Andu Marian

PROBLEMA CIUDATA VOLVO S60 185 2006

60 posts in this topic

Pai verifica bujiile , poate genera fum la pornire, dar dispare dupa 1-2 minute.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fumul provine de la DPF. A fost desfacut DPF ul si a fost ingaurit. Nu s a scos totul din el, ca sa i ramana presiunea care trebuie, insa nu stiu de ce scoate acel fum daca a fost ingaurit?!?!?!?!

Azi am pus un potentiometru pe mufa ce intra in senzorul de DPF si i am dat 0.35V si fumul brusc a disparut ( minune mare- ditamai noru de fum gri) , in schimb mi a aparut eroarea shoot particle full si mi o limiteaza. Daca ii dau talpa , scoate fum pe toba la relanti ca la orice masina cu DPF blocat. 

Midhnight si Muresan au avut dreptate ca vine de la DPF, dar de ce mai vine daca DPF ul e ingaurit?

 

Edited by Andu Marian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca motorul este in stare buna as cumpara un dpf nou(este o motorizare care nu omoara dpf-u , daca merge in parametrii)  sau dpf off din soft cu dpf-ul scos complet

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am urcat o pe elevator la service si mi au spus ca am ulei la imbinarile de pe toba de esapament si ca fumul este unul combinat de la DPF cu ulei. De unde ar putea sa provina ulei ul?

Segmentii au fost originali, iar cei pe care i am inlocuit, desi masina avea 266 000 mile, nu aveau uzura mai deloc.Dar i am schimbat sa fiu sigur. Turbina trage perfect. De unde ar pputea sa fie uleiul pe evacuare?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uleiul poate sa treaca direct in evacuare prin 2 locuri: turbina sau simeringuri supape.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Semeringurile supape au fost toate schimbate. Pe la turbo pe unde  si cum se poate verifica te rog?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scoti tubul de la intrarea in turbina si cu degetul misti de axul turbinei. Daca are joc, probabil pe acolo trece. Sau daca nu are joc, mai poate sa fie infundata linia de retur ulei de la turbina. Este o teava pe care curge uleiul de la turbina in baie. Sa verifici si nivelul la ulei. S-ar putea sa gresesc dar am impresia ca daca este peste nivel nu se scurge cum trebuie uleiul de la turbina si il baga undeva, admisie sau evacuare.

Asta e valabil si la benzina si la diesel. Eu am benzina. Daca mai e vreo varianta in plus pentru diesel, nu stiu.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai dreptate in ceea ce zici de ,,prea mult ulei,, ca impiedica scurgerea uleiului din turbina, am citit in mai multe locuri insa la mine nivelul este okay. 

Nu pot sa localizez teava de retur de ulei din turbina. O vad pe cea care intra( este langa cea de racire pe apa) dar nu o vad pe cea care iese 

Multumesc de ajutor 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teava aia se vede de sub masina. Este prinsa de turbina cu 2 suruburi care se desfac cu T30 iar in bloc este doar infipta. Inainte sa te apuci sa o desfaci, asteapta sa mai zica si altcineva o parere. Eu nu am mesterit la diesel. Poate e vreo legatura cu EGR sau ceva care are D5 in plus fata de benzina.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema partial rezolvata cu fumul prin aplicarea unui potentiometru pe firele de la senzor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now