Posted 22 Jun 2016 · Report post Salut, Am un volvo s60 d5 din 2010 awd cutie automata si nu mai porneste. A mai patit cineva? Am dus.o la service si nu ajunge motorina in pompa de inalta si respectiv in rampa. Are cine idee unde se gaseste releul de la pompa din rezervor sau cum ajung la pompa din rezervor? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jun 2016 · Report post Dai jos rezervorul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jun 2016 · Report post 2 minutes ago, Midnight Caller said: Dai jos rezervorul. Salut, Pana sa ii dau jos rezervorul as putea sa ajung la pompa sa o masor cumva? Sau ai idee unde pot gasi o schema electrica pentru circuitul pompei din rezervor? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jun 2016 · Report post P.s. masina 87000km reali si reviziile au fost facute ca la carte in service autorizat si nu numai la limita de km ci si la 12 luni Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jun 2016 · Report post Nu are legatura problema ta cu reviziile din pacate. Ai schema atasata, Verifici cel mult siguranta F13 si releul K8. Daca sunt bune, rezervorul jos. eng management.pdf 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jun 2016 · Report post 1 hour ago, Midnight Caller said: Dai jos rezervorul. Salut, Pana sa ii dau jos rezervorul as putea sa ajung la pompa sa o masor cumva? Sau ai idee unde pot gasi o schema electrica pentru circuitul pompei din rezervor? 9 minutes ago, Midnight Caller said: Nu are legatura problema ta cu reviziile din pacate. Ai schema atasata, Verifici cel mult siguranta F13 si releul K8. Daca sunt bune, rezervorul jos. eng management.pdf Salut. Mersi frumos sper sa scap de demontat rezervorul Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jun 2016 · Report post Din pacate 2010-2011 au avut multe problema asta din cauza conectorilor made in turcia (majoritatea D3-uri). 90% o rezolvi cu rezervor dat jos Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Aug 2016 · Report post Salutare. Nici la mine nu mai pornit azi dimineata,nu stiu daca are vreo legatura cu mesajul de ieri din bord legat de revizia periodica.As vrea sa ma ajutati,va rog ,cu niste raspunsuri: 1. La scoaterea bateriei vechi exista vreo procedura ca la fosta V50? 2 .Daca pe masina era 80v cu 700Ah si eu pun 74v cu 720Ah,e vreo problema? 3.Stiti ceva de marca Exide,baiatul de la magazin mi-a recomandat si a mai precizat ca este peste Varta? Multumesc anticipat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Aug 2016 · Report post 2. Corectura: 80Ah cu 700A; 74Ah cu 720A. Primul este curentul pe care il poate furniza bateria timp de o ora. Al doilea este curentul de tip "burst". Atat timp cat intra in lacas nu este nici o problema. Dar bateriile vin cu: pozitionare diferita a bornelor si diferite dimensiuni pentru aceeasi parametrii. 3. Dintre bateriile cu preturi lumesti orice din grupul Exide este foarte bun: Exide, Fulmen, etc... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Aug 2016 · Report post Scuze,am scris gresit,stiu ce inseamna. Multumesc frumos,weekend placut. Share this post Link to post Share on other sites