca esti dezamagit ca ti-ai luat o masina dupa mentalitatea multor "ingineri":

Motor mic, consum redus, taxe mici scredca nu te-ai gandit ca masina are 1400 kg+ si daca mai pui un sofer + cativa pasageri si bagaje ajungi la 1600kg+ lejer.

Repet, masina asta s-a construit pt scopul de a calatorii cu un consum redus. Si daca ii faci soft, powerbox, etc. Cresti doar sansa cu 2% de a termina cu bine o depasire dificila. Atat. Nu poti sa ii faci launch control, asta ca sa pleci de la semafor ca schumi si sa il iei pe oricare adormit la volan.

As i said, nu merita. Vinde masina si cumpara ceva vag de 1.9 tdi ca pe alea poti trage pana dispare check engineu ca apoi vin problemele. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce sa mai zic eu, ca am motorul asta pe S80, varianta de 109CP... dar nu l-am ales eu, m-a ales el pe mine... eu nu am inteles cat de grav vrei sa fie tuningul pe care ai intentia sa il faci, la cati CP si Nm vrei sa o duci, dar o sa iti spun ce am de gand eu cu a mea: DPF off, EGR off, Stage 1, Stage 2 tuning, ceea ce va duce ca si rezultat la aprox. 143CP si un cuplu undeva pe la 270Nm parca... asta e oferta pe care o am eu de la firma din Timisoara:

''Se poate face:
Stage1, 130+cai, 200Eur
Dpf-off, +100Eur
Dpf-mecanic +75Eur
EGR-off, +75Eur
Stage2, 140+cai, +50Eur
 ''

...dar probabil ca nu o sa fac la ei, deoarece prietenul meu cu service la care merg cu masina insista sa mergem cu ea la REVO la Oradea, chiar daca acolo e mai scump. 

Spor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

REVO face majoritar VW, si nu-ti recomand sincer sa faci experimente la ei...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mereti cu drag la revo. Mergeti odata, de doua ori, trei... cu hartii garantie etc dar masina ramane in service ca ii spart una alta. Un prieten merge la draguri cu 1.8t bora 350+ hp si o avut doua experiente proaste la revo, asa ca...cu mare caldura, mereti acolo. Daca un tip care participa la draguri nu-i multumit sigur veti fi voi cei multumiti. In ziua de azi nici mtm nu-i ceea ce trebe sa fie, apoi revo. Daca se pune problema asa, mereti la polestar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu stiu de REVO de la el ca si-a facut un Focus ST acolo, din cate stiu are motor VOLVO in 5. Nu am zis ca sunt buni sau ca sunt cei mai buni, asta e recomandarea pe care o am eu, ma bucur sa aud si alte pareri, o sa i le transmit. Oferta pe care am scris-o mai sus era de la Dyno Timisoara, de astia stie cineva ceva?

Edited by Tavi Td

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.