Safety

Sunet neobișnuit în mers

73 posts in this topic

Bună seara.....As vrea sa schimb uleiul la cutia de viteze  xc90 2401 d5 163hp  și am găsit mai multe nume de uleiuri cu specificația jws3309 ptr toyota volvo porche etc....am găsit Aisin, Mobil,Westway,Manol și nu știu care din ele ar fi mai bun pentru cutia de viteze.....mulțumesc anticipat...Doamne ajuta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mobil3309 este cel mai ok si se gaseste la 40ron/litrul. Iti trebuie 16 litri ca sa si speli cutia si cat timp il schimbi conform procedurii de service, you're good to go

Sent from my D5503 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare....am fost astazi iarasi la un service aici in UK ptr zgomotul care nu stie nimeni de unde vine..a urcat un mechanic cu mine in masina a condus sa vada ce se intampla:la sfarsit a zis  ca vine din fata  zgomotul apoi din cutie...in timp ce conducea a apasat acceleratia la maxim sa dus o treapta automat inferioara apoi cand si-a luat vant s-a auzit ceva gen pinioane sau rulmenti pe duca......ca si cum ar da un mic patinaj apoi prinde si merge...nu stiu ce sa le mai zic ca ei ocolesc problema cutiei de transfer cu rulmentii unghiulari I-as scoate eu dar nu prea  am staful necesar .....salutari

Doamne ajuta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna,

@Alexii

de cumparat rulmenti sau alte piese eu in general comand de pe amazon sau e-bay.

Pe e-bay se gaseste si unghiulara (transfer box) si firme care reconditioneaza asaceva, in general cei care se ocupa si cu schimbatoarele automate.

In legatura cu uleiul pentru cutia de viteze eu am folosit MOBIL 3309 pentru flush cumparat de pe e-bay, pretul este foarte asemanator cu uleiul de transmisie OEM Volvo

Daca esti aproape de Cornwall eu pot sa te ajut cu o mana de ajutor si scule.

Numai bine,

Gabi

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 10 ore, gfieraru a spus:

Buna,

@Alexii

de cumparat rulmenti sau alte piese eu in general comand de pe amazon sau e-bay.

Pe e-bay se gaseste si unghiulara (transfer box) si firme care reconditioneaza asaceva, in general cei care se ocupa si cu schimbatoarele automate.

In legatura cu uleiul pentru cutia de viteze eu am folosit MOBIL 3309 pentru flush cumparat de pe e-bay, pretul este foarte asemanator cu uleiul de transmisie OEM Volvo

Daca esti aproape de Cornwall eu pot sa te ajut cu o mana de ajutor si scule.

Numai bine,

Gabi

Mulțumesc Gabi....sunt mult mai departe de Cornwall  dar dacă vrei putem vb la telefon  a as vrea chiar sa vb cu un roman despre volvo.....07825662801

Share this post


Link to post
Share on other sites

Îmi trebuie filtru de ulei la cutie sau altceva in afara de ulei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu. Doar ulei 16L minim

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc....am întrebat deoarece mecanicul la care voi merge pentru a schimba  uleiul mi-a  spus și de filtru și garnitura. ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna,

Uleiul poti scimba foarte usor, link cu un how to de pe youtube:

 

Daca mecanicul vrea sa schimbe filtrul de ulei acela este incorporat in cutia de viteza si ar insemna sa deie jos cutia de viteze si sa-l desfaca bucatele.

Sa ai grija nu cumva sa-ti desfaca surubul de la treapta 3 (cum au patit altii fiindca au crezut ca acolo trebue pus uleiul in cutia de viteze)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E usor de schimbat numai ca e un pic diferit....cum as putea spala sa zicem cu primii 8 litre ii scot normal pe la busonul de dedesubt?si umplerea tot pe la joja?   

    STIE CINEVA PTR DIFERENTIAL SPATE CE LICHID SE FOLOSESTE?SI KIT REPARATIE CE AR TREBUI SI CEVA CODURI PENTRU PIESE.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umplerea se face NUMAI pe la joja . 

Uleiul se scoate exact cum vezi in film, nu e nimic diferit la XC90, singura diferenta este ca el a taiat furtunul si a pus un filtru, caz in care e mai usor. in cazul tau iei un furtun mai gros si il prinzi cu un colier chiar de iesirea din racitor acolo unde vine cupla verde sau iei din demontari un furtun, il tai si faci exact ca in film . 

La diferentialul spate se foloeste 1161620 .

La diferentialul fata se foloseste 31259380.

La Haldex se foloseste 31325136 ..

Kit reparatie ce ?

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ms ms Bogdan G,ma refeream la kitul reparatie ptr  diferențialul spate...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A auzit cineva de uleiul Ravenol am văzut ca ar fi compatibil cu jws3309 ptr Toyota, am auzit ca se folosește mult în afara dar nu și în tara ....oare pentru volvo ar fi bun?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vad ca din ce ti se dau raspunsuri mai clare la problemele tale, din aia vrei sa te complici cu ALTE piese decat ti se recomanda, asa ca eu unul ma retrag din discutie si faci ce-ti doreste inima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze....oricum eu am pus accent pe răspunsurile primite și am cautat lichidele de pe forum  și mulțumesc  la toată lumea numai ca am auzit de la cineva la care am cerut comanda ptr ulei și am făcut o întrebare nevinovata.....:unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am comandat uleiul de cutie Mobile Atf 3309 20L și pe sâmbătă ma apuc de treaba dar as vrea sa știu dacă se face inițializare la cutie după ce se schimba uleiul ori o resoftare....prin metoda din video reușesc sa scot tot uleiul din cutie ?oricum am sa schimb de 2 ori ca am de unde din 20L ....mulțumesc mult ....Doamne-ajută 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ști cat de ciudat pare dar as vrea sa știu.....ce se întâmplă dacă uleiul din cutie de viteza e galben  și al meu care l-am  cumpărat  pentru a-l schimba este rosu?...nu as vrea sa fac o prostie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mod normal ar trebui sa fie rosu si in cutie ... probabil de acolo au pornit problemele cutiei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe lângă faptul ca nu e rosu mai e și murdar...dar în schimb nu face probleme la schimbat viteza...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare......am reușit și am schimbat uleiul la cutia de viteze exact  după videoul de mai sus fiind foarte simplu dar pentru început un pic stresant ,trăgând concluzia ca uleiul din cutie era rosu ci nu galben dar fiind prea murdar și verificând pe joja galbena am zis ca e galben.Am folosit 16 litri  ulei pentru transmission flush și nimic altceva,am verificat astăzi nivelul și e cam mare fiind la a 3a liniuța pe hot cu uleiul rece dar voi aduce nivelu la normal scoțând cu o pompa de ulei pe unde am băgat adică pe la joja.Nu voi folosi mașina  pana ce nu rezolv nivelul....Mulțumesc  pentru ajutor drumuri bune         .Doamne-ajută 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta e uleiul ce l-am scos din cutie zici ca e de motor...

20160709_192547.jpg

20160709_192544.jpg

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ....într-un  final am reușit sa primesc diagnostic  la sunetul despre care am povestit....in ultimele 2 sapt am fost la 2 garaje diferite care se ocupa de repararea  cutiilor de viteze automate și am primit același răspuns...."cutia de transfer "este defecta....cică la ultimul service a fost verificat cu ultrasunete  și zgomotul vine din cutia de transfer...are cineva idee cam ce preț ar fi una noua sau în România  unde as putea merge sa o repar sau sa o schimb .....pentru ca eu nu sunt în tara...sper sa ma tina vreo 3k km pana ce ajung în tara sa o repar ca aici în UK e foarte scump și ei schimba piesa, nu o repara....poată sa îmi dea cineva un cod de piesa pentru cutia transfer .:volvo xc90  2401 d5 an 2005 163 hp.....mulțumesc  o zi buna sa aveți...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ajungi la Bucuresti si poti lasa masina, il desfacem si daca sunt doar rulmentii, se poate repara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alexii îl poți repara și singur . Găsești tutoriale pe Youtube. Este dubios de ușor de schimbat rulmentul și se găsește fără mari probleme .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 10 ore, Bogdan G a spus:

Alexii îl poți repara și singur . Găsești tutoriale pe Youtube. Este dubios de ușor de schimbat rulmentul și se găsește fără mari probleme .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

BOGDAN G te cred ca e ușor de schimbat ...problema e ca nu am sculele necesare pentru a da jos și a pune înapoi cutia de transfer plus ca trebuie și suspendata ...la ultimul mecanic care am fost mi-a zis ca este acolo un nit sau ceva care e foarte negaios la montare și altul mi-a  zis ca trebuie un pic prin presare plus șuruburile trebuie strânse cu cheia dinamometrica .......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now