Posted 24 May 2016 · Report post Salutare. Am un Volvo XC90 T6 din 2004 185.000 km. De cateva zile mi-a aparut mesaj in bord(Transmission Service Urgent) si masina merge foarte greu. In modul Drive nu merge deloc, "patineaza", iar in modul manual, in treapta 1 pleaca foarte greu de pe loc. Trebuie sa plec cu a 2-a de pe loc. Stie careva care ar fi problema din cele spuse? Un service OK pentru Volvo? Orice sfat e bine venit. Multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 May 2016 · Report post Cutia iti face cu mana Pa-Pa, este o transmisie veche si proasta de la GM care nu duce cuplul T6-ului si crapa pe 90% din XC90-uri incepand cu 100.000km Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 May 2016 · Report post @Alexangello, ai nevoie nu de un service de cutii automate nu unul de Volvo . Volvo nu repara cutii automate . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 May 2016 · Report post Am fost cu ea la Primus Auto si am constatat cu 'stupoare' ca are probleme la cutia de viteze(mecanicul de acolo era foarte mandru de descoperire). Din pacate nu stiu decat sa schimbe uleiuri si placute de frana. O sa caut o alta cutie de viteze, n-am incotro. Inca mai astept pareri, eventual poate stie careva de unde as putea cumpara o cutie ok. Merci! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 May 2016 · Report post Dau maine o intrebare la un service de langa noi care se ocupa cu cutii automate si daca se baga va pun in legatura. Cutii ok pe T6 foarte slabe sanse Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 May 2016 · Report post Grija mare Alex, am 2 T6 la poarta stricate in service dupa ce au reparat cutia . Vezi ca au un secret mare si dupa reparatie fie nu mai pornesc fie nu mai fac nimic . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Jun 2016 · Report post Saru'mana de atentionare, tocmai de aceea am zis, DOAR daca se baga oamenii si daca au mai reparat asa ceva, altfel nu ma bag nici eu sa fac experimente pe masinile clientilor. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Jun 2016 · Report post Nu se poate monta un alt model de cutie pe ea? Din ce am inteles de la colegii mei, cutia a mai fost odata reparata anul trecut(a costat undeva la 1200 euro). Dar sincer sa fiu, e masina de firma si daca e sa dau mia de euro anual sa repar cutia, mai degraba o dau la dezmembrari. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Jun 2016 (edited) · Report post Din ce am mai citit ,fiind o cutie cu 4 rapoarte ,este subdimensionata pt acest motor si alcatuita fizic complet diferit ,de restul cutiilor in 6.Doar daca afli clar in ce consta defectul avut anterior ,dupa facturi ,etc poti sa iti faci idee daca este bine sau nu sa dai inca 1200E.Parerea mea este ca nu merita ca asemenea defect sa motiveze mentinerea acestei masini dar fiecare are calculele sale,vezi impozit, asigurare,consum ,intretinere,etc. In ziua de azi ,daca un motor sau o cutie a fost compromisa , atunci la deseuri cu ele .Sint prea tehnologizate operatiile si precise in fabrica (reperele sint cu zero uzura) ca sa fie pe sfert atinse la un service oarecare iar mai apoi sa reziste si reparatia .Vorbesc de principiu.De ce nu repara reprezentantele cutii de viteze sau motoare??... Sper sa ai succes si sa iti rezolvi problema. Edited 1 Jun 2016 by V50Saphir Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Jun 2016 · Report post Reprezentantele repara motoare atata timp cat producatorul furnizeaza piese de schimb, la cutii automate nu se livreaza multe piese de schimb, adica poti schimba un bloc de valve, solenoizi, senzori rotatie, convertizor, servo frana dar nu ai pompa ulei, hub-uri, discuri de frictiune, etc etc etc iar 4T65-ul este o cutie proasta de noua dar este singura care incape acolo fiind foarte scurta . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Jun 2016 · Report post Pai si cei care repara cutii automate, de unde procura piesele? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Jun 2016 · Report post Sunt zeci de furnizori de piese pt cutiile automate si mai nou direct de pe aliexpress.com . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jun 2016 · Report post M-am interesat, ai PM Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Jul 2016 · Report post Buna, cine stie cum se verifica nivelul de ulei la cutia automata geatronic Aisin, mersi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Jul 2016 · Report post Doar el si numai el stie ? ) Sent from my ONE A2003 using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Jul 2016 (edited) · Report post flush gearbox geartronic v60-'12 d5awd.docx La sfarsit iti explica si cum se ajusteaza nivelul de ulei la cutie . Edited 21 Jul 2016 by Cristi Muresan Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Jul 2016 · Report post 4 hours ago, alinbuga said: ....stie BogdanG. Mersi Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Jul 2016 · Report post @MC le cam știu pe astea cu Aisin . Am și dovezi 😂 Sent from my SM-N920S using Tapatalk 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Jul 2016 · Report post Stiu cam toti care folosesc VIDA bre colegu' , cam asta e ideea ) Ca sunt unici aia care chiar si citesc prin el, aia IE partea a doua. Sent from my ONE A2003 using Tapatalk Apropos, de ce dreq pe pejo si alfa nu crapa TF80-urile cum crapa pe volvo si insignia ? Ca pt mine e un mister. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jul 2016 · Report post Cuplul mai mare poate? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jul 2016 · Report post Pe wikipedia scrie : cuplu maxim 400 nm , volvo-urile trec de 400 ... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jul 2016 · Report post Cuplul motorului da, dar fiti siguri ca exista in soft-ul cutiei niste limitari de cuplu in functie de trepte. Ce dreq, existau la AW42-LE-ul meu in 4 trepte din 1998 :))) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jul 2016 · Report post Nu e nici un mister. Mergi cu un pejo cu Aisin și ai sa înțelegi. Pe Insignia pica mai des. Sent from my SM-N920S using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Aug 2016 · Report post La 21.7.2016 at 10:21 AM, Cristi Muresan a spus: flush gearbox geartronic v60-'12 d5awd.docx La sfarsit iti explica si cum se ajusteaza nivelul de ulei la cutie . Buna seara, azi am schimbat si eu 4 litri de ulei la cutie, dar nu am inteles binela sfarsit cand am facut nivelul la ulei, dupa ce plimbi cutia prin P R N D cate 2 secunde si o pui inapoi in P se lasa motorul pornit si se desface surubul de sub cutie de la sorb si trebuie sa picure ulei sau se opreste motorul ?Ca eu am facut cu motoruul pornit si acum nu stiu daca am procedat corect. Share this post Link to post Share on other sites