Guest volvox

Panaramele de mecanici de la Primus Auto din Otopeni

105 posts in this topic

nu se va revizui nimic - atita vreme cit vanzarile sint in grafic, chiar cresc peste asteptari iar in service-ul ala se fac programari ca pentru poarta raiului. Cind nu o sa mai calce nici un VOLVO iesit din garantie pe-acolo, poate-si vor pune o intrebare, doua, isi vor trece mina prin barbi sau prin par si poate, cine stie...dar mecanicii tot mioritici sint,cu fetzele lor plictisite, cu atitudinea lor de tot-stiutori (pardon, de tot-stricatori am vrut sa zic), cu bagajul lor limitat de cunostinte in domeniu, etc. Managerii ? Salariu gras si tot inainte.

Sint curios daca managerul de la Primus are VOLVO si daca da, il repara acolo in aceleasi conditii, diagnostice eronate si facturi neomenesti ca si restul muritorilor care si-au luat aceasta bijuterie de masina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca acum stiu de ce voi nu sunteti pe lista de service-uri agreate de Interamerican, cei unde cu parere de rau mi-am facut eu CASCO.

Pai la procentele vehiculate mai sus, cu 3 pagube intr-o luna de volvo de dupa 2002, ar acoperi daune la alte 10-15 masini obisnuite...ca doar nu sunt ei chiar asa de batuti in tifla cum crede lumea.

Cu un calcul babesc precaut, cred ca umilul meu deviz de 22000ron, la voi sarea cu bataie lunga 30000 ron.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dom`le dar ia zimi cu service-ul cum e cu reviziile , aveti personal competent ca din cate am auzit cam sunt probleme si nu as vrea sa intampin asa ceva".

Arata-mi mie un dealer de masini / camioane / carute / biciclete / scutere / pantofi / (ORICE COMERCIAL) care sa spuna de rau de institutia unde lucreaza.

Eu unul m-am saturat sa aud prostii d'astea generalizate si hiperbolizate. E foarte usor sa arunci cu noroi iar o imagine pozitiva este foarte greu de concretizat.

Iar acum sa le iau pe rand:

@framedraw : Imi place analogia cu whisky-ul, prin urmare o sa o continui. Whisky-ul este un produs de lux, de caterogia premium. Prin urmare, cine vrea sa bea whisky si are bani de whisky nu are nici o problema! Bea ce vrea, ce isi permite!

Spui ca platesti calitatea.Tin sa te anunt ca responsabila de calitatea produsului Volvo este fabrica unde a luat nastere. Sincer sa fiu din punctul meu de vedere eu sunt de acord cu raportul calitate/pret al brandului Volvo.

Sincer nu cred ca preturile la masinile noi VOLVO sunt diferite la toti dealerii de Volvo din Romania. Si preturile la piesele de schimb sunt mai mult ca sigur aceleasi la toti dealerii de Volvo din Romania. Asadar este o politica comuna, interna, de a avea aceleasi preturi.

Legat de piesele de schimb:

Dar cand esti nevoit sa platesti un produs cu 250% mai mult fata de pretul de fabrica care are deja adaos comercial, adica aduce profit,

Pretul de fabrica are un adaos comercial pentru FABRICA VOLVO! Nu pentru resellerul volvo (dealer, magazin de piese). Bag mana in foc ca este la fel pentru orice alt producator de piese.

Exista piese OEM, care sunt mai ieftine decat cele originale. Dar principiul este acelasi 1. Calitatea inferioara deci pret mai mic. 2. Adaosul comercial al producatorului. 3 Adaosul comercial al vanzatorului.

Acum ... NIMENI NU TE OBLIGA SA CUMPERI CEVA DACA TU CREZI CA PRETUL NU ITI CONVINE !!!

Ai cateva variante simple:

Ori cumperi alt produs. (ori brand de masina ori brand de produs (piesa de schimb OEM)).

Legat de produs ...esti liber sa faci ce alegere crezi ca e mai buna, dar asta nu inseamna ca peste gard iarba e mai verde si acolo nu o sa ai probleme.

Legat de piese, esti liber sa cumperi piesa respectiva de ORIUNDE ( Din lume chiar ). Aici intervin diferentele:

Daca piesa este OEM, intr-o reprezentata autorizata NU AU VOIE sa ti-o monteze pe masina ta, pentru ca nu este piesa ORIGINALA VOLVO. Ti-o montezi unde vrei tu in alta parte si iti faci masina, dar cobori la standarde sub nivelul Volvo.

Daca cumperi piesa originala, o poti cumpara de oriunde din lume la ce pret crezi tu ca e mai convenabil pentru tine. Iti poate fi montata pe masina fara probleme in orice service autorizat.

Acum legat de OPC si de preturile MARI ! Asta inseamna monopol ! SCANDAL REPEDE ! Ei bine, asa cum vezi in cazuri mari gen Microsoft (antitrust case) , sunt legi pentru asa ceva, dar NU in sensul in care crezi tu. Este o problema in cazul in care cobor pretul mult prea mult, (pentru ca eu sunt mare si fac ce vreau) astfel in cat sa elimin competitia care nu isi poate permite echivalarea preturilor cu mine.

Ex: Reprezentata Volvo coboara preturile la toate piesele lor sub nivelul preturilor lui Midnight caller :) Si sub nivelul de pret recomandat de volvo.

Dar, atata timp cat tu esti binevenit sa iti cumperi piesa de unde vrei tu, la ce pret iti convine tie, nu vad cine te obliga sa o cumperi de la reprezentata!!! Asadar concluzia nr 1 este ca tie nu iti convine pretul de manopera?

Mai departe ... @Matrixxx

ca replica la

nu se va revizui nimic - atita vreme cit vanzarile sint in grafic, chiar cresc peste asteptari iar in service-ul ala se fac programari ca pentru poarta raiului.

Sunt din ce in ce mai multi clienti VOLVO pe strazile Romaniei. Cati dintre ei sunt nemultumiti? Raspuns: Nu atat de multi pe cat crezi.

Sunt cateva reguli interioare in orice service cu renume, si aici ma refer la una singura, CLIENTII AU INTERZIS ACCESUL IN ATELIER. De ce? Simplu ... Domnul client nu mai sta sa se certe cu mecanicul si sa se bucure de aspectul lui mioritic cu fata plictisita. Daca vrei sa te certi cu cineva sau sa intrebi ceva, intreaba-l pe domnul receptionier. Daca el nu te poate ajuta, CAUTA UN DIRECTOR !

dr_skepsys:Cred ca acum stiu de ce voi nu sunteti pe lista de service-uri agreate de Interamerican

Daca ai stii tu cate smecherii si combinatii si SHPAGI sunt pentru a intra intr-o lista de service agreat, ti-ai schimba parerea. Cat despre service-uri recomandate de catre agentii de constatare, ACEEASI PROBLEMA. Agentii trimit clienti si venit in service.

Hai sa te intreb ceva ... de ce crezi ca Allianz Asigurari agreaza PRIMUS AUTO ? Iar Interamerican nu? Hai sa vedem, cine e mai mare si cu putere financiara mai mare? Cine are acorduri internationale cu producatorii?

Concluzie la acest wall-of-text:

Oameni buni, nimeni nu a zis ca Volvo este o masina ieftina. Daca vroiam ceva ieftin, ne luam Logane.

Cand spuneti ca e scump... spuneti fata de ce e scump? Am avut logan pana acum , acum am XC90 ... e scump domne la volvo. Cam asta e ce se aude in piata, mai putin prima parte.

Daca chiar vreti sa spuneti ca o piesa e scumpa, comparati-o cu o piesa de la un brand premium alternativ (la reprezentata). Pentru acuratetea rezultatelor incercati sa va restrangeti la teritoriul Romaniei. Am vazut deja ca in Ungaria e mai ieftin.

Un principiu al oricarei afaceri este "cat de mare poate fi adaosul meu comercial incat eu sa ma dezvolt ?" Daca e mai mic ce se intampla? In cat timp imi recuperez banii investiti? Dar profit ? Cati oameni sunt dispusi sa plateasca acest adaos comercial?

Cifrele spun totul. E simpla matematica.

Matrixxx: atita vreme cit vanzarile sint in grafic, chiar cresc peste asteptari iar in service-ul ala se fac programari ca pentru poarta raiului.

Later edit: Nu spun in nici un fel ca service-ul Primus Auto este cel mai bun si nu are nici o problema. Probleme sunt, si majoritatea sunt rezolvate pe masura ce apar. Cand voi aveti o problema, cu cine incercati sa o rezolvati?

Eu personal cunosc atatea persoane care NU AU NICI O PROBLEMA CU ACTIVITATEA ATELIERULUI SI CU NIVELUL CALITATIV AL LUCRARILOR incat, sincer ... chiar cred ca este o diferenta de la cer la pamant intre numarul de cazuri si evenimente intamplate unora si o generalizare a lucrurilor legat de activitatea de zi cu zi.

Cu respect,

Andrei Huidan

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Pretul de fabrica are un adaos comercial DOAR pentru FABRICA VOLVO? Cred ca nu este asa. Si dealerii?...

Acum ... NIMENI NU TE OBLIGA SA CUMPERI CEVA DACA TU CREZI CA PRETUL NU ITI CONVINE !!!

2. Vorbesc de o alarma originala Volvo care nu poate fi cumparata/montata decat la reprezentanta. Nu are nimeni in afara de ei aceasta alarma si nici nu se baga nimeni sa o monteze in afara de ei chiar daca as avea-o (am fost pe la diferite service-uri).Tin sa am originala atunci SUNT OBLIGAT sa le fac lor vanzare la un pret care nu mi se pare corect asta daca nu o comand de afara si o montez tot la ei. De asta am scris OPC-ului.

3. Nu ma intereseaza piesele care nu sunt originale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

asta daca nu o comand de afara

Uite ca ti-ai dat singur raspunsul la dilema ta.

In plus, o si poti monta afara

Best,

H

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce-mi place de tare dom'le cum ne trimiteti voi "afara" sa ne rezolvam problemele daca ceva nu ne convine aici.

Nu va puneti problema de ca dracu preturile sunt INTOTDEAUNA mai mici afara decat aici.

Poate pentru ca in Romania s-a normalizat ideea unei recuperari accelerate a investitiei peste nivelul de afara.

Si asta o spun eu care am firma dar care nu pot fi de acord cu o asemenea mentalitate.

Nu vedeti ca si multnationalele au o politica diferita la noi fata de alte tari. Bancile la fel.

De ce? Pentru ca SE POATE

Pentru ca la noi controlul statului prin legi este intotdeauna rezolvabil si ineficient

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, electroelef, nu de asta sunt mai mici preturile afara, ci datorita faptului ca fiscalitatea este mai redusa, ca utilitatile sunt mai ieftine si ca totul este in general mai ieftin. Faptul ca noi facem parte dintr-un cerc vicios, este obiectul unei alte discutii, eventual in Cafenea.

Best,

H

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este chiudat sa vad in ce s-a transformat discutia din acdest topic. Stimati colegi din prea multa dorinta si silnta ati trecut la a dezbate probleme personale. Cineva a spus ca Godfather este singurul care a avut curajul sa fie inregistrat pe forum cu toate ca este angajat la reprezentanta. Atunci intrebarea mea catre el este urmatoarea. In ce masura in dorinta sa de a schimba unele lucrui la reprezentanta a mentionat in fata sefilor sai ca exista acest forum care are si o sectiune dedicata reprezentantei si ca ar fi bine de luat in calcul ce mai scriu baietii pe acolo. Daca aii facut acest lucru,Godfather, bravo tize si nu e problema ta ca staful managerial nu citeste si nu retine nimic din ce se scrie pe aici. Intrebarea e insa ca membru al comunitatii ai fact acest lucru?

Si apoi d-lor noii ne strivim degetele tastand pe aici, iar pe ei ii doare undeva (Godfather  - no offence) si atata timp cat nu va exisa pe piata romana caoncurenta in cadrul aceluasi brand (volvo) reprezentanta va face ce crede ea iar noi ne vom simti ofensati si vom scrie  - ah ce rai sunt aia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si revin !  :D

Imi place sa dau raspunsuri pentru fiecare asa ca o sa va iau pe rand:

@framedraw:

1. Pretul de fabrica are un adaos comercial DOAR pentru FABRICA VOLVO? Cred ca nu este asa. Si dealerii?...

Sa luam exemplu fabrica Coca Cola din romania. Aceasta produce sticle de 2l cu pret recomandat de vanzare de 3.5 RON. Asta nu inseamna ca pretul de fabrica este de 3.5 RON. Poate fi de 10 RON pretul de fabrica iar restul este adaos comercial 1. al fabricii 2. al resellerului.

2. Vorbesc de o alarma originala Volvo care nu poate fi cumparata/montata decat la reprezentanta

In industria auto cel putin preturile la accesorii sunt aproape DUBLE fata de comandarea acelui accesoriu INITIAL pe masina ta. Un senzor de parcare comandat din fabrica este 350 EUR, montarea lui pe masina dupa comandarea masinii ajunge undeva la 900 EUR. Asa e peste tot, asta e piata auto.

-----------------------------

@ electroelef :

Ce-mi place de tare dom'le cum ne trimiteti voi "afara" sa ne rezolvam problemele daca ceva nu ne convine aici.

Nu va puneti problema de ca dracu preturile sunt INTOTDEAUNA mai mici afara decat aici.

Nu trimitem pe nimeni afara. Doar ca vad ca cel mai important lucru pentru un client este PRETUL si atunci, spun unde este mai ieftin.

Continuand ideea despre economie inceputa de Horia va invit sa dezvoltam impreuna urmatorul topic :

http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,2468.0/topicseen.html Lectia de economie - De ce preturile in afara tarii sunt mai mici?

@kpax :

Daca citesc bine ce ai scris tu mai jos inseamna ca ai sarit complet postul meu anterior (da stiu ca e lung si plictisitor dar arunca un ochi acolo).

Exista un club al celor de la VW ... http://www.volkswagen-club.ro/ .

Sa nu imi spui mie ca managementul de la Porche Romania citeste acel forum ca nu te cred. De ce ar face asa ceva? E dreptul tau de client sa le spui ca au o problema, nu sa citeasca ei pe internet.

Pentru informarea ta, Horia nu este singurul de la reprezentata Volvo care rasfoieste acest forum. Si da, uneori sunt pasate mai departe informatii postate aici, dar nu este nimic de facut pentru majoritatea.

(ex: Ah inca unu se plange ca e scump.) Daca tu ai avea o firma si auzi ca cineva se plange ca e scump la tine iar tu ai toate informatiile interne cu care iti spui/dovedesti ca totul e in regula... firma ta are o problema? Sincer nu cred.

Concurenta zici? Exista X dealeri Porche Romania la noi. Imi spui ca asta poate fi catalogata drept CONCURENTA? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@andy.ro

Aici este vorba de CALITATEA MUNCII nu de blabla-ul tau.

Sincer esti pe dinafara rau.

Daca si tu lucrezi la VOLVO service atunci exista o explicate de ce acolo e asa cum e.

Tu crezi ca ce spui tu e nou, noi nu stim ce e adaosul si alte blabauri?

Aici au  fost niste comparatii clare, si concluzia ca la preturi mai mari avem servicii mai proaste.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sincer esti pe dinafara rau.

Daca si tu lucrezi la VOLVO service atunci exista o explicate de ce acolo e asa cum e.

Tu crezi ca ce spui tu e nou, noi nu stim ce e adaosul si alte blabauri?

Pentru unii oameni acest BLABAU al meu are o doza de realism. Nu drept o scuza ci o alternativa la problema si cauzele ei.

Pana acum s-a discutat despre preturi ca moaaaaaaama e scump acolo. Am incercat sa arat ca nu e chiar asa.

Si nu vad de unde tragi tu concluziile ca daca eu lucrez acolo ...acolo e asa cum e. Poate eu sunt ala de da cu aspiratoru dupa program prin birouri si sterg masinile de praf.

Sa zicem gata cu offtopicul despre pret, si sa revenim la calitatea muncii.

Sunt de acord cu voi ca se mai fac greseli. DAR NU SUNT DE ACORD CA ACESTEA TREBUIE GENERALIZATE.

Daca tu in loc sa iti rezolvi problema cu un om competent din acea institutie te multumesti sa bombani si sa vii repede pe forum sa te plangi nu ai de cat. Lucrurile sunt foarte simple.

(offtopic: Ai o rezervare platita la un hotel la mare, ajungi acolo si vezi ca toate camerele sunt date si ai o problema. Ce faci? te certi cu cei de la receptie sau vrei sa vorbesti cu directorul hotelului? Pasul 2, nu conteaza daca iti rezolva problema sau nu, tu te apuci sa dai din gura ca nu mai calci pe acolo ca sunt prosti si ca nu stiu sa te serveasca?)

Chiar trebuie sa ma repet... Numarul clientilor nemultumiti de calitatea serviciilor de acolo este FOARTE MIC in comparatie cu cei multumiti. Multi dintre cei nemultumiti chiar daca si-au rezolvat problema intr-un final, tot au ramas cu o parere negativa.

Edit:

In ceea ce priveste mersul al sefi, eu si multi alti clienti nu avem timp de pierdut si nici nervi, dar am asistat la cateva scandaluri de clienti nemultumuiti la Primus, cred ca sefii sunt obisnuiti.

Deci tu crezi ca trebuie sa te enervezi si sa zbieri ca un animal (ca am asistat si la d'astea) ca sa iti rezolvi o problema? Ai asistat la scandaluri? Din partea soferilor care aduc masinile sefilor? Din partea celor care isi aduc masini din germania facute praf si se mira ca e mai scump decat la Solenza lor?  Hai sa fim seriosi si sa nu mai generalizam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

(offtopic: Ai o rezervare platita la un hotel la mare, ajungi acolo si vezi ca toate camerele sunt date si ai o problema. Ce faci? te certi cu cei de la receptie sau vrei sa vorbesti cu directorul hotelului? Pasul 2, nu conteaza daca iti rezolva problema sau nu, tu te apuci sa dai din gura ca nu mai calci pe acolo ca sunt prosti si ca nu stiu sa te serveasca?)

Chiar trebuie sa ma repet... Numarul clientilor nemultumiti de calitatea serviciilor de acolo este FOARTE MIC in comparatie cu cei multumiti. Multi dintre cei nemultumiti chiar daca si-au rezolvat problema intr-un final, tot au ramas cu o parere negativa.

Cum spuneam, iti dai cu parerea in mod gresit. Eu nu fac cum crezi tu. Daca as fi fost la mare ca tine  ;D ... as fi cerut o hartie stampilata in care sa mi se scrie ca nu este asa cum ar fi trebuit sa fie..

si asa am facut si la Volvo  cand dau de oameni care incearca sa ma duca cu vorba, le cer o hartie oficiala... de obicei se rezolva. Apropos la Volvo era vorba de o piesa acum 2-3 ani... si culmea cand oamenii de acolo au vazut ca trebuie si un pic de reponsabilitate in ce fac si zic, au schimbat foaia si au trebuit sa se miste. Apoi am avut probleme in alte directii si nu banii au fost problema, ci modul de executie si calitatea a lucrarilor.

Dar daca vad ca am de face cu asemena oameni incerc sa evit sa ma mai duc acolo. Daca ai un pic de rabdare o sa vezi ca problemele discutate sunt reale.

PS1: o sa incerc sa nu-ti mai raspund, si sa-ti las tie ultimul cuvant, dar tine minte din vorba nu faci niste oameni cu Volvo.

PS2: Cred ca lucrezi la service si ai vechime de 1 -  2 ani. Esti pe la un birou pe acolo, pe la piese parca....  din poza asa pare. Daca ma insel imi cer scuze de confuzie o sa incerc sa sterg aceasta parte.

Share this post


Link to post
Share on other sites
PS2: Cred ca lucrezi la service si ai vechime de 1 -  2 ani. Esti pe la un birou pe acolo, pe la piese parca....  din poza asa pare.

Pot sa zic "lol" ? :)

Fara suparare, inainte sa aduc si eu ceva atacuri ... cand ai fost ultima data cu masina ta la volvo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imediat ce masina a iesit din garantie, eu nu am mai fost cu ea acolo.

Poate faceai altceva, dar ai legatura cu service-ul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi cer scuze ca "stric" surpriza, dar Andy este (din cate stiu)... unul din fiul patronilor ?! Sau al managerului ? ;)

Numai bine !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu faceam nimic iesit din cale afara dar am citit toate posturile tale si inteleg care este parerea ta despre acest service.

Acum pot sa imi spun punctul de vedere si sa zic ca ultima data cand ai fost acolo a fost acum 3-4 ani !!!!!?

Tot ce faci tu este sa arunci cu noroi intr-o firma. Foarte bine...e dreptul tau. Dar cat de relevanta crezi ca mai este parerea ta proasta 4 ani mai tarziu?

Acum vorbind personal ... te-ai luat de mine ca ai banuit ca lucrez acolo ... si ai zis "Daca si tu lucrezi la VOLVO service atunci exista o explicate de ce acolo e asa cum e." Asta mi-a spus multe despre modul cum gandesti. Iti faci o parere initiala si nu te mai intereseaza. Oricine incearca sa iti schimbe parerea nu o sa reuseasca pentru ca tu stii mai bine. Tot ce am scris in topicul asta este = 0 pentru tine pentru ca NU te intereseaza ce spune lumea, ci ce stii tu ca s-a intamplat acum 4 ani este tot ce conteaza. Daca tu ai avut o problema ...GATA! Cei care au volvo si se duc acolo O SA AIBA PROBLEME. Sa fii sanatos.

Prin urmare o sa ma abtin sa imi mai bat gura aiurea.

Later edit: Iete s-a bagat si domnu in seama :) Trebuia sa imi strici placerea :)  Salutare Midnight!

Da sunt unul din "fii patronilor". Am ras cand ai zis ca m-ai vazut pe la un birou pe acolo pentru ca eu sunt in ultima sesiune de la a 2-a facultate din anglia si in ultimii 8 ani in fiecare vacanta am lucrat acasa in acea firma si niciodata pe partea de service. Dar e un inceput si vara asta cand poate ma veti vedea la receptie service.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prieteni, ca in orice meserie de pe lumea asta exista 2 ipostaze ale individului care desi rimeaza sunt total opuse: a fi angajat si a fi talentat. De unde si pana unde conceptul premeditat ca ar trebui sa gasim la reprezentanta cei mai super-mecanici. Total gresit.

Din gradul de pregatire si scolarizare rezulta toate problemele de care va plangeti voi mai sus. Sa fim cinstiti, nu inginerii ne umbla noua sub masini.

Problema selectiei si a calificarii e un drum lung si alunecos.

Managementul din Romania insa se indreapta cu pasi mici si lenti spre aceasta directie. Deocamdata se apropie de adevar firme mari (capital strain in general sau knowhow strain implementat si aici) si din domenii mult mai dinamice si explozive (IT un exemplu).

Prin rabdarea noastra (din pacate pe banii nostri) si speram prin perseverenta unor manageri statornici si de calitate, sper sa apuc ziua cand voi porni in drum spre Primus doar cu o mica emotie si nu cu o mare strangere de inima.

Nu stiu cine a scris mai sus, dar va rog sa nu mai veniti cu povesti cu Ungaria....care fara nici cea mai mica jignire adusa membrilor implicati, eu nu le cred. Exceptand o parte (si aia mica) din clasa intelectuala PESTE MEDIE, nu am intalnit unguri amabili.

Recunosc ca nu stiam si nici nu stiu limba maghiara sau germana si nu am avut niciodata parte de amabilitate din partea lor. E urat ce spu, imi doresc sa gresesc 100%, dar acesta este istoricul meu cu acesti oameni, si as avea de povestit cat pentru o carte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incredibil cat de adevarat e ce ai spus acolo. Realizezi ca daca as fi spus eu acelasi lucru ar fi sarit lumea la scandal :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ma gandesc bine (recunosc ca masina iesise din garantie) am fost acolo ultima data in primavara anului trecut. Daca erai la un birou credeam ca lucrezi. Honest mistake cu zice coreanul... dar mecanicii de la voi sunt in continuare panarame... am dus masina cu o problema si am luat-o cu 3. Fiindca mecanicii lu' peste au uitat sa: stranga 1 surub, sa puna inapoi niste fire si ce au inlocuit au pus in graba. Problemele au fost recunoscute chiar de ei, la discutia anterioara cand au si remediat partial problema. Partial fiindca am preferat sa fac pe banii mei si repede, decat sa vin acolo. Asta a fost ultima data cand am venit.

Citeste si tu forumul asta inainte de a-ti da cu parerea si o sa vezi "n" cazuri varza.

PS @dr_skepsys: Ungurii, nemtii si olandezi,  au fost tot timpul super OK cu mine. Daca stai in Romania te si miri ca se poate si altfel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am fost in februarie 2008 si in martie 2008 si am plecat mai rau cum am ajuns si fara bani si fara masina reparata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu cine a scris mai sus, dar va rog sa nu mai veniti cu povesti cu Ungaria....care fara nici cea mai mica jignire adusa membrilor implicati, eu nu le cred. Exceptand o parte (si aia mica) din clasa intelectuala PESTE MEDIE, nu am intalnit unguri amabili.

Recunosc ca nu stiam si nici nu stiu limba maghiara sau germana si nu am avut niciodata parte de amabilitate din partea lor. E urat ce spu, imi doresc sa gresesc 100%, dar acesta este istoricul meu cu acesti oameni, si as avea de povestit cat pentru o carte.

nu stiu ce povesti ai tu de spus intr-o carte dar ceea ce a povestit budulan ca i s-a intamplat la service in Szeged sa stii ca e din pacate pentru noi adevarat. Eu il cred. Poate ca n-ai citit cu atentie.

Iti spun ca roman care traiesc in transilvania alaturi de unguri ca in general acolo unde ei muncesc isi fac treaba cu un profesionalism care cred ca vine din dorinta de a demonstra ca sunt mai buni ca noi.

Nu-mi place sovinismul oricare ar fi partea din care provine. De aceea va propun tuturor sa nu alunecam cu discutia pe aceasta panta periculoasa. Nu are nimeni de castigat.

Daca ai avut experiente neplacute nu le generaliza.

In lume sunt oameni de tot felul de calitati. Ghinionul tau ca i-ai descoperit doar pe cei de joasa speta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect, mai degraba e de discutat la o bere decat aici pe forum.

Oricum, am prieteni buni unguri get/get - 2 fosti colegi de facultate, 1 coleg de servici, intreaga familie a mamei vitrege (mai scurt)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema este grava, firma Volvo are putine serviceuri autorizate, in toata tara sunt 8 serviceuri mari si late, este grav. In Bucuresti exista un singur service. Pana si Hyundai are mai multe serviceuri desi nu are acelasi prestigiu. Chiar inainte sa-mi iau Volvo cunosteam problema legata de service dar am zis ca-mi rezolv singur problemele, asa a fost pana sa am nevoie de o resetare de eroare SRS AIRBAG, aceasta se poate face numai la reprezentanta, la fel si schimbarea meniului in lb engleza. Am sunat pt o programare la Primus de nenumarate ori dar nu a raspuns nimeni la telefon, ori nr de pe site este gresit ori chiar sunt foarte ocupati .

Am ajuns sa respect Porsche Romania (ca posesor de VAG), in ultimii 2 ani au rezolvat multe probleme in ceea ce priveste servirea clientului in service.

Un singur lucru il apreciez la Volvo, ,acum un an cind masina era la primul posesor (un prieten bun ) au fost probleme la sistemul de racire, a ajuns masina in service la Primus si s-a constatat ca problema era de la ventilatorul radiatorului, totul a fost schimbat si cind a trebuit omul sa plateasca i sa spus ca nu costa nimic fiind un bug de proiectare si masina trebuia rechemata in service. Prietenul meu care avea atunci masina a ramas foarte placut surprins de faptul ca nu a trebuit sa plateasca nimic. Asta din ce mi-a povestit a fost singura bila alba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate ca nu e momentul aparitiei unui nou service Volvo in Bucuresti intrucat volumul de masini nu este suficient. Cate Hyundai sunt in Bucuresti? Acelasi lucru si cu Porsche Romania. In primul rand au fondurile de afara, si au puterea financiara sa forteze cresterea de piata prin investitii majore. Cate masini ale grupului circula prin Bucuresti? Cati dealeri sunt ai lor etc etc

Recunosc ca problema staffului de la receptie este de domeniu managementul timpului si acolo din pacate inca este de lucrat. Dar asta nu inseamna ca nu este luata la cunostinta si ca nu se face nimic in privinta asta.

Cat despre bila alba :) Foarte putini clienti sunt care povestesc lucruri d'astea. Majoritatea se rezuma doar la lucrurile rele pentru ca e mai interesant sa arunci cu noroi decat sa ridici in slavi. 

Lucrurile pe care le face Horia in asistenta unui client sunt de SCLAV! Nimeni nu il obliga, nu primeste un bonus pentru ceea ce face, este modul lui de a incerca sa fie cat mai bun in ceea ce face. Multor clienti le place ce vad pe moment dar in scurt timp uita de eforturile lui. Clientilor le-au fost livrate masinile cu zile inainte de termen pentru ca aveau planuite concedii. Masini livrate DUMINICA! Si multe alte cazuri care povestite de oricine din interior sunt luate precum niste basme. Iar pe partea de service la fel, imi vine in cap o zi cand un mecanic a ramas in atelier dupa ora 5 pentru ca i se pusese pata pe o masina si vroia sa o termine azi, nu a doua zi de dimineata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si in curind horia o sa plece acolo unde munca de sclav e platita.

si mecanicii care ar putea fi buni mai tirziu o sa plece

si tot asa ....

profesionalismul incepe de la manager

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.