Terrapeutic

Abuz forum ! Va salut!

10 posts in this topic

Conducatori de Volvo, va salut.

Intrucat am abuzat in ultima perioada de informatiile de pe forum si de bunavointa voastra, consider ca e momentul sa ma prezint.

Bogdan, Kinetoterapeut, Beziers, Franta, Volvo S40, 1,6D, 2006.

Vazusem pe un site de vanzari, leboncoin, un Volvo ce arata impecabil, interior piele(summum?), din 2005 parca, cu linii exterioare care m-au impresionat, mai ales "dunga care duce spre faruri si da senzatie de aerodinamica sau...doar estetic de bun gust. 5000euro. Nu i-am avut la dispozitie la momentul respectiv, asa ca dupa cateva luni si ceva incasari am cautat un volvo in zona, incercand sa regasesc aceeasi senzatie la prima vedere. Nu a fost summum, e Kinetic, cu GPS, senzori parcare spate, sistem audio high performance, 151000 Km (157acum) dar ideea e ca imi place. Imi da ceva batai de cap pentru ca nu prea stiu cu ce se mananca mecanica si intretinerea( efectuate pana acum la mecanici) dar incerc sa invat si cu informatiile oferite in acest forum incep sa ma descurc un pic. 

Am inceput sa petrec destul de mult timp in intretinere, revizii anticipate, spalat, curatat, lustruit, incat doamna mea se intreba daca merg la masina sau la amanta. Dupa un Rover 416SI(salut chiuloasa), VW Polo, Fiat Panda(inca in posesie) Volvo imi ofera siguranta, spatiu, stabilitate, mandrie (si ceva batai de cap).

Multumesc pentru informatii si timp si poate ne vedem si la o intalnire Volvo cu accent frantuzesc.

Numai bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit !

Să o stăpânești sănătos și fără evenimente ! Un Volvo ( în general o mașină ) de 10 ani are nevoie de ..terapie .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Terrapeutic said:

Conducatori de Volvo, va salut.

Intrucat am abuzat in ultima perioada de informatiile de pe forum si de bunavointa voastra, consider ca e momentul sa ma prezint.

Bogdan, Kinetoterapeut, Beziers, Franta, Volvo S40, 1,6D, 2006.

Vazusem pe un site de vanzari, leboncoin, un Volvo ce arata impecabil, interior piele(summum?), din 2005 parca, cu linii exterioare care m-au impresionat, mai ales "dunga care duce spre faruri si da senzatie de aerodinamica sau...doar estetic de bun gust. 5000euro. Nu i-am avut la dispozitie la momentul respectiv, asa ca dupa cateva luni si ceva incasari am cautat un volvo in zona, incercand sa regasesc aceeasi senzatie la prima vedere. Nu a fost summum, e Kinetic, cu GPS, senzori parcare spate, sistem audio high performance, 151000 Km (157acum) dar ideea e ca imi place. Imi da ceva batai de cap pentru ca nu prea stiu cu ce se mananca mecanica si intretinerea( efectuate pana acum la mecanici) dar incerc sa invat si cu informatiile oferite in acest forum incep sa ma descurc un pic. 

Am inceput sa petrec destul de mult timp in intretinere, revizii anticipate, spalat, curatat, lustruit, incat doamna mea se intreba daca merg la masina sau la amanta. Dupa un Rover 416SI(salut chiuloasa), VW Polo, Fiat Panda(inca in posesie) Volvo imi ofera siguranta, spatiu, stabilitate, mandrie (si ceva batai de cap).

Multumesc pentru informatii si timp si poate ne vedem si la o intalnire Volvo cu accent frantuzesc.

Numai bine

Ce volvo vazusei pe bon coin? Si noi am cautat vreo 3 saptamani…pana l-am gasit, tot summum, gps, full options, era 5500. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Coco17 a spus:

Ce volvo vazusei pe bon coin? Si noi am cautat vreo 3 saptamani…pana l-am gasit, tot summum, gps, full options, era 5500. 

Terapeutic vorbea despre s40 (ma gandesc) .

@terapeuric , bun venit pe forum , multi km fara bataie de cap!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Coco17 Era un S40, a trecut mai bine de un an, de atunci:). Sincer, la momentul respectiv nu stiam prea multe despre marca, nici motorizari, sau intretinere. In retrospectiva, m-am grabit un pic la achizitie, din lipsa de timp(aveam nevoie de ceva mai mult spatiu pentru lucrurile fetitei noastre) si informatii (m-am inscris cand au inceput sa apara bubele)

Acum, poate ca un 1.8 benzina ar fi un pic mai sprinten la plecari, sau un S60 ar avea mai multa fiabilitate la motorizari mai mari ca a mea. Ramane de vazut data viitoare. Momentan, ma simt excelent cu masina, chiar daca o agresez un pic in viraje si la plecari (primul mei diesel), la drum lung e foarte confortabila.

@nitu_soare Terapie face ea cu mine cu sistemul ei de sonorizare:)

@Cristi Muresan bataile de cap mi le mai provoc si singur, cand imi bag nasul la motor fara sa trebuiasca. Dar...invatam.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noi am vrut un break, asa ca ne-am ales cu V70 si  multe batai de cap, mi-e groaza sa ma gandesc ca orice ai face pe masina asta tre sa pui testerul, etc...

Daca erau cei de pe forum in Franta, luam pe cineva si o verificam la sange, asta e...

Destul de complicat, insa masinuta cu comfortul ei si sper curand sa vad cu adevarat ce poate... merita sa inveti ceva mecanica. Sa vezi cum zburam pana la Beziers :))

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic

La o achizitie de masina Sh diesel si mai ales D5 sau in 5 pistoane in general vorbind  a "intra" cu testerul pe masina ,nu este ceva  decit doar de suprafata,insa tot ce tine mecanica  se observa oarecum mai usor.Degeaba ii vezi niste erori daca nu se cunosc a se  trata corespunzator..

  Pt un novice care vrea sa isi repare si sa isi aduca masina pe linia de plutire ( a nu se intelege sa  o faca barca   :))  sa se murdaresca un pic ar trebui sa verifice EGR ( de curatat),VNT ,tubulatura admisie turbo ( sa fie ok fara scapari ),turbina fara joc,,verificare incarcare DPF , presiune in rampa , incarcare injectoare etc  si este de principiu suficient.Bun inteles  si o imprietenire cu DICE ,asa pocnitoare chinezeasca cum este, ajuta bine. 

  Sint masini cam obosite (neintretinute) in Franta fata de alte tari  europene si de aici uneori si neplacerile  corespunzatoare  insa tot raul spre bine si soarele va  apare...:)

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozitivism si sfaturi utile. Multumim @V50Saphir.

Referitor la intretinerea masinilor, pana acum am avut doar epave, deci imi e greu sa ma pronunt. Insa trend-ul pare sa fie cu reparatii/intretinere la prieteni,garaje particulare, Norauto, Feuvert, nu neaparat reprezentante care sunt mai scumpe. Poate doar sa ne bucuram la kilometraj real?!, fata de Spania spre exemplu, drumuri ok fata de aaa Romania?:D, si eventual Controale tehnice fara spaga. Oricum cu ceva banuti, rabdare si informatii aferente se pot gasi si masini bune, va anunt cand incep eu cautarea :p.

@Coco17, nu e greu prin Paris cu break? sau sunteti pe periferic? 

De zburat nu stiu, dar  poate daca ii convingem pe baieti sa conduca vreo 2500Km, lejer ca doar au volvo, rezolva masina ta si apoi coborati nitel spre Beziers. Ceva motivatie intrinseca, ceva imagini de la plajele cu nudisti si poate rezolvam ceva:). 

Numai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A venit domnul doctor ca altfel nu o scoteam la capat! Thanks Vadim;)

ne-am ales cu dpf care trebuie dat jos, tija swirl schimbata si mai vedem apoi. 

iar la vara o blocam putin la Bucuresti pt investigatii mai amanuntite.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bucur ca ati reusit sa descalciti misterul. Eu am schimbat dpf, cu OEM, momentan e ok, doar ca am mancat mamaliga cateva luni. Legat de tija swirl ( posibil sa zic prostii) vazusem pe forum o rezolvare a baietilor in care o blocau, pentru ca si schimbata aparent tot sarea/nu era ok. Oricum baietii stiu mai bine, si daca ajungeti in Bucuresti clar rezolvati tot. Spor si numai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now