LEONIDAS

Reparatie cheie contact Volvo S/V40

11 posts in this topic

Am cumparat o cheie de contact, blank  de pe ebay.co.uk, careia i-am inlaturat lama si am polizat-o in interior cu ajutorul unei minifreze. 

Cheii originale i-am polizat plasticul pana l-am subtiat cu grija fara a afecta cipul, sa aibe loc in carcasa chei blank, unde l-am lipit cu o rasina epoxidica.

Detaliile se pot observa poze de mai jos:

1727863808.thumb.JPG.a0c13fb4897448b33dd

1729436672.thumb.JPG.fcfc052b5a300efef31

1730550784.thumb.JPG.94343f11c3f7951420b

1732156416.thumb.JPG.da77d0440e3fbb7489a

1733991424.thumb.JPG.a73ae61527cb588895b

1735433216.thumb.JPG.e9a3573693837ff28d2

1736940544.thumb.JPG.e62dc53a0219633e087

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar de ce nu ai scos cipul din cheia veche ? Era mai simplu . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa am vrut initial, dar nu am reusit sa tai cheia la mine in oras.

Edited by LEONIDAS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am cumpărat și eu de pe ebay capacul pentru cheie xc90...am schimbat doar capacul (adică partea în care intra cheia de pe telecomanda .)și acum nu mai reușesc sa pornesc mașina cu această  cheie...și de ce nu inteleg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru ca nu ai mutat si cipul de imobilizare

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

am reusit si eu sa imi fac o cheie cu locas pentr cip  si acasa de unul singur am reusit sa scot cipul din cheia veche care mai era defat foarte rupta si am pus cipul in cheia noua.merge fara probleme 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. M-am apucat și eu să refac una din cele două chei care arăta jalnic, dar a fost "reconditionata" de cineva la fel de jalnic și la desfăcut am ramas în mână doar cu partea metalica a cheii (poză), deci aparent fără vreun cip sau altceva. Totuși, cu bucata de metal am deschis mașina și am pornit motorul fără probleme.
Prin urmare două întrebări îmi vin în minte:

1. Dacă mașina se poate deschide și porni cu ciotul de metal, înseamnă că numitul imobilizator e mort la datorie? Adică oricine îmi cam poate deschide și porni mașina cu un șperaclu?
2. Dacă tot merge ciotul, mi-ar place măcar să-l transform în cheie tip briceag. Ce tip de capace, înlocuitor cheie s-ar potrivi cu ciotul din imagine ca să-l fac briceag?

Mulțam

IMG_0046.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce :ph34r: crezi ca se oboseste sa deschida cu un speraclu (!) o masina veche de 20 de ani?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mod sigur cipul cheii originale se afla in apropiere,

altfel nu pornea nici cu tancul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/18/2017 at 10:58 PM, alexpopeystar68 said:

In mod sigur cipul cheii originale se afla in apropiere,

altfel nu pornea nici cu tancul.

La aproximativ 20 de metri, si vreo 4 pereti între... Se pune?
Cum probez sigur?
Si daca totusi porneste doar cu metalul, care-i verdictul?
Sugestii pt carcasa replace?
Mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

INormal nu trebuia sa porneasca, dar mai stii, o fi mai sensibila ;

in orice caz, nu cred ca ar deschie-o careva cu speraclul, 

Volvo nu se joaca ....carcasa pe e-B.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now