Guest alex1960

tot bolnava

17 posts in this topic

Am luat masina de la service ieri .Tot bolnava . E clar ca trebuie sa o duc la testare dar acum nu prea stau bine cu banii , ca dupa sarbatori . Stie cineva cam cat costa o testare la reprezentanta ? Acum sa va spun ce arificiu au facut cei de la service sa pot pleca cu ea : vam spus ca nu pornea si scotea fum alb , ei au anulat circuitul electric care duce la pompa ( au scos fisa ) si au legat un fir de la borna plus a bateriei la elecrto valvula de la pompa    ( au deschis circuitul de motorina prin pompa direct ) . Acum masina porneste la cheie , merge , dar nu are putere ( nu se tureaza mai mult de 3000 de ture , iar daca o calci la blana nu scoate fum , deci e clar ca nu are combustibil de ajuns ) . Posibil ca atunci cand s-a intamplat  sa sara de la punct ceva electronic sa fi decuplat , sau sa fi luat o eroare in calculator ?Voi ce spuneti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Vezi ca prin aceasta metoda iti poti distruge cu succes pompa de injectie ! Pune-i sa-ti faca un test de presiune in rampa de injectie (la masina mea meu exista un motz exact ca valva de la roata chiar pe rampa de injectie), trebuie sa fie in jur de 3-4bari. Daca nu e asa, e ori din pompa de injectie, ori din regulatorul de presiune din rampa care s-ar putea sa fie stricat.

    In functionare, pompa de injectie "baga" presiune in rampa, pana cand senzorul de presiune ii spune "gata, am 3 bari in injectoare, stop !" Cand presiunea scade din nou sub un anumit prag, senzorul da comanda spre computer si pompa porneste din nou (practic merge in impulsuri). De-asta injectia cu pompa electrica nu are retur ca la carburator. Este pentru protejarea pompei de injectie si pentru marirea fiabilitatii ei.

    Parerea mea, inainte sa schimbi pompa, uita-te la chestia asta, si incepi prin a schimba senzorul de presiune. Dupa aia treci la cheltuieli mai mari... Poate e un contact imperfect, incearca sa scoti mufa din el si sa o bagi la loc, poate e chiar de la asta...

    Tine-ne la curent !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si ce, nu ai si tu tot pompa de injectie ? :) Nu am specificat nicaieri acolo ca ar fi vorba de motorina sau benzina. Principiul de injectie e acelasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca la mine nu primeste pompa semnalul de la calculator , sau de la ceva electronic , de nu lucreaza ea in parametrii optimi si nu debiteaza cantitatea de motorina necesara ( am spus ca nu se tureaza peste 3000 )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca te pricepi cat de cat, uita-te in topic-ul de "Diagrame electrice" si cauta-ti acolo modelul. Uita-te cine, cum si ce comanda da spre pompa de injectie si ia-o pe firul logic, nu pe incercari. Am inteles ca tu consideri ca pompa nu-ti debiteaza destula motorina, dar trebuie vazut DE CE. Ala e un motorash amarat care se invarte (in genul pompei care-ti arunca apa pe parbriz), si trebuie vazut daca e pe duca sau daca senzorul care-i spune "opreste-te" e defect.

Ti-am zis, masoara presiunea in rampa de injectie si abia dupa aceea pune-ti alte intrebari !

LATER EDIT: Verifica-ti si filtrul de motorina, sa nu se fi infundat...sau spart... ca el are si un "separator de apa" in el, cine stie cum a intrat apa aia in motorina si acu'ti face probleme pana se termina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

In pompa de motorina intra 3 fire , una merge la o electro-valva care atunci cand pui cheie de contact intra in ea tensiune si fiind electo-magnetica deschide circuitul de motorina , iar celelalte 2 fire intra in pompa si nu stiu ce deschid acolo , cert e ca pe cele 2 fire nu vine semnalul necesar deoarece daca pun fisa cu cele 3 fire electro-valva deschide , pentru ca se aude cum cupleaza , dar motorul nu mai porneste si la o cheie lunga de contact scoate mult fum alb , iar daca porneste si mergi cu masina asa cand vrei sa o turezi mai tare de 2000 de ture moare motorul . S.F.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtrul de motorina e schimbat de curand , eu cred ca vine motorina pana in pompa dar de acolo nu mai pleaca catre injectoare cata trebuie

Share this post


Link to post
Share on other sites

alex1960, iti recomand sa faci o vizita la un service autorizat volvo.

"CONSTANTA - PREMIUM AUTO

Service

STR. BABA NOVAC NR. 78 CONSTANTA

0241.694.222

service@expocar.ro"

o verificare de rampa, din "bara in bara" pe mine m-a costat in decembrie 2006 aproximativ 80 RON.e adevarat ca mi-au scos o factura proforma a reparatiilor pe care trebuia sa le fac de fo' 14500 RON dar am avut o idee cam ce ar fi de reparat.apoi am mers la un nene mecanic, care mi-a "revizuit" masina cu 800 euro, cam 2800 RON atunci.cei de la reprezentanta iti sugereaza, depinde de vechimea masinii, sa schimbi si ce nu trebuie, mie mi-au recomandat sa schimb catalizatorul. cica pentru ca are 9 ani deja.dar asa aflii exact ce probleme ai si la ce sa te astepti.Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vreti sa dati bani de pomana veniti la reprezentanta VOLVO Constanta , str. Baba Novac , nr. 78 . Eu m-am dus bou si am plecat asemenea , dar cu 80 ron mai putin in buzunar , bani pentru tester ( sau ma rog ...) Se pare ca nu au pe cineva care sa stie sa dea un diagnostic unei masini dupa ce un calculator le spune ceva , ei stiu ce , pentru ca tu nu ai voie sa stai langa masina ta , fiind un mare secret cum se uita ei ca prostii pe monitor . Deci dragilor folositi cu incredere reprezentanta VOLVO Constanta daca aveti de schimbat uleiul la motor , un filtru de aer , de completat lichidul de spalare parbriz si cam atat . Va las cu necazurile voastre , bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Alex!

Daca doresti iti dau numarul de telefon al mecanicului meu, sau mergem impreuna pana la el. Ai numarul meu la mesaje personale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am gasit numarul , te rog daca vrei sa-l mai dai o data . Multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce-ai mai facut cu masina ? Ai mai rezolvat ceva ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost la un service care se pare ca imi confirma banuiala : de vina este valva ( senzor , ventil , nu stiu exact cum se numeste ) din partea de jos a pompei de motorina . Aceasta pune la masa , mai exact am vazut ca in aceasta piesa intra doua fire , pe unul din fire intra 12 v , iar pe celalalt fir e masa , nu vine tensiune , la mine intra 12 v pe un fir si pe celalalt fir am tot 12v . La magazin piesa ar costa cam 1000 ron , problema e ca nu vor sa o aduca pana nu confirm seria de pe ea ,asta inseamna sa demontez piesa si nu e asa de simplu , pana o aduc dureaza 10 zile si eu nu ma pot lipsi deocamdata de masina . Asta e .

Share this post


Link to post
Share on other sites

incearca si la magazinele din bucuresti. mi se pare stupid sa trebuiasca sa demontezi o piese doar ca sa verifici o serie. de principiu, dupa datele masinii se poate identifica destul de usor.

te pot ajuta in cazul in care o comanzi aici (o cumpar eu si o trimit prin posta/curier). daca se poate rezolva nu ezita sa ma contactezi.

M.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DUPA CE AM FOST LA UN ELECTRICIAN AUTO NU MAI AM GARANTIA CA ESTE ACEA PIESA . ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? NU STIU CE SA MAI CRED . OF!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, Alex, ai mai reusit sa faci ceva cu masinuta ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now