AlexanderVasile

Volvo S40 2.0D Euro 3??

37 posts in this topic

Iar se buli forumul.Posteaza automat de 2 ori

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, thor4ever said:

Iar se buli forumul.Posteaza automat de 2 ori

Am impresia ca doar daca se  posteaza de pe telefon apare de 2 ori (nu sunt 100% sigur).

In alta ordine de idei, daca spuneti ca trebuie adaugat aditiv in motorina, cum si cat trebuie? Trebuie facut un plin si pusa o cantitate? Sau merge daca bag de 50 de lei de 3 ori, la a treia alimentare se pune ceva aditiv?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

250 ml (ulei 2t ,nu aditiv!) La 50 l motorina . (Cu search pe forum gasesti sigur , sunt pag intregi despre asta )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si daca motorul este Euro 4 cu filtru Dpf se mai foloseste?

Masina are 290000 km :rolleyes: Inca nu stiu daca sa ma sperii sau nu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru euro4 este ulei 2t low ash (norma JASO FD)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai am o rugaminte daca imi permiteti.

Daca masina asta are ~ 300k km si nu s-a folosit niciun ulei, doar motorina, este recomandat sa folosesc acesta cat de des este posibil? Are ceva daca folosesc cum ati spus la 50 l - 250ml ulei, iar apoi mai repet procedura peste 3-4 plinuri?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Procerura ar trebui aplicata la fiecare plin, ce am observat eu : reduce zgomotele injectoarelor (teoretic reduce uzura prin lubrifierea componentelor sist de injectie ; pompa / injectoare) .

A fost facut un studiu , si pe baza lui vedem beneficiul utilizari uleiului 2t. 

Studiul a fost facut de cei de la bosch (tu ai sistem de injectie simens , daca nu ma insel) . Principiul e oke .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am postat eu cand am luat masina la schimbul filtrului de motorina.In cutie filtrului era plin de span.Am inceput sa pun ulei 2T ca apoi la 18mii cand am schimbat iarasi era cam pe jumate si de pe la al 3lea schimb abia mai vedeam firicele de span.Eu bagam parca 1:250...cam 200ml max la un plin cat o fi intrand.Ca si alte simptome nu pot zice ca am observat altceva 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din lipsa de timp nu am mai postat nimic...si nu am mai facut mare lucru pe la masina. Doar doua probleme am...trebuie sa cumpar niste aerisitoare de etrier spate pentru ca ale lui sunt ruginite si cand le-am desfacut s-a dus putin si filetul si nu mai strang...acum sunt ok, dar eventual daca le mai desfac odata adio. Trebuie aerisite inca odata franele ca mai scapa..inca are aer, si nu am putut aerisi cum trebuie spatele. Am o intrebare...ca etrierul pe stanga si el are o fila de filet dusa in interior exact aici la exterior nu de tot in fund. Daca ii bag aerisitor nou, ii va forma din nou filetul sa stranga? In Germania trebuie sa iau de la dezmembrari, nebunii aia la magazin mi-au zis ca numai cu etrier cu totul se da...separat nu se gasesc. :( Si trebuie sa rezolv problema cu turbo, pe testar nu arata mare lucru legat de turbo....uneori merge turbo, uneori nu merge...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce treaba are cu topicul acesta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Varianta Euro 4 din 2007 poate fi si fara DPF? :huh:

Spun asta pentru ca m-am uitat si eu pe langa baterie si nu este nimic "legat" pe acolo.

 

LE: se pare ca exista topic si pentru DPF. Imi cer scuze pentru postarea facuta aici. Rog un moderator daca poate muta post-ul in topicul corespunzator. Multumesc anticipat!

Edited by Ballack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Euro 4 diesel fara DPF nu exista...doar Euro 3 sunt fara DPF.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now