43Sebastian

Nelamurire achizitionare Volvo S60

30 posts in this topic

Buna ziua si bine v-am gasit. Sunt nou pe aceasta comunitate, si vin cu o nelamurire in vederea achizitionarii unui model Volvo, acesta fiind S60. In caz ca nu am postat unde trebuia imi cer iertare.

Sa trecem la subiect, este vorba de un Volvo S60, din anul 2002, motor de 2400 cm3, benzina, 163.000 km rulati. Masina se prezinta a avea mici defectiuni estetice, care se pot rezolva foarte usor, a fost rulata pe strazile din Bucuresti, este de asteptat. Ceea ce ma intereseaza, intrebare adresata pentru cei cu experienta, daca imi puteti spune cat de bune sunt aceste motoare suedeze. Personal imi par cam mari, iar la consum am inteles ca este in jur de 13 in oras. Cum se comporta pe perioade lungi de timp ? Necesita schimbarea unor parti costisitoare avand in vedere ca piesele suedeze sunt mai scumpe. Cam cat credeti ca este timbrul de mediu pentru o asa masina ? Daca nu ma insel am auzit ca este in jur de 1500 de euro.

Cati dintre voi aveti un astfel de model si sunteti multumiti ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benzina ia 13-15 in oras sau si mai mult in zonele aglomerate. Nu stiu de timbrul de mediu, dar daca ai grija de ea, trece de 400.000km lejer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi frumos pentru raspuns, mai am o problema, masina respectiva are interior de piele maro, iar scaunul soferului este uzat peste limita, la fel si pielea de pe frana de mana si de pe cotiera. O idee unde as putea sa le rezolv si cam cat ar costa o asemenea reparatie ? Ar fii o idee mai buna sa inlocuiesc doar ce este uzat sau initial tot interiorul ? Avand in vedere si piese care imita lemnul care nu ma atrag prea mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piele maro nu prea gasesti. Dar un interior complet este undeva la 200 de euro. La cotiera poti inlocui doar capacul, iar pielea de la frana de mana pe la ateliere specializate. Costa 50-70 lei. Motoarele nu se strica prea usor, daca le pui consumabile la timp. 

Edited by paunionutz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, detin un S60 din 2006, cu 220.000km iar pielea de pe scaunul soferului, prezinta semne USOARE, de uzura. 2002, 163.000km, scaun uzat peste masura, pielea de pe cotiera si frana, la fel uzate, nu par km reali sau o masina tratata cu gria, asa ca sfatul meu e sa ai grija la ce cumperi. 

De asemenea 13 in oras, daca e manuala si trafic lejer. Altfel mai adaugi vreo 2-3 litrii. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minutes ago, Alec said:

Salut, detin un S60 din 2006, cu 220.000km iar pielea de pe scaunul soferului, prezinta semne USOARE, de uzura. 2002, 163.000km, scaun uzat peste masura, pielea de pe cotiera si frana, la fel uzate, nu par km reali sau o masina tratata cu gria, asa ca sfatul meu e sa ai grija la ce cumperi. 

De asemenea 13 in oras, daca e manuala si trafic lejer. Altfel mai adaugi vreo 2-3 litrii. 

Inteleg unde bati despre km si faptul ca nu este ingrijita. Am vazut masina " pe viu " sa zic asa in Bucuresti, adevarul este ca nu arata prea ok la exterior, si in ceea ce priveste km, este si aici un semn de intrebare.

O sa pun o poza pentru o opinie in legatura cu nr de km actuali si cu gradul de uzura.

 

819657751_6_1080x720.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pielea crem se deterioreaza mai repede daca nu este tratata si ingrijita. Despre consum... mie imi consuma 13 in Bucuresti si nu merg la consum. Merg normal spre sportiv si merg in majoritatea timpului la 7:30 si 18:00, adica nu este liber. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pielea crem se deterioreaza mai repede daca nu este tratata si ingrijita. Despre consum... mie imi consuma 13 in Bucuresti si nu merg la consum. Merg normal spre sportiv si merg in majoritatea timpului la 7:30 si 18:00, adica nu este liber. 

Alec, a ta este 2006 si are 220000, a mea este 2001 si are 218000, dar eu in 8 ani am facut 55000 km cu ea, asa ca nu are nici o relevanta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu contest ca exista masini din 2002 cu 163.000 km, dar interiorul trebuie sa reflecte acest lucru.

Parerea mea este ca nu avea cum sa ajunga asa scaunul si schimbatorul, in 163000km. 

O sa pun maine o poza cu scaunul de la a mea, tot cu piele crem, ca sa vezi cum arata dupa 220.000km. 

Si 1600 euro pentru un S60 cu taxa platita si km putini ridica un semn de intrebare. 

Eu unu sunt sceptic la anuntul asta.

Si fi atent ca farurile au fost schimbate, cele originale au sticla cu striatii, nu sunt transparente. 

Edited by Alec

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, Alec said:

Nu contest ca exista masini din 2002 cu 163.000 km, dar interiorul trebuie sa reflecte acest lucru.

Parerea mea este ca nu avea cum sa ajunga asa scaunul si schimbatorul, in 163000km. 

O sa pun maine o poza cu scaunul de la a mea, tot cu piele crem, ca sa vezi cum arata dupa 220.000km. 

Si 1600 euro pentru un S60 cu taxa platita si km putini ridica un semn de intrebare. 

Eu unu sunt sceptic la anuntul asta.

Si fi atent ca farurile au fost schimbate, cele originale au sticla cu striatii, nu sunt transparente. 

Mersi frumos si de poza, in comparatie cu ce am pus eu, arata foarte ingrijit dupa 220.000 km, iar culoarea pare mai ok si faptul ca nu apar elemente care imita lemnul.

Si mai este o chestie care nu am mentionat-o, importanta si cred ca de aceea pretul este asa mic. Proprietarul la momentul actual zice ca masina nu este trecuta pe numele lui, nu este proprietar pe talon. Oare daca o cumpar trebuie sa gasesc proprietarul trecut in acte si sa fac actul de vanzare-cumparare cu acesta ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Referitor la ultima intrebare am luat un volvo s60 din 2005 benzina de la un trader care tot asa nu avea numele trecut pe talon insa e drept ca asta se intampla in uk. Mi-a cam fost tarsala desi am facut niste verificari dar in final am primit de la dvla talonul ok cu numele meu. cu aceasta ocazie as avea si eu niste intrebari:

1.daca am verificat siguranta 7 de la sunroof, este ok si trapa tot nu merge ce ar mai putea fi, are vreun buton de blocare?

2. am schimbat un bec de la pozitii si becul de alarma bord tot sta aprins si-mi da mesaj. cum se pot reseta alarmele cu mesaj care nu mai sunt de fapt alarme pentru ca au fost intre timp rezolvate?

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar mai fi o intrebare: In Romania se pot scimba caseta de directie si bordul, unde si cam la ce preturi? M-am indragostit de masina de cand am luat-o si as vrea sa o mai pastrez si in Romania

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu mai ai becul ars, eroarea dispare singura. Daca nu dispare, inseamna ca mai este unul. 

Se poate schimba volanul pe stanga, dar nu cred ca este rentabil. Cred ca se depaseste 2000 euro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu merita la o mașină veche sa faci astfel de modificări. Găsești înmatriculate la maxim 4000e . Trebuie numai sa cauți.

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Tibi1968 said:

 

Salut,

Preturile sunt ok pentru motorul de 1.6 dar trebuie sa tii cont ca este totusi vorba de o masina de aproape 1600kg. Deci, daca o sa folosesti masina preponderent in oras, s-ar putea sa ai surpriza sa constati ca o sa consume mai mult decat motorul de 2 litri.

Daca mai poti face un efort financiar de 1000-1500 de euro ia-ti motorul de 2 litri pe care, pe langa senzatia celor 163 de cai in comparatie cu 115, cel mai probabil il vei gasi si cum mai multe dotari (faruri Xenon, scaune din piele cu memorie si incalzire, BLIS etc.)

Mai trebuie tinut cont si de faptul ca Volvo este cu putin mai scumpa la intretinere decat concurentele din clasa sa (Audi A4, BMW seria 3, Passat etc.). Diferentele de costuri nu sunt foarte mari dar exista, deci trebuie tinut cont si de asta. Ca sa nu mai vorbim ca pentru Volvo va fi ceva mai greu sa gasesti piese din dezmembrari in comparatie cu masinile din grupul VW, sunt foarte putini cei care dezmembreaza Volvo, si prin consecinta preturile sunt destul de maricele.

Trebuie pus totul in balanta, de cati bani dispui, cat de mult iti doresti masina, ce dotari vrei sa aiba, costuri de intretinere etc. Important este ca la final, daca vei hotari sa achizitionezi un Volvo, nu o sa iti para rau, este o masina deosebita care intoarce capete

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Tibi1968 said:

 

Salut,

Preturile sunt ok pentru motorul de 1.6 dar trebuie sa tii cont ca este totusi vorba de o masina de aproape 1600kg. Deci, daca o sa folosesti masina preponderent in oras, s-ar putea sa ai surpriza sa constati ca o sa consume mai mult decat motorul de 2 litri.

Daca mai poti face un efort financiar de 1000-1500 de euro ia-ti motorul de 2 litri pe care, pe langa senzatia celor 163 de cai in comparatie cu 115, cel mai probabil il vei gasi si cum mai multe dotari (faruri Xenon, scaune din piele cu memorie si incalzire, BLIS etc.)

Mai trebuie tinut cont si de faptul ca Volvo este cu putin mai scumpa la intretinere decat concurentele din clasa sa (Audi A4, BMW seria 3, Passat etc.). Diferentele de costuri nu sunt foarte mari dar exista, deci trebuie tinut cont si de asta. Ca sa nu mai vorbim ca pentru Volvo va fi ceva mai greu sa gasesti piese din dezmembrari in comparatie cu masinile din grupul VW, sunt foarte putini cei care dezmembreaza Volvo, si prin consecinta preturile sunt destul de maricele.

Trebuie pus totul in balanta, de cati bani dispui, cat de mult iti doresti masina, ce dotari vrei sa aiba, costuri de intretinere etc. Important este ca la final, daca vei hotari sa achizitionezi un Volvo, nu o sa iti para rau, este o masina deosebita care intoarce capete

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poți argumenta cele de mai sus pt ca induci lumea în eroare rau .

Revizia este 420 lei la D2 adică ceva mai ieftin ca la un Passat 2.0 TDI euro5 .

Xenon și dotări de top poate avea și D2 ul .Dacă e D3 nu înseamnă că are Xenon și Blis . Nu înțeleg de unde scoți toate astea ?

Piese la demontări sunt gârlă și mai ieftine ca la Golf 6 .

Și încă ceva, piesele OEM Volvo sunt mai ieftine decât AUDI OEM, asa ca nu înțeleg cum e scump Volvo .

Singurele piese mai scumpe la Volvo sunt farurile cu Xenon care la Audi A4 sunt 3000 lei și la Volvo S60 4000 lei .

În rest preturile sunt pe acolo pana ajungi la motor unde e jale, un EGR original 1100 lei la Volvo vs 2200 lei la VW .

Garnitura de chiulasa originala Ford 91 lei iar una de TDI vreo 250 lei OEM VW .

Nu mai vorbesc de piese de articulație unde setul de flanșe pe original ford costa 320 lei setul de 2 iar pe Audi te apuca plânsul, flansa, rulment plus protecție amortizor vreo 400 lei pe original pe o singura parte . 800 lei vs 320 lei ? Scump rău frate Volvo .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, Bogdan G said:

Poți argumenta cele de mai sus pt ca induci lumea în eroare rau .

Revizia este 420 lei la D2 adică ceva mai ieftin ca la un Passat 2.0 TDI euro5 .

Xenon și dotări de top poate avea și D2 ul .Dacă e D3 nu înseamnă că are Xenon și Blis . Nu înțeleg de unde scoți toate astea ?

Piese la demontări sunt gârlă și mai ieftine ca la Golf 6 .

Și încă ceva, piesele OEM Volvo sunt mai ieftine decât AUDI OEM, asa ca nu înțeleg cum e scump Volvo .

Singurele piese mai scumpe la Volvo sunt farurile cu Xenon care la Audi A4 sunt 3000 lei și la Volvo S60 4000 lei .

În rest preturile sunt pe acolo pana ajungi la motor unde e jale, un EGR original 1100 lei la Volvo vs 2200 lei la VW .

Garnitura de chiulasa originala Ford 91 lei iar una de TDI vreo 250 lei OEM VW .

Nu mai vorbesc de piese de articulație unde setul de flanșe pe original ford costa 320 lei setul de 2 iar pe Audi te apuca plânsul, flansa, rulment plus protecție amortizor vreo 400 lei pe original pe o singura parte . 800 lei vs 320 lei ? Scump rău frate Volvo .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Salut Bogdan,

Tu compari D2 de 1.6 cu 2.0 de la Passat, ca sa fie o comparatie echitabila compara D3-ul de la Volvo cu 2.0 de la Passat :)

La xeonon si alte dotari ma refeream fix la cele doua anunturi pe care Tibi le-a precizat care sunt oarecum entry level care se invart in jurul a 9.500 euro. Si spuneam ca daca poate face un efort financiar mai mare, pe langa un motor mai puternic, va avea parte si de si niste dotari in plus in comparatie cu cele doua masini din anunturi

Referitor la piesele din demontari, daca la Volvo sunt garla atunci la cele din grupul VW sau Renault sunt fluviu

Referitor la piesele OEM, vei gasi si mai ieftine si mai scumpe decat la Audi, nu a spus nimeni ca toate piesele originale Volvo sunt mai scumpe decat cele de la Audi

De-a lungul timpului am avut masini din mai toate grupurile auto mari (Renault, VW etc.), acum am si VW si Volvo si pot spune ca cel putin din experienta proprie, Volvo a fost masina cea mai costisitoare (si asta nepunand in calcul chiulasa facuta praf din cauza unui defect de fabricatie la D3), dar daca citesti finalul mesajului meu, nu o sa imi para rau niciodata ca am cumparat un Volvo, este o masina deosebita, dar trebuie sa spunem lucrurilor pe nume si sa recunoastem ca Volvo nu este o masina ieftina la intretinere.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Piesele de Volvo sint totusi  scumpe,, asa ca ,vezi comparatiile cu piesele Ford nu isi au rostul. Imi aduc aminte de un senzor la 720 Volvo si la Ford era 475 asa un banal ex.

Mai repede spui ,ieftin frate ,Ford ,ca mai da cite o piine de mincat si altora ,pentru multiplele combatibiliati cu volvo:) 

Noroc cu interiorul,siguranta constructiva a caroseriei si scaunele deosebite  de la Volvo , asa se mai vind si ele,vorbind in linii mari. Sigur ca este o masina deosebita cu traditie insa obrazul subtire cu, cheltuiala se tine ,spune o vorba

A ramas si va ramine in picioare mitul ca Volvo este masina scumpa la intretinere si durabila. Daca umblam la compatibilitati de piese de la gigantul Ford  aftermarket ori Sh-uri atunci sanatate si nu mai este cazul de o  discutie bazata.

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai hai sa vb pe fapte .

Chiulasa rupta la D5 vs pompa ulei Passat 2.0 TDI . La Passat pompa de ulei vine numai pe original împreună cu tot ansamblul de arbori de echilibrare și costa cca 6000 lei după care turbina de recondiționat minim 1300 lei plus garnituri și manopera ajungi lejer la 9000 lei asta dacă nu ai ghinionul sa fi calat motorul .

Dacă mergi în continuare cu becul aprins la ulei te costa 2500 euro .

La d3 este 8000 lei reparația de chiulasa cu tot cu TVA și garanție 18 luni .

Vb din experienta, am făcut ambele lucrări în vara, un S60 cu auxiliara sarita în distribuție și o Skoda Superb 2.0TDI cu pompa de ulei rupta, la Skoda a fost 12.ooo lei reparația iar la Volvo 7500 lei . Ambele defecte de proiectare însă la Volvo se putea preveni pe când la Skoda nu pt ca nu sta nimeni sa dea baia de ulei jos sa verifice axul de antrenare al pompei dacă s-a rotunjit .

Plansa de bord cu airbag-uri la A4 2011 este 1200e și tot atât este și la S60 2 .

Sunt multe Audi la dezmembrat dar nu sunt ieftine .

Dacă știi unde sa repari Volvo ieși chiar ieftin pt ca de fapt este un Ford .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai sa ne intelegem, la Vw piesele sunt noi, la Volvo chiulasa reconditionata.

Eu personal reconditionez chiulasele rupte cu 5-700E depinde cat e de incarcat cu material si pe urma prelucrat pe masina-unealta in coordonate.

La grupul Vag e problema daca incepi sa schimbi pivoti, dublezi valoarea masinii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La VW este cu piesa veche la schimb și turbina recondiționata.

Eu sunt mai scump, 1200e cu tot cu TVA este o chiulasa refăcută în Polonia cu piesa veche la schimb . În București nu mi-a reparat nimeni o chiulasa bine și sa dea garanție măcar 12 luni .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now