Daniel Badea

Volvo XC 90

7 posts in this topic

Salutare. Detin un Volvo V50 si vreau sa il schimb cu un 4x4 si ceva cu garda la sol mareDoresc sa achizitionez un Volvo XC 90 din 2011-2012 (in functie de buget). Doresc sa stiu in special de la cei ce detin un astfel de model, ceva despre masina, intretinere, fiabilitate pe drum, voi trage cu ea o rulota de 1800 kg max. Am obs ca toate modelel din 2011-2012 au cutie automata. Cum este,deoarece nu am mai avut niciodata o automata? Ce ar trebui sa urmaresc in special cand o voi achizitiona? Specific ca majoritatea km ii voi face in afara din tara. Astept pareri ( pro si contra). Multumesc anticpat

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU lua cutie automata, sfatul meu. Nu esti tu cu DrivE-ul care vii la noi la atelier ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Da eu sunt,Daniel de la circ. Cand o sa ajung acs o sa vb mai multe legate de chestia asta. Dar nu am gasit cutie manuala din anii 2010-2013. Ma gandeam si eu ca nu e prea bine cu cutie automata de aia am intrebat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa nu ia cutie automata pentru ca .....

La XC70 era aceeasi cutie sau are probleme XC90-ul in general la cutia automata?

Eu n-am avut probleme si am tras ceva de rulota. Din pensionarii nostri cu rulote nu s-a plans nimeni de cutia automata, se plang mai mult cei cu manuale de ambreiaje prajite.

Pentru rulota eu ti-as recomanda automata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incep sa cred ca e o loterie cu cutiile automate pe masinile dupa 2001 in general. Sunt atat de multi care raporteaza socuri si la 130.000km si la 300.000km si care au tras rulota si fara carlig, ca sincer prefer sa recomand oamenilor sa nu ia cutie automata, punct. E sincer singurul motiv pentru care o fac.

Ambreiajul te duce la pana in 2000RON sa il schimbi si o iei de la zero. La cutia automata ii cam pui cruce.

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masinile tind sa tina cat e garantia ... dintre cunostinte : bmw 330 2012 motor schimbat , audi a7 2013 cutie automata schimbata , mercedes e250 2012 motor schimbat ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cristi la BMW, seria de motoare de 3000 cc a avut o problema cu distributia, care se rupea si la 20000 de km. Daca citesti pe forumurile de afara, o  sa gasesti pe unii care au schimbat cate 2 motoare in garantie, din cauza distributiei rupte. Iar DSG-urile faza a doua de la VAG (cele in 7 trepte) sunt extraordinar de bune si fiabile. Probabil la Q7 s-a intamplat ceva, dar cutiile DSG sunt mult peste cele de la Volvo, care sunt niste ciudatenii hibride, intre cele de Ford si... altceva?!! Unele sunt semirobotizate, ca la Smart, cu niste motorase in ele

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now