Posted 4 Apr 2016 · Report post Pai verifica bujiile , poate genera fum la pornire, dar dispare dupa 1-2 minute. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Apr 2016 (edited) · Report post Fumul provine de la DPF. A fost desfacut DPF ul si a fost ingaurit. Nu s a scos totul din el, ca sa i ramana presiunea care trebuie, insa nu stiu de ce scoate acel fum daca a fost ingaurit?!?!?!?! Azi am pus un potentiometru pe mufa ce intra in senzorul de DPF si i am dat 0.35V si fumul brusc a disparut ( minune mare- ditamai noru de fum gri) , in schimb mi a aparut eroarea shoot particle full si mi o limiteaza. Daca ii dau talpa , scoate fum pe toba la relanti ca la orice masina cu DPF blocat. Midhnight si Muresan au avut dreptate ca vine de la DPF, dar de ce mai vine daca DPF ul e ingaurit? Edited 4 Apr 2016 by Andu Marian Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Apr 2016 (edited) · Report post Daca motorul este in stare buna as cumpara un dpf nou(este o motorizare care nu omoara dpf-u , daca merge in parametrii) sau dpf off din soft cu dpf-ul scos complet Edited 5 Apr 2016 by Cristi Muresan Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Apr 2016 · Report post Azi am urcat o pe elevator la service si mi au spus ca am ulei la imbinarile de pe toba de esapament si ca fumul este unul combinat de la DPF cu ulei. De unde ar putea sa provina ulei ul? Segmentii au fost originali, iar cei pe care i am inlocuit, desi masina avea 266 000 mile, nu aveau uzura mai deloc.Dar i am schimbat sa fiu sigur. Turbina trage perfect. De unde ar pputea sa fie uleiul pe evacuare? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Apr 2016 · Report post Uleiul poate sa treaca direct in evacuare prin 2 locuri: turbina sau simeringuri supape. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Apr 2016 · Report post Semeringurile supape au fost toate schimbate. Pe la turbo pe unde si cum se poate verifica te rog? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Apr 2016 · Report post Scoti tubul de la intrarea in turbina si cu degetul misti de axul turbinei. Daca are joc, probabil pe acolo trece. Sau daca nu are joc, mai poate sa fie infundata linia de retur ulei de la turbina. Este o teava pe care curge uleiul de la turbina in baie. Sa verifici si nivelul la ulei. S-ar putea sa gresesc dar am impresia ca daca este peste nivel nu se scurge cum trebuie uleiul de la turbina si il baga undeva, admisie sau evacuare. Asta e valabil si la benzina si la diesel. Eu am benzina. Daca mai e vreo varianta in plus pentru diesel, nu stiu. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Apr 2016 · Report post Ai dreptate in ceea ce zici de ,,prea mult ulei,, ca impiedica scurgerea uleiului din turbina, am citit in mai multe locuri insa la mine nivelul este okay. Nu pot sa localizez teava de retur de ulei din turbina. O vad pe cea care intra( este langa cea de racire pe apa) dar nu o vad pe cea care iese Multumesc de ajutor Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Apr 2016 · Report post Teava aia se vede de sub masina. Este prinsa de turbina cu 2 suruburi care se desfac cu T30 iar in bloc este doar infipta. Inainte sa te apuci sa o desfaci, asteapta sa mai zica si altcineva o parere. Eu nu am mesterit la diesel. Poate e vreo legatura cu EGR sau ceva care are D5 in plus fata de benzina. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Apr 2016 · Report post Problema partial rezolvata cu fumul prin aplicarea unui potentiometru pe firele de la senzor Share this post Link to post Share on other sites