Sign in to follow this  
Followers 0
Sacalul20

Eroare sistem stabilitate și abs

12 posts in this topic

Am sa încep așa ,am cumpărat săptămână trecută un volvo v50 motorizare 2.0l diesel si venind spre casă după un rulaj de aproximativ 20 km mi s-a aprins in bord semnul galben de avertizare și îmi pune eroare sistem stabilitate după câțiva km apare eroare abs si îmi pica bordul va rog daca știe cineva ce ar putea fi ,va mulțumesc

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pune masina pe un tester si se citesc erorile. Probabil eroare de comunicare cu modulul de ABS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil un V50 argintiu de Bucuresti . :D 

Ala nu are nevoie de diagnoza ci de lumanari, multe de tot . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu nu este de București cu de Mureș ,dar nu contează asta ,am fost și la reprezentanta volvo de la Cluj unde după o săptămână mi sa recomandat schimbare clapeta accelerație ,senzor temperatura 2 catal.,si lichid pt filtru particule ,problema este ca eu nu vad problemele astea având legătură cu eroarea din bord referitoare la sistem de stabilitate și frana ineficiența în condiții de siguranță ,probleme care apar doar după o perioadă de rulaj căci în relanti nu apar oricât aș lăsa motorul să meargă 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreau sa menționez că am constatat si următoarele defecțiuni ,racord flexibil evacuare spart si in rulaj se aude un vâjâit de rulment pe dreapta ,este vreo legătură între aceste defecțiuni si erorile ce mi le arată bordul ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasol. Poate e de la umezeala ?

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am luat si asta in calcul pt ca erorile mi-au apărut dupa o acvaplanare ,și totuși unde ar fi putut prinde apa ,am înțeles că modulul motor este poziționat în partea stângă fata in spatele apărători de noroi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acolo este modulul motor . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astăzi am schimbat cauciucurile le-am pus e cele de iarna pe spate pt ca am constatat o uzura interioara si neuniforma la cauciucul partea dreapta  si am reușit să fac 30 km în condiții normale de funcționare însă din nou a apărut avaria ,am oprit și am observat că rulmenții spate erau cam incinsi .Este posibil să apară de acolo eroarea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eroare de ABS si automat Antiderapaj pentru ca al doilea sistem folosseste printrea altele sistemul ABS atunci cand intervine pare un inel de abs deteriorat daca este de tipul coroana metalica sau in cazul in care sunt cu banda magnetica s-ar putea sa ai pilitura sau fie si ele detriorate pe ele ,varianta cea mai buna este o diagnoza sa vezi de la ce roata sau roti iti vin erorile si dupa aceea o inspectie fizica o alta probabilitate fiind si cedarea lipiturilor din modulul de abs care iti dau simptom de eroare sporadica pe senzorii de abs!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 5 minute, Sacalul20 a spus:

Astăzi am schimbat cauciucurile le-am pus e cele de iarna pe spate pt ca am constatat o uzura interioara si neuniforma la cauciucul partea dreapta  si am reușit să fac 30 km în condiții normale de funcționare însă din nou a apărut avaria ,am oprit și am observat că rulmenții spate erau cam incinsi .Este posibil să apară de acolo eroarea?

Da este foarte posibil daca rulmentii sunt uzati sau au ,,joc,, se schimba unghiul inelulului de abs fata de senzori sau eventul au atins in ceva si in momentul in care pornesti motorul calculatorul iti ,,vede,, toti senzorii de abs iar cand' esti in mers datorita fluctuatiilor inelelor de abs care au niste caneluri si pe care daca senzorul de abs nu le mai citeste in acelasi ritm transmite erori calculatorului de abs pentru ca nu mai poate citi viteza de rotii respective si o inmagazineaza ca si eroare permanenta de aceea o diagnoza este foarte importanta dar mai ales ce tip de erori ai! Nu cumva iti face si kilometrajul figuri ca in unele cazuri mai fluctueaza si acul de kilometraj?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poi da am fost la volvo cj si mi-au făcut o diagnoza si scrie așa ;   se recomandă schimbare clapeta accelerație ;flexibil eșapament;  aditiv filtru particule senzor temperatura 2;  după care se continuă investigația 

Iar ca erori au apărut

SWM-0A0B Steeringwheel switches,right Missing functio ,DTC is fiind active

ECM-042D Post-catalyst temperature sensor Signal too high ,DTC is found active

Și ca recomandare pune

Înlocuire clapete admisie

Complectare aditiv la filtru part.senzor temp.2

Flexibil esapament ,este spart  

Dupa care se poate continua cu investigatia 

problema este ca masina se comporta in felul urmator ,pornesc dimineata totul ok perioada de 20-30 km ,dupa care imi da verificare sistem stabilitate   si apoi apare eroare ABS si imi pica bordul imi tae puterea pornesc stergatoarele,  Opresc motorul  stau cateva minute apoi repernesc si erorile dispar si ma lasa iarasi sa merg cativa km dupa care apare din nou si tot asa .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0