Posted 30 May 2016 · Report post Am ceva ulei in compartimentul motor si nu stiu daca ar trebui sa ma ingrijorez sau nu. Imi cam lipseste timpul sa ma duc la un service saptamana asta si urmatoarea... La verificarea nivelului de ulei apare o patratica minus sub in stanga barei de MAX. Va rog o parere ... Daca trebuie voi delega pe cineva. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 May 2016 · Report post Nu e panica. Toate curg pe acolo. Pune un colier pe furtunul din stanga si scapi Sent from my ONE A2003 using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 May 2016 · Report post @Midnight... multumesc pentru raspuns. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Jun 2016 · Report post Mai puțin cele care au teava de admisie schimbata. Alea nu mai curg. Sent from my SM-N920S using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Jun 2016 · Report post Eh, e si ala un colier de 800ron Sent from my ONE A2003 using Tapatalk 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Jun 2016 · Report post 715 lei ca sa fim mai exacți .Dar măcar ai motorul curat . Sent from my SM-N920S using Tapatalk 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jun 2016 · Report post Si la mn curge, curat din cand in cand si stau linistit Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Jun 2016 · Report post Salutare tuturor, Fiind prima postare :), bag si un intro: Dupa lungi cautari, am ales si eu sa trec la un Volvo S60 D3 2011, in detrimentul altor marci testate in ultimele 2 luni. E prea devreme sa trag niste concluzii dar dupa prima saptamana, sunt linistit cu alegerea facuta. ca sa nu fiu offtopic, cautand detalii despre problema semnalata si de yachtmanblue, am ajuns aici. Si la mine este la fel cu scurgerile de ulei in aceeasi zona. Inteleg ca nu e grav? Oricum trebuie sa merg sa fac o verificare generala la masina. Imi puteti recomanda un service cu baieti priceputi pe Volvo(nu sunt fan reprezentante)? Puteti sa imi trimiteti recomandari si in mesaj privat, daca sunt interzise reclamele. Recunosc, nu am citit regulamentul forumului dar o voi face. multumesc anticipat! Un weekend fain! Ciprian Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jun 2016 · Report post Colegii de pe forum te pot ajuta - sunt sigur ca vei primi cateva PM. 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jun 2016 · Report post @Ciprian,. asta cu nu e grav e discutabila, daca ajunge ulei p e alternator nu este bine . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jun 2016 · Report post Voi incerca sa curat apoi cu colier si daca nu tine inlocuiesc teava de admisie. Multumesc baieti! Ciprian Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jun 2016 · Report post Sincer sa fiu eu nu am inteles unde trebuie pozitionat colierul, cum de altfel nici nu imi dau seama exact pe unde pierde uleiul. Va rog fara bataie 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jun 2016 · Report post Colier pui unde este marcat cu rosu. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Jun 2016 · Report post A! Ok, multumesc Cristi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jun 2016 · Report post N-ai pt. Ce , sa nu iti faci griji , toate curg pe acolo , probabil in 2013 au rezolvat problema (nu sunt sigur) dar inainte ... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jun 2016 · Report post Daca se schimba conducta, problema se rezolva pentru o scurta perioada se timp. Dar, daca conducta de admisie are ulei in exces pe dinauntru, problema este eputatorul in sine. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jun 2016 · Report post Din pacate am vazut ulei pe acolo si la 50k km ... sper ca nu e atat de consumabil epuratorul ... si este mai mult o problema de etansare (frutunu ala cam misca acolo fara un colier) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jun 2016 · Report post Acolo nu e nici un furtun, furtunul este mai în dreapta iar de curs curge la etanșarea dintre tubulatura și mufa de care e prins furtunul . Sent from my SM-N920S using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2018 · Report post La 30/05/2016 at 7:39 PM, yachtmanblue a spus: Am ceva ulei in compartimentul motor si nu stiu daca ar trebui sa ma ingrijorez sau nu. Imi cam lipseste timpul sa ma duc la un service saptamana asta si urmatoarea... La verificarea nivelului de ulei apare o patratica minus sub in stanga barei de MAX. Va rog o parere ... Daca trebuie voi delega pe cineva. Daahh Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Feb 2018 (edited) · Report post La mine problema s-a rezolvat relativ simplu acum 1 an si jumatate: colier,scotch de aluminiu si fasete de platic! Edited 5 Feb 2018 by Raxo Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Apr 2018 · Report post Am gasit si eu ulei la acel furtun. Colier vad ca are pus,observ ca picura la acea imbinare dintre furtunul gros si cel mic.este normal sa fie ca in poza?el vine prins din fabrica, sau sa incerc sa oun banda de aluminiu acolo? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Apr 2018 · Report post @vinovatu000 la tine trebuie musai altul nou...la mine a functionat pt ca nu aveam ruptura aia acolo! Practic a etansat putin tubulatura pt ca aveam o fisura de 1 mm fix pe tubulatura....rezolavarea la tine este o tubulatura noua de admisie si sigur gasesti ceva SH pe la colegii din grup care dezmembreaza! Share this post Link to post Share on other sites