Posted 14 Mar 2016 · Report post Salut colegii In primul rand imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie insa celelalte categorii sunt inactive. Tot la voi apelez caci nu i-am dat de cap la volvo-ul s60 2006 185 cai Dupa segmentare si inlocuire garnitura + distributie masina porneste greu , dupa pornire trepideaza si scoate un fum alb-gri care miroase -intepator si te ustura ochii de la el. Am verificat distributia de 3 x , Am facut toate adaptarile-calibrarile cu vida la toti senzorii si clapete-swirl uri , am verificat injectoarele cu vida, si am facut testul de retur cu furtunase in sticle, am curatat egr , am inlocuit saibele de foc la injectoare, am verificat alternatorul, am schimbat bateria cu una noua insa nu mai stiu ce pot sa i fac. Am verificat axul turbinei, este OK, filtrul de particule a fost ingaurit sa nu se mai infunde si nu mi apare pe bord , iar in vida are presiunea normala. Nu mi vine sa renunt la ea pentru ca am cheltuit multi bani si nopti si zile si imi e o masina la suflet. Atasez niste poze si un filmulet in care sper sa se vada cum tremura masina, ce fum scoate si sunetul motorului care mie nu mi se pare rotund. Chiar e o curiozitate Multam video-1457733022.mp4 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Mar 2016 · Report post Ia si tu o compresie si ar trebui sa ai minim 20 de bari... Nu uita sa scoti mufele de comanda de la injectoare ca sa nu le masori pe ele Nu mi se pare ca scoate ATAT de mult fum sincer, dar fumul alb si mirosul intepator denota de regula injectoare care injecteaza prea mult. Ce presiune ai la ralanti la injectie, e in parametri ? (aprox. 300bar). Inverseaza intre ele injectoarele cu extremele la compensare (3 cu 4) si daca se muta compensarile, ai probleme cu injectoarele. Daca raman compensarile, ai probleme cu cilindrii respectivi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Mar 2016 (edited) · Report post La peste 266ooo mile este deranj mare cu acest motor...Ai si cu cilindrii probleme sigur..segmentii mai au pina sa se aseze vreodata pe cilindri..Mai lasa sa mearga motorul peste temperatura apa de 60-70 gr , sa se incalzeasca bine si uleiul si vezi daca mai da cum fum ca in film ..Tu stii cel mai bine cum dadea cu fum inainte de segmentare si cum este acum insa probabil aveai asteptari mari de la segmentare... Motorul merge un pic ca o risnita (zgomotos) se vede ca este obosit . Totusi.bravo pt efortul depus sa o aduci cu o treapta mai sus decit era ..Sper sa scapi cu niste injectoare de schimbat intrucit este pacat de efortul tau altfel Edited 14 Mar 2016 by V50Saphir 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Mar 2016 · Report post Cilindrii mai aveau urme de honuire? Ce segmenti ai folosit, cota zero? 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Mar 2016 · Report post La 3/14/2016 at 9:49 AM, Midnight Caller a spus: Ia si tu o compresie si ar trebui sa ai minim 20 de bari... Nu uita sa scoti mufele de comanda de la injectoare ca sa nu le masori pe ele Nu mi se pare ca scoate ATAT de mult fum sincer, dar fumul alb si mirosul intepator denota de regula injectoare care injecteaza prea mult. Ce presiune ai la ralanti la injectie, e in parametri ? (aprox. 300bar). Inverseaza intre ele injectoarele cu extremele la compensare (3 cu 4) si daca se muta compensarile, ai probleme cu injectoarele. Daca raman compensarile, ai probleme cu cilindrii respectivi. Midnight Caller, imi poti spune te rog cum sa fac asta mai exact cu testul de compresie si inlocuirea injectoarelor ? Din 2006 stiu ca injectoarele sunt codate separat, merge sa le inversez? La relanti am 300 si ceva bari pe rampa, Segmentii au fost originali Volvo probabil cota 0, Au fost identici cu cei originali-vechi.Blocul motor a avut uzura 0 , bielele si pistoanele la fel, erau fara uzura.Foarte putina uzura la cuzinetii de la pistoane, dar nu de inlocuit.Ar putea sa fie de la EGR ? poate pare o intrebare de novice, insa am ajuns sa fiu putin diaboliv ,,,nu mai stiu ce sa mai cred si gandesc...am facut tot ce tine de mine si am citit la forumuri de 9 luni incontinuu... Multumesc pentru sfaturi si va rog sa ma asistati in continuare. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Mar 2016 · Report post Compresia se ia cu un compresmetru, bagat in locul bujiilor. Mai intai vezi ce compresie ai, si pe urma te apuci de schimbat piese. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Mar 2016 · Report post La 3/17/2016 at 7:44 AM, Brava a spus: Compresia se ia cu un compresmetru, bagat in locul bujiilor. Mai intai vezi ce compresie ai, si pe urma te apuci de schimbat piese. Momentan nu am unde sa fac un test de compresie caci nu pot deplasa masina. Ar putea fi de la egr acel fum? sa fie EGR stricat sau blocat? Multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Mar 2016 · Report post Pai vezi pe un tester la cat sta deschis si daca trece rapid in 0% cand o accelerezi. Nu mai stiu la cat trebuie sa stea la ralanti, parca 18% Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Mar 2016 · Report post Acum 3 ore, Midnight Caller a spus: Pai vezi pe un tester la cat sta deschis si daca trece rapid in 0% cand o accelerezi. Nu mai stiu la cat trebuie sa stea la ralanti, parca 18% Bun, o sa pun maine vida dice pe ea si o sa verific egr ul. Multumesc Midnight. Revin maine cu raspunsul Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Mar 2016 (edited) · Report post Acum 15 ore, Midnight Caller a spus: Pai vezi pe un tester la cat sta deschis si daca trece rapid in 0% cand o accelerezi. Nu mai stiu la cat trebuie sa stea la ralanti, parca 18% Cine Ma poate ajuta va rog cu o diagnoza prin remote? Indiferent de ora, eu cobor la masina si pun diagnoza pe ea. Poate suna ciudat sau nu au mai fost cereri de genul insa cu ajutorul lui Nenea Internet ne este la indemana acum. Am eu vida dice,il montez pe masina si dau team viewer. Eu stiu sa citesc erorile si sa verific anumiti senzori si sa fac calibrari insa nu stiu sa citesc parametrii la egr , turbo presiune intrare iesire - intercooler , lambda si alte valori Edited 19 Mar 2016 by Andu Marian Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Mar 2016 · Report post Revin cu poze dupa valorile din vida dice la relanti si apoi la 2500 rpm La relanti: Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Mar 2016 · Report post Pai eu vad din poza 2 ca ai filtrul de particule infundat, fiind la 65000 hpa la relanti. Asta inseamna ca motorul nu mai are evacuare. Desfa catalizatorul si porneste-o cu el scos si vezi ce se intampla Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Mar 2016 · Report post Da' cuplul ala de vapor nu-ti sare in ochi ? ;-D Iar valoarea aia de 65534 poate indica si un DPF-off domnu' diagnostician ) Daca cu dpf-ul desurubat scade drastic valoarea, Ionut are dreptate, daca nu, verifica senzorul de presiune DPF 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Mar 2016 (edited) · Report post Buna sera, Din cate tin minte la masina respectiva DPF-ul este anulat (cred ca soft si hard) @ Andu Marian Combustibilul din masina inca este cel cu care a fost cumparat de la taximetrist (poate ca taximetristul a alimentat si alte lucruri decat motorina in masina / mizerie in rezervor)? De cand statea combustibilul repectiv in masina? Daca toba de esapamentul / DPF-ul s-a umplut cu combustibil / ulei nears si atunci poate sa scoate fum cand incepe sa se incalzeasca motorul/ toba de esapament. EGR-ul se poate anula si motorul tot ar trebui sa functioneze ok (EGR anulat temporar cu o placa de metal in scop diagnostic sa vezi daca porneste mai usor / mai putin fum) o sa apara mesaj de eroare engine service required care se poate sterge din VIDA ulterior. Compresia in modul oldschool se masoara cu manometru (daca ai o cunostinta / prieten) care lucreaza la un service auto unde repara motoare roaga-l sa te ajute ca manometrul respectiv este un instrument / scula usor portabil. Edited 26 Mar 2016 by gfieraru Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Mar 2016 · Report post Injectoarele poate sa curga si sa cauzeze simptoamele respective, poate sa curga in 2 locuri 1) In cilindru ( masina porneste greu si scoate fum, posibil sa creasca nivelul de ulei) 2) In tubul de cauciuc care este conectat la partea de sus a injectoarelor (usor de diagnosticat cu niste containere/ siringi, la diagnoza in general au adaptare excesiva) Te rog sa ne tii la curent cum progresezi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Mar 2016 · Report post Salut colegii. Multam de raspunsuri DPF ul este off hard , nu soft. Ideea e ca am facut cum a zis Midnight si am scos senzorul si valoarea e okay insa tot scoate fum Gfieraru, fum scoate inca de la secunda 2 dupa ce am pornit motorul. Legat de combustibilul din ea cand am cumparat o , acela s a consumat de ceva timp.Ciudat este ca uneori scoate un fum cenusiu care miroase a cauciuc- teava incintata...care nu stiu de unde provine si daca nuanteaza vreo cauza Testul de retur l am facut si toate injectoarele au valori apropiate. Astept sfaturi si pareri Multam Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Mar 2016 · Report post Dpf ul trebuie anulat si din soft,nu numai hard.Deoarece el incearca sa isi faca regenarare si neavand acesta posibilitate,da cu fum. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Mar 2016 · Report post DPF ul daca i las cuplat doar conducta de intrare iar cea de iesire o las decuplata, atunci este exact valoarea care trebuie si ECU vede DPF ul curat. O sa fac poza la vida dice si am sa va arat. Nu stiu de la ce provine fumul cenusiu cu miros de ars-incintat si cel albu de la motorina ?! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Mar 2016 · Report post Buna, Eu credeam ca DPF-ul este scos si din soft fiindca nu tin minte ca as fi vazut eroare pe bord. Eu as zice ca merita de incercat cu motorina proaspata si curata si de vazut ca cum se comporta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Mar 2016 · Report post Cu siguranta o sa fac asta.Prima zi in care prind vreme buna(fara ploaie ...ca stii bine Gfieraru ca aici ploua de 2x pe zi a cate 12 ore each :)) ) Intre timp, daca aveti alte idei cu siguranta m ar ajuta sa fiu mai aproape de a o repara si repune pe strada Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Mar 2016 · Report post Poti incerca sa-i primesti V5-ul si poate trece MOT-ul si asa fumegand. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Mar 2016 · Report post Numai ce am primit v5 ul la ea. O sa i fac programare la MOT sa vad ce defectiuni are si sau daca il trece. Azi ii curat rezervorul si ii schimb filtrul. Va tin la curent Multam Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Mar 2016 · Report post Daca inainte de garnitura si distributie, masina mergea ok, inseamna ca acolo este o problema si tu cauti probleme in alte parti Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Mar 2016 · Report post Acum 11 ore, paunionutz a spus: Daca inainte de garnitura si distributie, masina mergea ok, inseamna ca acolo este o problema si tu cauti probleme in alte parti Salut Paul. Inainte de garnitura si distributie masina scotea fum de ulei , alb, gros si mergea in 4. Dupa ce am dat chiulasa jos, am gasit o supapa atacata la tija-deformata, si am schimbat 10 culbutori ca aveau joc mare. Acum masina merge total diferit, dar cu alte probleme. Fumul alb cu miros intepator de motorina si usturator la ochi si cateodata fum cenusiu cand ii dau talpa. Nu stiu de unde provin. Ma gandesc la membrana din epurator? ma gandesc la orice. La pompa de inalta si la rampa ce ar mai fi de verificat? Multam Paul Share this post Link to post Share on other sites