Matrixxx

Bestia lovita de Renault (Megane)

69 posts in this topic

Dragii mosului...iata ca s-a intamplat si la mine un mic incident.

Stateam si eu cuminte la semafor, stationand si uitandu-ma la cerul albastru cand aud o frana violenta si simt un ZBANG in spate (daca nu aveam centura spargeam parbrizul cu capatina)... Un tinerel cu lamaia in geam ii da un sut Bestiei in spate...bine, a incercat sa ii dea. Senin, uscat pe carosabil, nici urma de vreo panica si el intra in mine asa, tam nesam, impingandu-ma si intr-un sandero amarat ce era in fata mea, la fel de linistit... Lamaia zice ca nu i-a tinut franele. Mers la police academy si rezolvat dupa 2 ore de stat la coada, amiabila nu se putea fiind deja 3 masini...

Daune... minore pentru Bestie, destule pentru ceilalti 2.

Sandero portbagaj infundat, bara sparta si luneta facuta cioburi de la tensionarea haionului. Megane-ul bara fata cu tot ce tine de ea mucificata, faruri, proiector, radiatorul de aer presat celulele - posibil fisurat...

La mine in spate: bara scrijelita - de fapt si suportii cred. Literele cu T5 au zburat...incep sa le duc dorul deja. Haionul un pic infundat dar l-am indreptat dinspre interior spre exterior 98 %.

Am sa caut o bara, si-asa era saraca batrana si nefardata. Poate gasesc una repede, trebuie sa ma uit si la suporti ca sta mai jos decit trebuie.

In fata: bara putin matuita si...suportul de numar spart.

Mi-a placut cand a spus si politistul - care a iesit (de la AutoCobalcescu) sa vada daunele: Volvo, domnule !

M-am enervat doar ca atunci cand am 1,2 bari nu patesc nimic DAR cand stau si eu la semafor facand VACUUM...nu are lumea loc de mine.

Asta e.

Deh, "un cazan" - cum spun multi pe aici.

Dar e Volvo, cum se facea inainte de crizele astea economice.

Drumuri placute si fara incidente !

Va pup.

 

 

P.s. Oare obtin ceva de la EuroIns-ul vinovatului ?....

megane.jpg

Bestia.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta cu "nu i-au tinut franele" parca este replica fatala care nu se zice niciodata, ca apar complicatii, de ce s-a circulat cu masina respectiva, etc. 

Megane-ul 2 are frane foarte ok, plus sensor din ala smecher care simte si cat de disperat apasa soferul pedala de frana.

Imi pare sincer rau pentru eveniment. Bine ca n-a fost mai rau. Deobicei masina din mijloc e cea mai nefericita. Sper sa nu aveti parte de nervi cum am avut eu pentru nimicuri si sa se rezolve repede si usor.

Mult noroc!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trist ,dar bine ca a fost doar atit.Daca pot sa te ajut cu ceva in demersul legat de a fi intreaga masina pt viitor ,da-mi un semn:)

Edited by V50Saphir
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Initial cand am vazut topicul mi-am facut griji , apoi mi-am aminti ca ai 850 .... oricum , orice zgarietura doare :(

Incidentul imi aminteste de o patanie similara , doar ca eram cu v70-u , din spate tot un megane , dar n-am mai mers la asigurari ca nu prea avea nimica .

Edited by Cristi Muresan
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

Imi pare rau sincer ca a trebuit sa treci prin asa ceva - la politie ma refer. Ar trebui sa poti repara tot pe RCA-ul lui. Daca nu exista ASF. 

 

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sotia a asistat acum multi ani la un eveniment in SWE un 850 a derapat intr-un sant de panamt si a mutat cam 30cm in adancime si 50 cm in lungime pamantul, daunele la masina nu au fost asa grave cum va imaginati ... poate daca gasest pozele pe mail le pun aici. Imi pare rau pentru evenimentul in care ai fost implicat, sper sa gasesti piesele si mesterii care sa iti repare masina cat mai repede.

PS: am ceva prieteni cu Megane care sunt tare mandri ... abia astept sa ma vad cu ei si sa le arat posele astea.

Drumuri bune.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ouch, imi pare rau. 

Conteaza ca nu ai patit nimic, fierul se indreapta.

Vezi sa insisti la service sa ti dea jos barele la constatare.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum spune si Vadim neaparat sa verifici traversele de sub bari. Nu cred ca au scapat intregi.

 

850-urile sunt iubite de Renault-uri. Si a mea si-a luat-o in 2005... De la un Clio. La fel... a plecat pe platforma (motor deplasat)

DSC03516.JPG

Edited by pedala
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pacat de masinuta ta. Sper sa nu fie chestii grave pe sub bara aia. Cat depsre asigurare, vei primi banii, dar nu foarte repede, asa ca inarmeaza-te cu rabdare.

Bine ca esti tu in regula. Loviturile astea din spate pot produce dureri de cap, care trec destul de greu. Daca simit ceva in neregula, mergi sa-ti faci o tomografie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va multumesc pentru ganduri !

Nu stiu cum voi primi banii, nu am mai trecut prin asigurari. Nici macar nu stiu cum se procedeaza, am sa dau citeva telefoane, sa ma lamuresc.

Orice sfat e binevenit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6c6d93576f767a07d2e8afd8ddf3b972.jpgb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasol !

Asta a fost saptamina 850-urilor, se pare...

 

In loc sa se strice de la mers si forja, se strica de la prostii care intra in noi !

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

In față arata bine t5-ul ?

Ca na, ai avut de spart si luneta la amaratu de sanderos. :)

Tot timpul le arat la prietenii mei astia cu M-uri si Passaturi ce inseamna de fapt un volvo.

Vechitura,  patrațos si urât dar nici unul din ei nu au ajuns la jumatatea km care îi are dricu si ba le cade cutia de viteze, ba chiuloasa, ba turbo,  tabla de pe masina si lista continua inca vreo 2 zile. 

E bine ca nu te-ai lovit si fi mândru ca nu ai nici pe sfert paguba lu' reno sau lu' sanderos. Volvo domne, volvo.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

AHA! Sa mai faca astia Renault (Modus) vs Volvo (945). In lumea reala se pare ca nu e ca la televizor.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si bestia mea a fost agresata saptamana trecuta de o domnisoara cu un A1. S-a tinut bine, bestia! :)

IMG-20160325-WA0003[1].jpg

IMG-20160322-WA0001[1].jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, McCIUKEN a spus:

AHA! Sa mai faca astia Renault (Modus) vs Volvo (945). In lumea reala se pare ca nu e ca la televizor.

Testul ala a fost manarit. S-a tot speculat si pana la urma toata lumea e deacord. A lipsit raspuns oficial din partea fufth gear, deci e clara treaba.

Asa arata un 945 la impact off-set cu 60 khm. In niciun caz nu cedeaza caroseria pana la stalpul B.

940 totaled.jpg

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa nu fie RCa de Astra ca e belea . Nici de Carpatica nu ar fi de dorit !

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are Euroins.

Inca nu am fost, nu stiu cum se procedeaza inca - ar fi bine daca mi-ar da macar o suma in care sa ma incadrez pentru o bara SH...

Sper ca saptamana asta sa ajung pe la un sediu Euroins...

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa te intrebe agentul constatator: Cum vreti sa o reparati? In service sau in "regim propriu" ? Intreaba-l cati bani iti dau daca alegi in "regim propriu". Stiu pe cineva cu un logan care a luat pentru o bara, far, semnal, aripa 1000-1500 ron.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inspectorul de la Eurions cu care colaborez eu face pe loc oferta pt regie proprie. Din cate stiu toti ar putea sa faca asta, bineinteles, daca nu sunt loviti de lene sau nu sunt aglomerati.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie mi-au dat doar 50% despagubire la un incident similar, pt ca bara mai fusese vopsita, iar aripile erau unite cu fibra de sticla de bara. Mi-a intrat un pasat tare in fund, a indoit si spatiul rotii de rezerva, unde aveam o roata de volvo dezumflata :(

Am platit 650 de lei de sa-mi iau masina din service.

Tot euroins avea vinovatul, si am facut constatarea si reparatia la carstuning. Cu bara pusa, uitandu-ma in oala rotii de rezerva se vede lumina intrand... cred ca daca faceau practica niste copii la liceul auto si reuseau s-o indrepte si s-o chituiasca mai bine. De tratament anti coroziv sau vopsea chiara macar nici nu incape vorba, acum s-a si cojit ce grund avea din fabrica dupa indoit/indreptat/batut...

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

In regim/regie proprie, bineinteles.

Ma intrebam doar de unde stie inspectorul sa aprecieze cam cit costa bara+anexele, ca la SH nu prea se dau facturi cu care sa demonstrezi cit a costat...

Se uita pe...OLX ?  :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 17 minute, Matrixxx a spus:

In regim/regie proprie, bineinteles.

Ma intrebam doar de unde stie inspectorul sa aprecieze cam cit costa bara+anexele, ca la SH nu prea se dau facturi cu care sa demonstrezi cit a costat...

Se uita pe...OLX ?  :)

Intai uitate cat costa piesele de care ai nevoie(fara sa desfaci masina) , apoi la constatare il rogi sa desfaca bara sa vedeti daca sunt si alte componente afectate . Si le ceri suma pt. Regie proprie , apoi poti trage o concluzie. Mie in service auto mi-au schimbat totul pe nou ca nu gasisera piese sh . Deci in regie proprie ar trebui sa estimeze costul reparatiei cu piese noi , manopera , etc. Apoi sa scada 30%-40% , dar asta cei de la constatare mi-au spus ! Intreabai !

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca se mai gaseste bara spate de 850 NOUA....

Am sa ma duc si va anunt.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La regie proprie ti se da 70% din valoarea pieselor fara TVA. Pt manopera nu-ti dau nimic. Diferenta e uriasa, dar daca o bara costa mult si masina ta n-are decat defecte cosmetice poate fi o solutie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now