yachtmanblue

Ulei compartiment motor - ingrijorator ?

22 posts in this topic

Am ceva ulei in compartimentul motor si nu stiu daca ar trebui sa ma ingrijorez sau nu. Imi cam lipseste timpul sa ma duc la un service saptamana asta si urmatoarea...

La verificarea nivelului de ulei apare o patratica minus sub in stanga barei de MAX.

Va rog o parere ... Daca trebuie voi delega pe cineva.

 

image2(3).JPG

image1(3).JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e panica. Toate curg pe acolo. Pune un colier pe furtunul din stanga si scapi

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Midnight... multumesc pentru raspuns.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai puțin cele care au teava de admisie schimbata. Alea nu mai curg.

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh, e si ala un colier de 800ron

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

715 lei ca sa fim mai exacți .Dar măcar ai motorul curat .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mn curge, curat din cand in cand si stau linistit :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor,

Fiind prima postare :), bag si un intro: 

Dupa lungi cautari, am ales si eu sa trec la un Volvo S60 D3 2011, in detrimentul altor marci testate in ultimele 2 luni. E prea devreme sa trag niste concluzii dar dupa prima saptamana, sunt linistit cu alegerea facuta. 

 

ca sa nu fiu offtopic, cautand detalii despre problema semnalata si de yachtmanblue, am ajuns aici. Si la mine este la fel cu scurgerile de ulei in aceeasi zona. Inteleg ca nu e grav? Oricum trebuie sa merg sa fac o verificare generala la masina. Imi puteti recomanda un service cu baieti priceputi pe Volvo(nu sunt fan reprezentante)? Puteti sa imi trimiteti recomandari si in mesaj privat, daca sunt interzise reclamele. Recunosc, nu am citit regulamentul forumului dar o voi face.

 

multumesc anticipat! Un weekend fain!

Ciprian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Colegii de pe forum te pot ajuta - sunt sigur ca vei primi cateva PM. 

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ciprian,. asta cu nu e grav e discutabila, daca ajunge ulei p e alternator nu este bine .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi incerca sa curat apoi cu colier si daca nu tine inlocuiesc teava de admisie. 

 

Multumesc baieti!

 

Ciprian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer sa fiu eu nu am inteles unde trebuie pozitionat colierul, cum de altfel nici nu imi dau seama exact pe unde pierde uleiul. Va rog fara bataie :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Colier pui unde este marcat cu rosu. 

20160607_143827.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-ai pt. Ce , sa nu iti faci griji , toate curg pe acolo , probabil in 2013 au rezolvat problema (nu sunt sigur) dar inainte ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Daca  se schimba conducta, problema se rezolva pentru o scurta perioada se timp. Dar, daca conducta de admisie are ulei in exces pe dinauntru, problema este eputatorul in sine. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate am vazut ulei pe acolo si la 50k km ... sper ca nu e atat de consumabil epuratorul ... si este mai mult o problema de etansare (frutunu ala cam misca acolo fara un colier)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acolo nu e nici un furtun, furtunul este mai în dreapta iar de curs curge la etanșarea dintre tubulatura și mufa de care e prins furtunul .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 30/05/2016 at 7:39 PM, yachtmanblue a spus:

Am ceva ulei in compartimentul motor si nu stiu daca ar trebui sa ma ingrijorez sau nu. Imi cam lipseste timpul sa ma duc la un service saptamana asta si urmatoarea...

La verificarea nivelului de ulei apare o patratica minus sub in stanga barei de MAX.

Va rog o parere ... Daca trebuie voi delega pe cineva.

 

image2(3).JPG

image1(3).JPG

Daahh

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine problema s-a rezolvat IMG_0701.thumb.JPG.2c28a3ce56ecfeec92ac4relativ simplu acum 1 an si jumatate: colier,scotch de aluminiu si fasete de platic!

IMG_0696.JPG

IMG_0698.JPG

Edited by Raxo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit si eu ulei la acel furtun. Colier vad ca are pus,observ ca picura la acea imbinare dintre furtunul gros si cel mic.este normal sa fie ca in poza?el vine prins din fabrica, sau sa incerc sa oun banda de aluminiu acolo?20180408_164827.thumb.jpg.a21d56c1dc5a6d

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vinovatu000 la tine trebuie musai altul nou...la mine a functionat pt ca nu aveam ruptura aia acolo! Practic a etansat putin tubulatura pt ca aveam o fisura de 1 mm fix pe tubulatura....rezolavarea la tine este o tubulatura noua de admisie si sigur gasesti ceva SH pe la colegii din grup care dezmembreaza!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now