Posted 1 Apr 2016 (edited) · Report post Si mie tot la fel mi-au facut oferta acum 2-3 saptamani de 1866.48 ron: 573.35 + TVA piesa si 980.55 + TVA manopera (185 ron/ora) deci 6 ore si ceva manopera. Am zis ca mai stau un pic sa ma hotarasc daca o fac sau nu insa cred ca la un moment dat va trebui sa o fac deoarece vine caldura si o sa simt lipsa aerului pe centrul bordului sa imi sufle in fata :). Edited 1 Apr 2016 by liviup Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Apr 2016 · Report post Deci pana la urma care e piesa vinovata de scaderea relantiului care trebuie schimbata/calibrata ? Se vehiculeaza suma de 1800 ron....a rezolvat-o cineva? Multumesc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Apr 2016 · Report post Din cate am inteles : 1. Scaderea relantiului ar fii normala . 2. Rezolvarea de 1800 ron este pt. Motorasele de sub bord responsabile pt. Directionarea / amestecul aerului. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Apr 2016 (edited) · Report post Pentru fluctuatia relantiului trebuie curatata clapeta de la admisia de aer iar pretul pentru schimbarea motorasului care directioneaza aerul in habitaclu pretul este de aprox 1800 de lei. Edited 4 Apr 2016 by Nastase Ionel Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Apr 2016 · Report post Nu pot sa cred ca volvo a vandut atatea S40 si din fabrica facea chestia cu scaderea relantiului la franare...... Sunt momente cand o franare ff lunga scade considerabil relantiul , iar la o plecare imediata chiar mi-a murit motorul. Pt ca una e sa te obisnuiesti cu plecarea la 800 si o turezi putin ridicand totodata ambreajul , iar alta e sa o turezi la fel de putin( ma refer la cursa pedalei) plecat de la 600 rpm. Cu siguranta nu sunt eu cel mai incompetent sofer, dar mie ff greu sa cred ca aceste sintome le avea din fabrica. Probabil e un cumul de factori, acel motoras care face presiune in instalatia de franare, role care trebuie schimbate, curele etc, schimbarea lichidului de frana..... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Apr 2016 (edited) · Report post Salut, am tot citit pe aici si inteleg ca anumiti detinatori de volvo s40 au aceasta problema, totusi sunt detinatorul unui s40 2009 drive si nu am intalnit aceasta problema, sa fie a mea mai norocoasa Edited 4 Apr 2016 by P Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Apr 2016 · Report post Am cautat problema pe youtube, dar nu am gasit nimic. Voi reveni cu filmulete si cred ca voi deschide un topic nou, strict pt posesorii de 1.6 diesel ; incercari, teste probe, pareri, sintome, ameliorari....etc. Vin de pe un opel si acolo gaseai vrute si nevrute.....inainte de a cumpara jumatate de motor( indemnul unor mecanici), aveai optiunea de a verifica anumite piese. Ex....curata mufa X...scoate borna o ora.....faci testul agrafa si vezi ce iese....cost 0 dar 30-40% sanse de rezolvare, Sau scoti clapeta de acceleratie cureti cu solutia Y .....etc etc. Intradevar ca si posesori de volvo suntem ff putini fata de opel insa am observat ca problema scaderii de turatie in timpul franarii este ff des intalnita la S40 , dar nu prea s-a dezbatut asa de amanuntit problema astfel incat sa se si rezolve. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Apr 2016 · Report post Si cum aceste motoare de pe S40, sunt comune cu cele de la PSA am gasit pe un forum vecin aceasta explicatie pertinenta zic eu.....,, E o combinatie de factori...s-a mai discutat despre problema. La mine a incetat fenomenul dupa ce am scos siguranta din capul pompei de ambreiaj pt ca nu mai primea ulei din rezervorul de lichid de frana...garnitura din pompa probabil era de vina. Ei, pt faptul ca nu mai primea lichid pedala nu mai urca pana in capat astfel incat nu mai ajungea ca lumea la intrerupatorul de pe pedalier...cel care detecteaza pozitia ridicat a pedalei de ambreiaj. Calculatorul considera probabil ca pedala de ambreiaj e apasata, prin urmare ca e decuplata cutia si reducea cantitatea de motorina prea mult asa incat la franare scadea turtia prea mult. In momentul cand senzorul ala detecteaza ca pedala e ridicata probabil calculatorul baga mai multa motorina la injectoare. Asa banuiesc eu pt ca din momentul in care am scos siguranta permitand pedalei sa se alimenteze si sa isi faca toata cursa fenomenul a disparut. Am pus si arcul ala suplimentar si acum pedala se sprijina pe senzor ca lumea. Eu zic ca daca nu ai pedala prea moale in prima parte a cursei e suficient sa montezi arcul ala suplimentar. Daca nu se rezolva, scoate senzorul, desfa-l si da cu spray de contacte, nu cu wd40 ca e altceva. Codul lui e 82 00 494 524 si costa vreo 35 de lei. Verifica mai intai daca il ai, cauta pe sectiune cu "arc pedala ambreiaj" ca gasesti un topic despre el ,, Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Jul 2016 · Report post Si a incercat cineva variant asta ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jul 2016 · Report post @Luca, in primul rand aici se discuta de 1.8i . Legat de 1.6d zic asa : nu ai cum sa testezi pedala pt ca : 1. vorbim de masini diferite cu pedale de ambreiaj diferite si senzori diferiti . 2. desi motorul este acelasi, difera softul de exemplu, difera partea de diagnoza iar managementul motor este putin diferit. 3. dupa 2010 odata cu aparitia start&stop nu mai sunt probleme cu subturatul, eu nu am vazut MY10 sau MY11 sa faca asa . Cele mai multe cu problema asta sunt 2006/2007 care sunt si praf pe partea de soft. Totusi aici se discute de benzina 1800cmc iar acestea ca orice benzinar de la Volvo mai tremura cand se cupleaza AC-ul si scade turatia la semafor la franare . La fel e si la S60-ul vechi, 2.0T, 2.4T, 2.4i, T5 etc . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jul 2016 · Report post Am zis bre, 2.4i adica 2.4 aspirat . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jul 2016 · Report post Da....da....da... nu am vazut Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Jul 2016 · Report post Imi cer scuze!Acum am observat :D. O sa plec cu tractorasul meu pe un alt topic . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Jul 2016 · Report post unde gasesc filtru de benzina Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Jul 2016 · Report post a mea pronea dimineata apoi murea si la a doua pornire se chinuia cateva zeci de secunde sa stea. Pe tester mi-a zis ca ii "intake manifold flap" adica solenoid de vacum, l-am gasit doar pe original intre 360 si 470. L-am schimbat singur, o operatiune simpla ( 4 suruburi, 4 furtune si 2 mufe) cam 10 min si sta la relanti si nu mai moare. Sper sa ajute. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Jul 2016 · Report post Nu gasesti filtrul de benzina pt ca nu are asa ceva. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites