Calinash

Relanti instabil, pornire si oprire grea

11 posts in this topic

Salut,

Tocami am cumparat un V50 2.0 d 2007 de la un taran din Arad, care o adusese din Italia, si cat ne-am dat prin Arad masina a mers bine. Dupa ce am pornit inapoi spre casa si am turat putin motorul, a intrat in protectie si nu ma lasa sa trec de 2000-2500 de ture. Evident ca l-am sunat pe taran, l-am intrebat ce dracu are masina, mi-a zis ca sa opresc motorul, sa-l pornesc din nou, sa citesc eroarea si nu o sa mai am nicio problema(deci stie despre ce e vorba)...Am pornit din nou si dupa 10 km la fel, intra in protectie, il sun pe taran ma cert cu el asta imi inchide telefonul...Ok...Intru pe forum si clar toate simptomele de DPF infundat. A doua zi dimineata cand dau cheie la rece motorul nu porneste la sfert de cheie, trebuie sa invarta electromotorul de doua-trei ori, iar cand il opresc mai merge juma de tura dupa care se opreste cu un tremurat. Ajung la Volvo Cluj, pun testerul pe masina si cu doar 2000 de lei imi spun si ei treaba cu DPF-ul + completeaza lichidul de regenerare, in rest nicio eroare. Am dat jos DPF-ul, l-am trimis la domii de la Odorheiul Secuiesc unde l-au curatat iar acum masina este racheta, dar am ramas cu pornire si oprire grea + cate un rateu la relanti. Am citit pe forum ca cineva a mai avut problema asta, dar nu a continuat sau nu a gasit rezolvarea. Daca stie cineva cum se rezolva va rog dati un semn.

Merci

 

Sorry ca l-am postat de trei ori, mi-a dat ceva eroare browserul

Edited by Calinash

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oprirea grea poate fi si de la injectoare, si de la clapeta de shut-off (este in fata motorului, spre radiator, are ca o "ciuperca" pe ea, care nu inchide cand iei contactul.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci, crezi ca unul sau mai multe injectoare ar explica si pornirea grea si rateurile la relanti? Neaparat la Volvo verific injectoarele sau daca dau intamplator peste un mecanic pe poarta caruia scrie injectoare pot incerca si la el?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate ai DPF si nu poti vedea daca la pornire iti da cu fum alb... Daca da cu fum alb si "rontaie" sau "paraie", sunt injectoare 90%.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mine uneori porneste la sfert,alteori invarte de cateva ori...Si la mine are uneori cate un rateu...La oprire nu am bagat de seama,ma mai zguduie nitel uneori,dar banuiesc un tampon motor...

Parerea mea:las-o asa...Dar daca ai timp si bani...mergi si cauta-i bubele...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mutat masina prin curtea service-ului cand era dat jos DPF-ul si nu am remarcat fum, iar de rontait si parait e responsabil motanul casei :), cred ca o sa urmez sfatul lui blueazimut si o las asa deocamdata, dar daca gaseste cineva rezolvarea il rog sa posteze.

Merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca sa iei legatura cu Oliver, din Turda. S-ar putea sa-ti fie de folos. Il gasesti pe forum cu numele ,,volvo 244"

Edited by sis
Completare cu nickname-ul lui Oliver

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 ore, Calinash a spus:

Merci, crezi ca unul sau mai multe injectoare ar explica si pornirea grea si rateurile la relanti? Neaparat la Volvo verific injectoarele sau daca dau intamplator peste un mecanic pe poarta caruia scrie injectoare pot incerca si la el?

Curata galeria de admisie unde ti se explica mai sus de ,,ciuperca" respectiva , dar curata si egr-ul si schimba-i filtrul de motorina , asta inainte de proba la injectoare . Asta este parerea mea . Eu asa am adus-o la o pornire excelenta .

20160220_143951.jpg

20160220_143957.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi de sfaturi, cand se mai indreapta vremea am sa ma duc la un prieten la garaj si o sa curat EGR si admisia. 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aprox 500 de lei (transport inclus) + demontat/montat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now