Posted 18 Feb 2016 · Report post Buna seara,am o problema, nu functioneaza 2 cilindri din 5( cica nu primesc comanda de la calculator) stie cineva ceva despre asta? se poate rescrie softul ? un nr de telefon? sunt din Galati. Multumesc 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Feb 2016 · Report post Soft doar la reprezentanta, dar nu cred ca ese problema din soft. Vorbeste cu Bogdan G, despre reparatie Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Feb 2016 · Report post multumesc, incerc sa il contactez Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Feb 2016 · Report post A pus sondele de la osciloscop pe mufele de la injectoare si a vazut ca nu se misca nimic ? A citit erorile pe vreun tester ? Vad ca masina este un Bi-Fuel, este asa de fabrica sau ai pus tu gaz ulterior ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Feb 2016 · Report post Salut, masina este bifuel din fabrica, asta cu osciloscopul nu am incercat o,pe testerda eroare dar nu stie nimeni de aici ce are,bujiile dau scanteie,injectoarele dau benzina,compresie are Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Feb 2016 · Report post Pai CE eroare iti da om bun ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Feb 2016 · Report post detonatie in cilindri Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Feb 2016 · Report post Pai fara injectie nu are cum sa dea detonatie in cilindri, ca aerul nu detoneaza doar de la scanteie... Asta doar daca nu iti da pe cilindrii apropiati celor care inca injecteaza. Scoasa toata rampa de injectie afara si dat la automat ai incercat, sa vezi daca spray-aza pe toate injectoarele ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Feb 2016 · Report post Da am incercat, merg toate injectoarele, am schimbat si bobinele intre ele, merg toate, am probat si bujiile, dau scanteie toate Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Feb 2016 · Report post In cazul asta schimba urgent mecanicul sau reformuleaza primul mesaj. Cum "nu primesc comanda de la calculator" daca injectoarele merg toate si bujiile dau toate scanteie ? In cazul asta ia compresia, si cel mai probabil jos chiulasa si uita-te de supape arse. Asta daca esti SIGUR/A ca distributia e corect pusa la punct. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Feb 2016 (edited) · Report post De distributie stiu doar ca nu a fost atinsa ,doar daca o fi sarit singura de la punct, compresia este buna , cilindri 1,2,5 au 11,5, 3 si 4 au 9,5, pentru mecanic ar trebui sa schimb orasul ca au vazut o cei mai buni de aici Edited 23 Feb 2016 by lili66 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Feb 2016 · Report post Pai este foarte putin si foarte mare diferenta intre cilindri (trebuie sa ai max. 5% intre ei) Ar trebui sa ai cam 14-14.5bar pe fiecare, asta daca s-a tinut si clapeta de acceleratie maxim deschisa cand s-a dat la automat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Feb 2016 · Report post Clapeta de acceleratie nu au s a tinut deschisa Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Feb 2016 · Report post Cel mai simplu, jos clapeta, scos mufa din senzorul de turatie volanta, dai la automat. Trebuie sa ai minim 13.5-14bar pe fiecare. Daca nu ai, distributie, supape, sau segmenti. Adaugi la a doua masuratoare cate o lingurita de ulei in fiecare cilindru pe la bujie si repeti. Daca creste, segmenti pa. Daca nu creste, supape pa. Simplu Din VIDA : Normal values B5204/5252/5254 1.3-1.5 MPa Normal value B5234T 1.1-1.3 MPa Note! Engine at operating temperature, wide open throttle (WOT) and starter motor turning at 4.2 - 5.0 r/s (250 - 300 rpm). 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Feb 2016 · Report post Draga posesorule de bifluel! Eu zic sa lasi compresia in pace! Verifica contactele pinilor calculatorului de gaz !! Succes! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Feb 2016 · Report post Bubule, citeste tot topicul, nu e "gaz dup-aia" ca la tine, e "gaz de fabrica" Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Feb 2016 (edited) · Report post Dar de ce nu ne spui povestea toata? Cum si cand a aparut aceasta problema? Baga detalii multe, chiar daca tu le consideri nefolositoare. Edited 23 Feb 2016 by paunionutz Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Feb 2016 · Report post Intr o buna zi la semafor a inceput sa tremure foarte putin motorul, am fost la un service si au spus ca trebuie schimbate bujiile, au schimbat bujiile si a inceput sa mearga in trei cilindri, au pus la loc bujiile vechi si la fel de rau mergea, am facut o gramada de diagnoze dar nu stie nimeni ce are, am verificat cablaje,injectoare,bujii,bobine, compresie, calculator dar nimic totul pare a fi perfect dupa cum spun ei, acum ramane sa verific din nou compresia dupa cum a spus MIDNIGHT CALLER caruia ii multumesc frumos pentru timpul acordat, tin sa mentionez ca masina a stat foarte mult pe dreapta eu fiind plecat din tara. Daca cineva mai are vreo idee este binevenita. Multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Feb 2016 · Report post Acum 18 ore, Midnight Caller a spus: Bubule, citeste tot topicul, nu e "gaz dup-aia" ca la tine, e "gaz de fabrica" "Gaz de fabrica" .....tot problema de comunicare este! Sunt pini in mufa ce nu fac contact! Dar....e mai simplu sa demontezi chiulase....injectoare....sa schimbi motoare.....bla Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Feb 2016 · Report post Bine Bubule, cum spui tu, or fi pinii de la comanda pistoanelor ce sa zic... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Feb 2016 (edited) · Report post La 18.02.2016 at 5:22 PM, lili66 a spus: Buna seara,am o problema, nu functioneaza 2 cilindri din 5( cica nu primesc comanda de la calculator) stie cineva ceva despre asta? se poate rescrie softul ? un nr de telefon? sunt din Galati. Multumesc 0 Daca nu primeste comanda de la calculator este clar ca are probleme ori cu firele ....ori cu contactele! O spun din experienta(am trecut si eu prin asta, un mecanic masurand compresia si gasind-o 5 mi-a propus...jos chiulasa....segmenti...bla-bla-bla....), zău! Asa ca ....spor la demontat vibrochenul si etrierul stanga( cealalta stanga) spate! Edited 25 Feb 2016 by alinbuga Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Feb 2016 · Report post Citeste bre tot, a zis omu' ca injecteaza toate injectoarele si scanteiesc toate bujiile. Cine ce comanda nu da cui pana la urma ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Feb 2016 · Report post Comanda o da comandantu' ca daia ii zice comanda 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Feb 2016 · Report post Daaaaa! Spor la deZmontat!!! Share this post Link to post Share on other sites