43Sebastian

Nelamurire achizitionare Volvo S60

30 posts in this topic

Nu, nu se poate sa am ford..... Pe el scrie volvo.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorbim de platforma P3 care e Mondeo 4 .

Tu postezi de dragul de a posta ?

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 7 ore, Bogdan G a spus:

La VW este cu piesa veche la schimb și turbina recondiționata.

Eu sunt mai scump, 1200e cu tot cu TVA este o chiulasa refăcută în Polonia cu piesa veche la schimb . În București nu mi-a reparat nimeni o chiulasa bine și sa dea garanție măcar 12 luni .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Noi dam garantie 2 ani fara limita km, facute cum trebuie, inclusiv rugozitate si gaurile pentru scurgerea uleiului de la baza locasului. 

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 23 ore, Bogdan G a spus:

Poți argumenta cele de mai sus pt ca induci lumea în eroare rau .

Revizia este 420 lei la D2 adică ceva mai ieftin ca la un Passat 2.0 TDI euro5 .

Xenon și dotări de top poate avea și D2 ul .Dacă e D3 nu înseamnă că are Xenon și Blis . Nu înțeleg de unde scoți toate astea ?

Piese la demontări sunt gârlă și mai ieftine ca la Golf 6 .

Și încă ceva, piesele OEM Volvo sunt mai ieftine decât AUDI OEM, asa ca nu înțeleg cum e scump Volvo .

Singurele piese mai scumpe la Volvo sunt farurile cu Xenon care la Audi A4 sunt 3000 lei și la Volvo S60 4000 lei .

În rest preturile sunt pe acolo pana ajungi la motor unde e jale, un EGR original 1100 lei la Volvo vs 2200 lei la VW .

Garnitura de chiulasa originala Ford 91 lei iar una de TDI vreo 250 lei OEM VW .

Nu mai vorbesc de piese de articulație unde setul de flanșe pe original ford costa 320 lei setul de 2 iar pe Audi te apuca plânsul, flansa, rulment plus protecție amortizor vreo 400 lei pe original pe o singura parte . 800 lei vs 320 lei ? Scump rău frate Volvo .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Buna,

In legatura cu dotarile pot sa zic ca nu depinde de motorizare ci depinde de cum a fost comandata masina.

De exemplu stiu S60 Drive din 2011 care are driver support, voice control, bluetooth, radio + televizor digital, camara fata, senzori parcare, adaptive cruise control, scaune piele incalzite in fata, faruri HID (Xenon) active bending, roti pe 18", body kit pe exterior...

In legatura cu motorul Drive este ok, acuma urmeaza sa-i fac programare pentru service-ul de 100.000 de mile si inca functioneaza pot sa zic ca sunt multumit de masina.

Edited by gfieraru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă nu ești vreun Niki Lauda este ok motorul . Taxe mici, consum mic dacă mergi după recomandările producătorului cu S&S activat și economic poți obține 7.5% urban și 4 % afara . 

Personal am mers cu un S60 D2 cu soft de la Rica . Trăgea intr-un mare fel, chiar nu am simțit ca e submotorizata mașina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now