Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

atibu

Vand scut motor metalic Volvo

11 posts in this topic

Oferta promotionala - montam GRATUIT orice model de scut motor pentru autoturismele Volvo, achizitionate de la magazinul nostru de piese

 

Scut Volvo C30 - 280 lei

Scut Volvo S40 - 280 lei fabricat 2004 -

Scut Volvo S60 - 310 lei fabricat 2010 -

Scut Volvo S80 - 310 lei

Scut Volvo V40 - 250 lei fabricat 1995 - 2004

Scut Volvo V50 - 280 lei

Scut Volvo XC 60 - 310 lei

Scut Volvo XC 70 - 310 lei

 

Tabla de grosime 2.5 mm, vopsit in camp electrostatic. Kit montaj inclus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suruburile si piulitele sunt zincate sau ruginesc dupa prima iarna si le mai dai jos cu flexul ? Ca am patit-o  la cativa clienti care pana la urma au lasat scutul la gunoi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pooate o poza cu cel pentru S60? Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu seamana deloc cu S60, cred ca este alta masina si alt scut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este foarte bun la schimbul de ulei un astfel de scut....manopera va fi cel putin dubla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scopul unui scut este protectia motorului. In niciun service nu vi se dubleaza manopera, pentru ca se scot 4 suruburi, de la un scut.

 

v_1_2.jpg

25_1028.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai asta e problema iar colegul MC a pus o intrebare pertinenta, ce fel de suruburi sunt. Pt ca atunci cand ajungi la service daca mecanicul sta 1h sa dea scutul jos pt ca sunt ruginite suruburile si alta ora sa caute alte suruburi, clar manopera reviziei va creste . Vb din experienta nu din desene . Nu mai spun ca apar discutii de genul: zdrangane ceva dupa revizie,  pt ca nu a mai pus la loc scutul exact cum a fost inainte . 

Oricum vad din poze ca are loc de golire ulei, asa ca teoretic nu trebuie dat jos . 

 

@CataP, este fix scut de S60-ul vechi . 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multam de completare, G.

In prima poza cel putin pe monitorul meu nu se vede nicio usita de acces pentru golire ulei, iar in a doua e doar o fanta care nu ar fi utila decat la busonul de la 1.6-uri, care este orientat in jos...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nenea mecanicu` mai da si el cu niste vaselina cand umbla pe suruburile alea le va desface usor data viitoare. Vorba aia...bine faci bine gasesti. Eu unul la Chevy Kalos n-am avut probleme cu desfacutul suruburilor la un scut metalic similar.

Share this post


Link to post
Share on other sites