Posted 6 Mar 2016 · Report post Salut, acum 6 luni mi am laut un volvo s60 D5 automata, am venit cu masina in Romania fara probleme, a doua zi am vrut sa plec...motorul invartea dar nu pornea. I am dat cu spray, surpriza, a pornit. Am oprit motorul si am incercat din nou sa l pornesc, a pornit la sfert. Am incercat aceasi procedura si dupa cateva ore, mi a pornit. Am lasat o iar 12 ore aceasi problema, nu pornea. M ar putea ajuta cineva in legatura cu aceasta problema? Multumesc si sper ca am fost cat de cat explicid cu problema mea. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Mar 2016 · Report post Probabil ti se dezamorseaza instalatia de injectie ? Cand nu porneste pune un tester pe ea si vezi presiunea in rampa in timp ce dai la automat si revino cu un raspuns aici 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Mar 2016 · Report post Si de 6 luni o pornesti cu spray? 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Mar 2016 · Report post 3 hours ago, Midnight Caller said: Probabil ti se dezamorseaza instalatia de injectie ? Cand nu porneste pune un tester pe ea si vezi presiunea in rampa in timp ce dai la automat si revino cu un raspuns aici Multumesc de raspuns, in cel mai scurt timp imi voi achizitiona un tester ai voi reneni cu rezultatele Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Mar 2016 · Report post 1 hour ago, paunionutz said: Si de 6 luni o pornesti cu spray? Nu, masina mi a mers perfect pana acum o luna de zile, fix cand am ajuns in romania nu mi a mai pornit decat cu spray ul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Mar 2016 · Report post Cu spray-ul porneste usor, sau trebuie sa o ti mai mult din spray? Daca porneste usor din spray, probabil ai un injector defect, daca trebuie sa o ti din spray pana porneste, probabil se dezamorseaza (trage aer pe undeva). Mai poate fi regulatorul de presiune (unul din cele 2), dar fara o diagnoza adecvata este greu de dat un verdict. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 May 2016 · Report post On 05.03.2016 at 3:35 PM, paunionutz said: Multumesc de raspuns, ii dadeam spray in nas si-i dadeam la automat...invartea vreo 5 secunde. Curios este ca am curatat o parte din egr (furtunele si partea in care intra furtunele, scuze de exprimare) si spre surprinderea mea acum masina dupa 7 ore de stat porneste normal. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 May 2016 · Report post O alta intrebare, ce tester trebuie pt masina mea, imi puteti recomanda unul? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 May 2016 · Report post Vida +dice 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 May 2016 · Report post 2 hours ago, paunionutz said: Vida +dice http://m.ebay.co.uk/itm/111978859193 Sa inteleg ca asta i ok? Intreb pt ca nu vreau sa cumpar unul si sa nu ma pot folosi de el. Multumesc de raspunsurile date si sper sa ne inatlnim la un suc. P.S.: Fac cinste :)) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 May 2016 · Report post Da este ok. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 May 2016 · Report post Imi poti spune daca as putea schimba din mile in km bordul? Mi a venit testerul vida dici Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 May 2016 · Report post Nope.. Iti trebuie alt bord... 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 May 2016 · Report post Multumesc de raspuns. Daca egr ul la relantii (pe tester)este la 60% si cand accelerez se scade procentajul in fuctie de cat de tare accelerez, este ok asa sau am vreo problema? Sper sa ma fi exprimat corect Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 May 2016 · Report post Ai un Request si un Actual, ar trebui sa una sa scada si una sa creasca, adunate sa faca aprox. 100%. Daca reactioneaza rapid la accelerare si se stabilizeaza apoi, este ok,. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 May 2016 · Report post Salut, ma poate ajuta si pe mine sa interpretez diagnoza asta? Cand fac diagnoza la ce anume trebuie sa fiu atent? Multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 May 2016 · Report post Incearca sa dai jos CEM-ul, sa cureti toate mufele, scoti toate sigurantele si notezi pozitia lor, le cureti piciorusele si le reintroduci, apoi stergi toate erorile si vezi daca mai apar. Ai eroare si pe senzorul de pedala de frana. Du-te la TAB-ul de "Unselected CSC" si din drop-down alegi una din categorii. O sa-ti apara diverse erori din cele din "Initial state" si cand intri in oricare din ele o sa-ti apara in dreapta jos Fault Trace. Apesi pe el si iti spune exact ce sa faci. La fel si in Initial State, iti da explicatii cu motivele erorii, trebuie doar sa dai dublu-clic pe ele. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 May 2016 · Report post Multumesc mult de sfaturi. Prima pozitie, cea cu albastru imi poti spune exact ce inseamna, te rog? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 May 2016 · Report post Da, e defect senzorul de calitate al aerului, nu-ti mai comuta automat pe recirculare cand mergi in spatele unei rabe 8 din 10 masini au problema asta. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 May 2016 · Report post Senzorul de calitate a aerului este un senzor foarte complex care in timp isi pierde din acuratete. Este un senzor care functioneaza in parametrii cam 5 ani, in functie de ce a trecut prin el, dupa care incepe sa imbatraneasca (sa fie mai insensibil). Problema se rezolva prin schimbare cu unul nou. 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites