kinjiru

sfat achizitie S60

72 posts in this topic

@V50Saphir ...Recent am reusit sa imi gasesc si eu S60-ul D3. Desi am incercat sa achizitionez un T3 - T4 pentru ca masina va fi folosita indeosebi in oras (Iasi) nu am gasit. Flotele din vest sunt in mare parte pe motorina si asta este sursa de masini de import.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut  ! cred ca este mai comod din Romania . singura explicatie ! e necesara platforma , alte costuri , acte intrare in tara .

varianta de 163 Cp este destul de scumpa afara , mai ieftine pe licitatii in Belgia luate pe firma !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru intrebarea de mai devreme, pompa din rezervor pica la D3 la primele modele (am avut 5 bucati pana acum) si daca nu se poate repara, costa "doar" 2300RON, nu 200Eur :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce vorbiti voi aici de D3 163HP, insa va pot spune eu:

- am avut unul - i-am facut si tuning - de la 400Nm / 163 la 460 Nm/183 CP - nicio problema

- pompa de motorina niciodata probleme. Normal ca moare pompa daca asteptati sa ajunga pe rosu nivelul de combustibil si alimentati de unde e mai ieftin, cu o gramada de mizerii care se depun pe fundul rezervorului si sunt trase de pompa si se blocheaza. 

Vreti Volvo din 2013 incoace, la bani de Logan - hotarati-va odata - ori aveti bani de Volvo ori luati Logan nou. Am mai spus de nu stiu cate ori - Volvo din 2011 incoace cere bani - daca nu sunteti pregatiti uitati mai bine. Volvo este o masina premium scumpa la intretinere, nu este Opel. 

Un Volvo S60 din 2011, cu km putini sub 15.000 EUR uitati - de asemenea piese si tot tacamul puneti 1.000 EUR / an ca sa nu aveti surprize (daca iesiti mai putin pe an foarte bine). Asta ca sa va faceti un TCO pe cati ani vreti voi - si o sa il vindeti pe mult mai putin decat l-ati luat. 

Edited by maverick

Share this post


Link to post
Share on other sites

@maverick   He he ..Nu se pun masini de la zero km dar ai  mare dreptate ..:) 

Dar pt. astea aduse si obosite ,daca se vrea si optionale la maxim si rulaj "real" si la un pret hai sa zicem de un Logan echipat mediu ce sa mai zici?!

Comentind in general trebuie sa ai buzunar cam mare  ca sa iti permiti sa intretii fara rezerve o masina premium daca esti un posesor matur.....asa de fitze sau impresii nu cred ca trebuie sacrificata aceasta  masina  si  apoi cirpita cu AM-uri pina nu mai poate si apoi sa astepti performanta si confort..

Daca ar fi fost disponibil Heim ,cu statistici si sondaje  iar colegii posesori de modele dupa 2011-2012 dornici si sinceri sa isi expuna  ce probleme au  avut ,s-ar convinge  viitorii posesori sau doritori  de achizitie Volvo , cu ce se pot confrunta..Doar asa se poate concluziona insa nu sintem reprezentanta sa tinem evidente ,clar..:)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei hai ca incep eu :1. keyless pe partea dr nu mai merge , 

2. Motorasul la ventilatorul de habitaclu caraie (lam auzit doar odata , dar e suficient)

3.camera de reverse face figuri la cald .

4. Intercooler sa despartit de plastic (probabil de comun acord)

Cam astea sunt probleme concrete la un v60 d5 my 12 luat la 138k reali ! 

Daca nu aveam garantie imi si bagam ceva . 

Apoi daca ti-o iei cu garantie(volvo selekt) , si iti spune mitica de la volvo cj ca nu e valabila ... ca nush ce si nu ai drum spre alte tari unde , evident e valabila , iar ai pus-o , faci drumuri si pierzi timp sa repari masina .

Concluzia mea : vrei volvo , sa fie si ieftin este : s60 2003-2004 (600 euro un motor la el) pe mine m-ar costa 600 de euro sa repar un rahat de camera de reverse...

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@maverick: Nu are nicio legatura nivelul de motorina din rezervor cu arsul mufei electrice stimabile :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In caz ca intereseaza pe vreun cumparator masina de mai jos pare a fi foarte ok.

http://www.carsforexport.nl/galerij/details/Volvo/S60/2.0-D3-Momentum-*NAVI%2BPDC%2BLEDER*/?sid=11372452&whsearch_key=1184&lijst=

Pentru ca transportul pe plaforma este 500 de euro ma gandesc ca se pot negocia banii asta din pretul masinii. Daca se doreste analiza ei fizica avionul dus intors este undeva in jur de 120 euro.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 ore, Cristi Muresan a spus:

Ei hai ca incep eu :1. keyless pe partea dr nu mai merge , 

2. Motorasul la ventilatorul de habitaclu caraie (lam auzit doar odata , dar e suficient)

3.camera de reverse face figuri la cald .

4. Intercooler sa despartit de plastic (probabil de comun acord)

Cam astea sunt probleme concrete la un v60 d5 my 12 luat la 138k reali ! 

Daca nu aveam garantie imi si bagam ceva . 

Apoi daca ti-o iei cu garantie(volvo selekt) , si iti spune mitica de la volvo cj ca nu e valabila ... ca nush ce si nu ai drum spre alte tari unde , evident e valabila , iar ai pus-o , faci drumuri si pierzi timp sa repari masina .

Concluzia mea : vrei volvo , sa fie si ieftin este : s60 2003-2004 (600 euro un motor la el) pe mine m-ar costa 600 de euro sa repar un rahat de camera de reverse...

 

 

 

 

@ CristiMuresan

Salut,

cu keyless entry este o problema foarte comuna, la mine au fost scimbate 6 clante (de 2x pe partea soferului si 1X pe partea de pasager) si au zis ca au schimbat si cablajul din usi.

Garantia mi-a expirat la sfarsitul lui martie si la inceputul lui aprilie nu mai functiona keyless entry la usa pasager fata.

Problema este cu contactele, intra apa la clanta si ajunge pe mufa si se oxideaza, se poate remedia foarte usor dar trebue scos clanta, desfacut mufa curatat contactele dupa care eu am pus vaselina siliconica pe mufa cu speranta ca asta o sa-l protejeze cat de cat.

La camera de marsalier probabil ii o problema asemanatoare ca nu face contact la o mufa, la camera din fata nu am observat sa faca figuri.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 11 ore, Midnight Caller a spus:

@maverick: Nu are nicio legatura nivelul de motorina din rezervor cu arsul mufei electrice stimabile :)

Poate avea, lipsa combustibil, pompa se tureaza, consum mai mare, la fel si mizeria.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just, la vechile Dacii la spalatorul de parbriz... :) Nu e valabil si la cele noi din pacate, motorasul sta deasupra sorbului, in aer... Am desfacut cateva si trust me, nu are legatura...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ca te-as contrazice, habar n-am unde sta motorul sau ce se arde.

Totusi, fizica e fizica si indiferent de pozitie, producator tot aia e.

Motorul are in sarcina (cand suge, impinge motorina) o turatie.

Inlocuieste-i fluidul cu unul mai putin vascos (aer in loc de motorina) si va creste turatia.

Tensiunea de alimentare si puterea motorului fiind constante nu poate creste decat amperajul, deci un consum mai mare pe care cablajul implicit mufa trebuie sa le suporte.

E adevarat ca apar o mie de alte variabile dar in principiu cam asa este.

Presupun ca n-ar trebui sa se "prajeasca" indiferent de amperaj ca doar n-o creste de 10 ori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai foarte mare dreptate man, doar ca sorbul pompei este inca plin cand ramai fara motorina si nu se arde motorasul in alea 5 secunde cat se mai invarte "in gol"... Problema nu e motorasul ci cupla electrica made in turcia, care se parleste :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Midnight Caller a spus:

Ai foarte mare dreptate man, doar ca sorbul pompei este inca plin cand ramai fara motorina si nu se arde motorasul in alea 5 secunde cat se mai invarte "in gol"... Problema nu e motorasul ci cupla electrica made in turcia, care se parleste :)

Si noua cei care nu am avut inca problema asta ce ne recomanzi?

Se ajunge greu la acea cupla?

Edited by dann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos evacuare (de obicei cu suruburi rupte) jos rezervor, jos pompa si distractie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 22 ore, Midnight Caller a spus:

Jos evacuare (de obicei cu suruburi rupte) jos rezervor, jos pompa si distractie :)

Buna,

Distractia de sus m-a costat 130£ dar manopera cu 5 ani in urma,

la modelele mai vechi este un capac de tabla sub bancheta spate de la care se poate ajunge la pompa de combustibil, cred ca din 2007 incoace au facut economie si nu au mai pus capacul respectiv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

Parerea mea e ca s-a umblat la km.,pt.anul 2011 sunt prea putini avand in vedere ca e din Germania si din ce am mai vazut de cind am modelul asta sunt cam rare cele cu alarmă de fabrica,te poti convinge numai cind vezi cheia masinii.

Numai bine!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina arata OK dar daca nu gresesc este echiparea de baza la care s-au adaugat destul de multe optionale.

Km pot fi reali la fel de bine cum pot fi masluiti, verifica-i la un dealer (a zis ca-ti da VIN-ul) sau mergi la loterie.

Masina nevestei S60 din 2012 nu are nici macar 50.000 km, asta inseamana ca-i masluita ??? 

Pretul, habar n-am.

Edited by Maurice

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 4/11/2018 at 7:16 PM, Lau a spus:

Salut! Sunt novice in ceea ce priveste masina Volvo, tocmai de aceea rog sa ma ajutati cu o părere legată de acest anunt https://www.autovit.ro/anunt/volvo-s60-ID7GrRXO.html#9971297da5 

Apreciez feedback ul vostru.

 Autoturisme cu un kilometraj ce nu poate fi certificat sau in urma unor investigatii domestice se constata ca nu reflecta realitatea  implica un pret  mic.. E foarte simplu si nu este ceva secret.:)

 

Prin simplu sfat ca nici capacitatea acestui auto nu o cunoaste clar vinzatorul ,se vede ca este "geambas " :)..Comporta 1984cmc si nu ce spune el..Se vede ca baga tot ce poate fi doar sa iasa in afara multimii  ,a gloatei  de vinzatori..

Geambas era un termen ce  astazi este un arhaism, pentru negustorii de cai ,care odata ce cumparau  un cal nestiind ce "defect" are , il vindeau mai departe  stiind sa il ascunda cumparatorului..Aici este vorba de caii putere..

 

 Sfatul meu este sa cumperi ce este mai ieftin ,va avea si cele mai multe optionale si gata te lauzi ca ai Volvo ,insa sa nu il conduci cu o mina pe volan (stinga de fel ) ,de preferinta la ora 12-13..(doar conducatorii de bmw,audi ,etc practica asta si probabil cind ii mai apuca somnul isi mai odihnesc fruntea de atitea griji );D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua. Doresc sa achizitionez aceasta masina https://www.autovit.ro/anunt/volvo-s60-ID7GqZWr.html#11eeb515c8   .ce parere aveti ?.vanzatorul a spus ca accepta orice test. imi pune la dispozitie actele masinii.Va multumesc anticipat pentru orice sfat.

Edited by felcer
completare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, ceva pareri despre Volvo S60 3.0 T6 AWD, ma bate gandu sa trec de la aspirat la turbo, este scumpa intretinerea la un Volvo?

Ma intereseaza daca are distributia pe lant sau curea, sau daca consuma ulei si cam ce consum are o astfel de masina, a mea 2.0benzina are 11pe oras, pentru 4 litrii in plus cred ca sar merita,multumesc!!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now