Posted 23 May 2016 · Report post Oferta promotionala - montam GRATUIT orice model de scut motor pentru autoturismele Volvo, achizitionate de la magazinul nostru de piese Scut Volvo C30 - 280 lei Scut Volvo S40 - 280 lei fabricat 2004 - Scut Volvo S60 - 310 lei fabricat 2010 - Scut Volvo S80 - 310 lei Scut Volvo V40 - 250 lei fabricat 1995 - 2004 Scut Volvo V50 - 280 lei Scut Volvo XC 60 - 310 lei Scut Volvo XC 70 - 310 lei Tabla de grosime 2.5 mm, vopsit in camp electrostatic. Kit montaj inclus. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 May 2016 · Report post Suruburile si piulitele sunt zincate sau ruginesc dupa prima iarna si le mai dai jos cu flexul ? Ca am patit-o la cativa clienti care pana la urma au lasat scutul la gunoi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 May 2016 · Report post Sunt suruburi normale. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 May 2016 · Report post Se pooate o poza cu cel pentru S60? Multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 May 2016 · Report post Nu seamana deloc cu S60, cred ca este alta masina si alt scut Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 May 2016 · Report post Este foarte bun la schimbul de ulei un astfel de scut....manopera va fi cel putin dubla Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 May 2016 · Report post Scopul unui scut este protectia motorului. In niciun service nu vi se dubleaza manopera, pentru ca se scot 4 suruburi, de la un scut. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 May 2016 · Report post Pai asta e problema iar colegul MC a pus o intrebare pertinenta, ce fel de suruburi sunt. Pt ca atunci cand ajungi la service daca mecanicul sta 1h sa dea scutul jos pt ca sunt ruginite suruburile si alta ora sa caute alte suruburi, clar manopera reviziei va creste . Vb din experienta nu din desene . Nu mai spun ca apar discutii de genul: zdrangane ceva dupa revizie, pt ca nu a mai pus la loc scutul exact cum a fost inainte . Oricum vad din poze ca are loc de golire ulei, asa ca teoretic nu trebuie dat jos . @CataP, este fix scut de S60-ul vechi . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Jun 2016 · Report post Multam de completare, G. In prima poza cel putin pe monitorul meu nu se vede nicio usita de acces pentru golire ulei, iar in a doua e doar o fanta care nu ar fi utila decat la busonul de la 1.6-uri, care este orientat in jos... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Jun 2016 · Report post Daca nenea mecanicu` mai da si el cu niste vaselina cand umbla pe suruburile alea le va desface usor data viitoare. Vorba aia...bine faci bine gasesti. Eu unul la Chevy Kalos n-am avut probleme cu desfacutul suruburilor la un scut metalic similar. Share this post Link to post Share on other sites