Posted 31 Mar 2016 · Report post De ceva timp am o problema la xc90. Mai exact, cand ridic busonul pe unde se pune ulei in motor se aude zgomot ca in video-ul de mai jos. Am scos furtunul din pompa de vacuum care duce la tampoane (care sunt abia schimbate) si zgomotul dispare. Normal era exact invers. Cand scot furtunul sa se auda si cand bag furtunul sa fie liniste. Nu am erori pe nicaeri, franele tin (sunt ceva mai flexibile ca la s80 ce-i drept). Ceva idei? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Mar 2016 · Report post Probabil epuratorul de ulei blocat Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Mar 2016 (edited) · Report post Si nu trebuia sa imi dea o eroare..ceva? ps: Filtrul epurator l-am dat jos acum ceva timp si era ok, nu este infundat. A mai schimbat cineva pompa de vacuum la un d5? Edited 31 Mar 2016 by zack Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Mar 2016 · Report post L-ai dat jos acum ceva timp... si de unde stii ca acum nu este infundat? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Mar 2016 · Report post Pentru ca l-am dat jos tot din acelasi motiv si nu era infundat... De atunci masina a mai parcurs 7000 km. Astept alte sugestii Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2016 · Report post Scoate si baga pe rand furtunasele din supapa de langa filtrul de aer. Eram curios cum arata sistemul PCV pe diesel si am dat peste un tip care umbla la furtunasele alea. Tu daca scoti direct furtunul din pompa de vacuum afli ca ai o problema dar ca sa vezi exact unde, trebuie sa scoti separat de la fiecare "chestie" care functioneaza cu vacuum. Deci sistemul PCV la D5 este in acelasi loc ca la T5? Este canistra aia cu capac negru? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2016 · Report post Da..intrucit ai evacuarea pe spate,tot ca la T5.. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2016 · Report post Furtunasele alea duc la tampoanele vacuumatice si atat Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2016 · Report post Eu am asa o senzatie ca e pompa de vacuum. Cred ca o sa dau o fuga pana la tine Alex sa vedem ce diagnostic imi dai. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2016 · Report post ps: A mai schimbat cineva pompa de vacuum la un d5? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2016 · Report post Cans scoti pompa de vacuum din sarcina (care e legata de axa cu came) iti poate da o manifestare de genul si sa iti transmita zgomotul ei prin axa. Eu zic sa te potolesti si sa o lasi in pace Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2016 (edited) · Report post Pai tocmai aici este "buba". Cand scot frutunul din pompa nu se mai aude zgomot cand desfac busonul de ulei. Cand bag furtunul incepe "horcaiala" + gazele... ps: Macar sa imi spuna si alti posesori de d5 136 kw (185 cp) ca au acelasi zgomot cand desfac busonul si "ma potolesc". Ideea e ca nu vreau sa se intample alte belele la masina si din cauza asta insist pe problema asta... Edited 2 Apr 2016 by zack Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Apr 2016 · Report post Acum 8 ore, zack a spus: Pai tocmai aici este "buba". Cand scot frutunul din pompa nu se mai aude zgomot cand desfac busonul de ulei. Cand bag furtunul incepe "horcaiala" + gazele... ps: Macar sa imi spuna si alti posesori de d5 136 kw (185 cp) ca au acelasi zgomot cand desfac busonul si "ma potolesc". Ideea e ca nu vreau sa se intample alte belele la masina si din cauza asta insist pe problema asta... Toate fac asa (2x d5 163 cp , 1x v50 d5 180 ,7x v60 d5) am sa iti fac un video Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Apr 2016 · Report post Zack, mentioneaza si uleiul pe care il folosesti. Eu stiu ca toti ti-au zis sa pui 0W30 si tu in continuare ai bagat 5W30 sau 5W40. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Apr 2016 (edited) · Report post Acum 15 ore, Cristi Muresan a spus: Toate fac asa (2x d5 163 cp , 1x v50 d5 180 ,7x v60 d5) am sa iti fac un video Multumesc pentru video. Am bagat 5w30 A5B5 castrol magnatec pentru ford. Si totusi...la s80 (motorul de 163 cp) nu se aude nimic si nu ies gaze. La s80 am bagat de cand este la mine (de la 96k acum avand 223k) Castrol Edge 5w40. Un lucru este cert: ca d5-ul de 163 nu o sa mai faca Volvo vre-un motor. Cred ca o sa o las "moarta". Poate cand iti vine la o revizie un d5 te uiti si pentru mine Alex. Edited 3 Apr 2016 by zack Share this post Link to post Share on other sites