Posted 31 Mar 2016 · Report post Daca ar fi membrana din epurator ti-ar consuma ulei o gramada si/sau ti-ar scoate aburi ca la balamuc pe la joja 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Mar 2016 · Report post Daca este epuratorul defect il poti verifica scotand joja de ulei sau capacul de la ulei. In mod normal trebuie sa traga aer. Daca este epuratorul infundat va sufla aer, dar va merge motorul mai bine 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Mar 2016 · Report post Multumesc colegii. AM verificat si trage aer, aer. deci epuratorul e okay Este ceva de aliniat / verificat la pompa de inalta si pompa din rezervor? Am verificat injectoarele pe banc si sunt okay. De ce am Engine Torque asa mare inclusiv la relanti? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Mar 2016 · Report post Engine torque-u ala cred ca e o eroare q dice-ului , si varianta cu care am testat eu masina , arata tot valori deastea aleator. Masina mergea foarte bine ! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Mar 2016 · Report post Acum 2 ore, Cristi Muresan a spus: Engine torque-u ala cred ca e o eroare q dice-ului , si varianta cu care am testat eu masina , arata tot valori deastea aleator. Masina mergea foarte bine ! Cristi, s ar putea sa ai dreptate caci softul cel vechi se cam bloca si numai ce l am schimbat acum si e ok. O sa fac iar o citire de parametrii si le urc aici. Multam Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Mar 2016 · Report post La mine totul mergea perfect , exceptand torque... si parca tot valori de vapor imi dadea 6000+ , sunt 99% convins ca nu are rost sa te legi de acel aspect . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2016 · Report post Asa cum spunea si colegul Cristi Muresan , softul a fost vinovat pentru valorile de vapor din pozele de mai sus. Acum pun poze cu parametrii cititi in mod corect. Le-am pus in paralel sa fie mai usor de comparat. Deci , intrebarea de 3 puncte si 5 stele : de unde credeti ca provine fumul alb - cenusiu cu miros intepator de motorina si usturator la ochi , iar cand e cenusiu miroase a ceva ars-incins?!?!?! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2016 · Report post Singurul moment cand am dat de mirosul acela a fost la regenerari la D5-uri... Esti sigur ca senzorul tau de presiune diferentiala iti arata bine ? Cum ai anulat "hard" DPF-ul ? 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2016 · Report post Acum 3 ore, Midnight Caller a spus: Singurul moment cand am dat de mirosul acela a fost la regenerari la D5-uri... Esti sigur ca senzorul tau de presiune diferentiala iti arata bine ? Cum ai anulat "hard" DPF-ul ? DPF ul a fost desfacut si gaurit cu burghiu astferl incat sa ramana presiunea. Ceva de genul Fara potentiometru, dar ii pot pune si potentiometru. Pot sa i dau o regenerare din VIda fortata . Stii cat dureaza? Ai gasit ceva valori Midnight care nu s okay? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2016 · Report post O regenerare dureaza cam 35-40 de minute. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2016 · Report post Accelerator pedal position 25% la ralanti si 7% la 3000rpm ? Apoi ECM Throttle position 95% ? Si iar torque de vapor, ma rog, ignore la ala 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2016 · Report post Ce-i de facut cu pedala de acceleratie si cu ECM+trottle position? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Apr 2016 · Report post Fie iar sunt valori aiurea din VIDA fie e ECM-ul in balarii. Nu ai alt D5 pe acolo sa verifici parametrii ? Cand ne vine unul la atelier promit sa fac niste print-screen-uri, momentan avem doar benzine acolo. 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Apr 2016 · Report post Din pacate eu nu am acel model de motor in niciunul dintre masini ca sa poatem sa comparam valorile. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Apr 2016 · Report post Motorul e D5244T , e acelasi motor d5 2000-2004 doar ca are sistemul de injectie schimbat . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Apr 2016 · Report post E totul schimbat ... injectie , admisie ,turbo si evacuare. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Apr 2016 · Report post DA, intr-adevar dar blocul motor e acelasi Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Apr 2016 · Report post Acum 14 ore, Midnight Caller a spus: Fie iar sunt valori aiurea din VIDA fie e ECM-ul in balarii. Nu ai alt D5 pe acolo sa verifici parametrii ? Cand ne vine unul la atelier promit sa fac niste print-screen-uri, momentan avem doar benzine acolo. Am un alt d5 aici.dar e din 2002 163 bhp.Pot citii de pe el sau trebuie sa fie tot 185 bhp? Multam Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Apr 2016 · Report post Daca e cu DPF, da 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Apr 2016 · Report post Acum 9 ore, Andu Marian a spus: Am un alt d5 aici.dar e din 2002 163 bhp.Pot citii de pe el sau trebuie sa fie tot 185 bhp? Multam Trebuie sa te uiti la aceasi motorizare ca a ta : d5-185/ 180 cp 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Apr 2016 · Report post Nu e cu dpf , e fara si esde de 163. Deci problema fumului ar putea fi de la ECM sau de la senzor de la pedala de acceleratie? Sau acestea sunt doar ,,valori ciudate,,. Cel mai important pentru mine este rezolvarea fumului, caci fumul ma tine in loc sa o pun pe strada sa rulez cu ea. Daca scoate fumul nu primesc MOT ul- ITP ul. Ce as putea sa mai incerc la fum, dupa ce s-a vazut in poza cu parametrii? Pareri? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Apr 2016 (edited) · Report post Incearca o diagnoza in mers : treapta a 3-a de la 2200-3500 pedal la fund(sau pana la 5000 rpm) sa vezi cum sunt parametri : turbo , dpf , si daca genereaza alte erori . O calibrare de swirl in cazu in care nu ai facut dupa remontarea motorului , personal cu asta as incepe Parametrii ar trebui sa fie urmatorii : 1.pres partiala dpf 100-200. 2.request sa se egalizele cu delivery si sa fie 2.4 bar (240kpa) presiune admisie. Edited 4 Apr 2016 by Cristi Muresan 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Apr 2016 · Report post Am facut toate calibrarile la clapete , tije si senzori-regulatoare. Nu prea am unde sa i dau 5000 in a 3 a ca nu o pot scoate pe strada ca mi-o confisca politia+ amenda sau mititica . Spune mi te rog ce influenta are eroarea cu ,,glow relay control- faulty signal ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Apr 2016 · Report post Porneste fara incalzirea bujiilor , sau cand se regenereaza nu atinge temperatura suficienta . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Apr 2016 · Report post Ce trebuie sa fac? Asta inseamna ca de acolo provine fumul gri...I am dat regenerare insa creste pana la 200 -250 grade. Trebuie schimbat - inlocuit releul de bujii sau? Poate sa fie fumul de la bujii? desi stiu ca incandescentele pornesc cand sunt temperaturi scazute Share this post Link to post Share on other sites