costin96

Volvo C30 D2 - achizitie

57 posts in this topic

@Midnight Caller: Pai a cazut in sarcina mea asta cu piesele, tata nu prea sta pe internet :D. Insa nu mi-a specificat asta. Scuze, suntem zapaciti cu toate actele si chestiile. Iti trimit in 10 minute o serie sasiu. Multumesc mult!!

 

@maverick: Am crescut bugetul la anvelope pe la 450ron +/- 20RON. O sa ma uit si peste varianta ce mi-ai zis tu. Vad ca sunt scumpute. Revin si pe subiectul acesta. Multumesc!

Edited by costin96

Share this post


Link to post
Share on other sites

@costin96 Bine-ai venit in club, s-o folosesti sanatos! =)

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, costin96 a spus:

@Midnight Caller: Pai a cazut in sarcina mea asta cu piesele, tata nu prea sta pe internet :D. Insa nu mi-a specificat asta. Scuze, suntem zapaciti cu toate actele si chestiile. Iti trimit in 10 minute o serie sasiu. Multumesc mult!!

 

@maverick: Am crescut bugetul la anvelope pe la 450ron +/- 20RON. O sa ma uit si peste varianta ce mi-ai zis tu. Vad ca sunt scumpute. Revin si pe subiectul acesta. Multumesc!

Eu am pus matador pe masinuta , si merg oke , cam moi in viraje , dar ieftine si noi :)) din cate am inteles sunt facute sub licenta continental (ce o mai fi insemnand si asta ...) daca nu ma insel am dat 400 lei cu tot cu montat pe ele(205/55R16) . Cel mai mult imi place aspectul profilului.

mp47.jpg

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zefirus: Mutumesc :D.

@Cristi Muresan @maverick

Am ramas la acestea: Continental SportContact 3 / Hankook Ventus /  Nokian Line.

Parca as inclina spre Nokian, nu stiu de ce. Continental are C/E, Nokian are A/C. (cls. aderenta/consum). Din cate am inteles Nokian ar fi firma buna.

Edited by costin96

Share this post


Link to post
Share on other sites

Le-am folosit pe toate 3 , nokian zline (sunt bune dar se uzeaza repede) , hankook ventus prime sunt la fel de bune ca nokian-urile , dar o idee mai ieftine (se uzeaza similar nokian-ului) cat despre continental (mi s-au parut foarte zgomotoase, uzura nu mi-o amintesc , aderenta buna , parca similara celorlalte 2) ar merita sa adaugi pe lista si goodyear efficient grip performance

Eu am ales matador :)) nokian pentru iarna (sunt foarte bune)

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, Zefirus a spus:

@costin96 Bine-ai venit in club, s-o folosesti sanatos! =)

Ooooooo, pasare rara!! :o

On-topic: te sfatuiesc la modul cel mai serios sa nu mai cauti sfaturi pe forumuri de IT privind Volvouri. Nu din vreo gelozie, ca nu imi da nimeni 2 centi pentru 3 hituri in plus pe site-ul asta, dar oamenii aia NU au nici cea mai vaga idee cu ce se mananca Volvo sau ce implica marca asta.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ti-as recomanda Continental pentru vara si Nokian pentru iarna, noi asa avem de cativa ani si sunt OK.

Oricum ar fi, cauciucul ala care sa aibe aderenta minunata si sa tina o mie de ani nu s-a inventat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Continental Sport Contact 3/5 sunt de asemenea foarte bune (insa putin zgomotoase si ceva mai rigide as adauga) - exista varianta de Conti SC 5 cu A/C.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mihai933 little stalker ;D. 

@maverick @Maurice @Cristi Muresan merci de recomandari. O sa dau comanda azi.

@Midnight Caller: Ti-am lasat seria de sasiu pe PM :)

 

O intrebare diferita de mecanicA. Unde pot gasi seria de motor, in acte (Belgia)?

Edited by costin96

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai adaug pe lista 2 chestii: 

- jante strambe putin, deci trebuie indreptate + refacere/resetare geometrie roti; (o sa le las la urma de tot pe astea, odata cu cauciucurile de vara);

- o vibratie (ma rog, se aude ceva ca vibreaza, nu neaparat se simte) la 1400-1900rpm, pe loc sau in mers, in orice treapta de viteza (eu o aud doar in 1 si 2); nu stiu ce ar putea fi, o sa mai merg maine la rampa cu ea.. de la 2100-2200 in sus nu se mai aude.

Cu ceva acte am rezolvat. In alte tari, seria motorului nu e trecuta in acte, deci e ok.

 

Am o intrebare, s-ar putea sa fie ciudata (nu am gasit in manualul masinii, si nici pe internet). Daca pun contactul (cheia in pozitia 2) si il las pus (fara sa pornesc motorul), cateodata se apride/ramane aprins check-engine, cateodata nu. Dupa pornirea motorului, dispare. Sa fie vreo problema?...  video1 video2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, nu este nicio problema daca se stinge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Midnight Caller nu vazusem ca ai postat. 

Yup, asta stiam, insa ma refeream la altceva. In cartea masinii scrie ca, daca nu pornesti motorul (dupa ce pui contactul), raman beculetele 'emission system fault' si 'low oil pressure' aprinse, pana il pornesti (ceea ce si se intampla, din cand in cand).

Insa, la unele porniri, mie nu mi se aprinde deloc, pe contact, acel 'emission system fault' (vezi aici).

La alte porniri, nu se apride ramane aprins becul 'oil pressusre' (aici).

 

Comportamentul acesta 'aleator' imi ridica semne de intrebare, d-asta insist pe subiectul asta... Ar putea fi ceva pe la masina, sau asa 'fac toate'?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca pui prea mult accent pe probleme minore in loc sa te bucuri de masina :)

Sent from my D5503 using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles; daca spui ca e totul in regula si n-ar trebui sa-mi fac griji, e ok. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Burduf de planetara găsești AM, am pus și codul undeva pe forum. Vorba lui MC lasă fleacurile și enjoy your car .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdan G: Daca ai timp, sa imi spui si mie codul pt burduful AM (poate astea-s mai lungi decat cele pe care le am acum, implicit stau unde trebuie).

 

Siii, ca sa nu mai deschid alt topic, am o intrebare. Eu la masinuta am o singura cheie, iar in meniu apar ca sunt inregistrate 2 (a doua s-ar putea sa o primesc, sau s-ar putea sa nu; practic mi s-a explicat ca a fost masina de leasing si cheia e la banca). Daca luna asta/viitoare nu imi vine cheia, trebuie sa imi fac eu una (imi trebuie pt mine + trebuie pt casco).

Cam ce costuri ar fi sa:

- cumpar o a doua cheie (cred ca numai pe OEM sunt) si sa o programez sa mearga pe masina

- sa "sterg" cheia pe care nu o am, din memoria masinii (sper ca m-am exprimat bine), astfel incat sa ramana cheia curenta si cheia noua?

Si, unde as putea sa ma duc sa fac astea? (mi-e frica sa ma duc sa intreb la reprezentanta Primus, desi e la 10 minute de mers cu masina de mine).

Edited by costin96

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema cheii la reprezentanta . Primus cred ca au preturi rezonabile .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uhh... daca sper la o suma de maxim 500RON pentru ce vreau, la reprezentanta, sper bine sau visez?

Ma gandeam ca poate e cineva pe forum care stie/se ocupa cu d-astea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se poate decat la reprezentanta , cat despre pret cred, cred ca se apropie de 1000 lei ( totusi , un telefon poti da , si afli exact)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cheia știu ca este undeva pe la 600 lei iar scrisul 150 lei la reprezentanta . Cheia la ei nu știu cat este și mai trebuie cheia metalica iar aia este cam 50 lei în China cu tot cu transport.

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

D8513 este codul burduf ului și costa 38 lei .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cristi Muresan @Bogdan G Multumesc de sfaturi. O sa intreb la reprezentanta, n-am avut timp ca am fost plecat :D.

Stiu ca-s stresant, dar va mai deranjez cu cateva intrebari (poate unele dintre ele sunt de necunoscator/minore):

1. Agregatul asta din torpedou, e normal sa se incalzeasca super tare? (chiar mai sunt zile cand frige). https://goo.gl/photos/WTsRog2SAcJ1ygMY7 Stiu ca e pentru update la harti. (si ca sa radeti de mine, pana sa aflu scopul lui, am incercat sa bag un CD cu muzica in ideea ca poate e magazie, dar normal ca nu a mers :D).

2. E normal ca rotile de pe puntea spate sa fie inclinate, ceva de genul / --- \ ? Am facut geometria rotilor acum o saptamana cand le-am pus (cu laser 3D la autosoft), si mi-au zis ca e normal, ca "asa e la masini sport" (-citat de la mecanicul de la vulcanizare), iar puntea spate a fost perfecta, nici n-au umblat la ea. Also, anvelopele spate (care-s noi) o sa se uzeze "inegal". 

3. Stiu ca poate e greu de diagnosticat, dar, dupa 110km/h se aude un chitait/scartait metalic. Acesta se accentueaza usor cum cresc in viteza. Se aude numai cu geamul deschis. Apare (parca) ori la miscari ale volanului, ori la denivelari (nu am reusit sa imi dau seama). Precizez ca imi mai scartaie si frana (la o roata), la anumite franari (depinde cat de tare apas). Ma gandesc ca poate a prins niste praf/murdarie intre disc-placute si de acolo cauza la scartait la franare + chitait la viteza?

thanks :d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La no.2 da e normal ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă masina e Drive e normal sa fie asa rotile spate și tot normal vor uza anvelopele pe interior. Anual tb sa le muti fata spate.

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cristi Muresan @Bogdan G: Thanks :D. 

Ca sa nu deschid un topic nou, am o curiozitate. Eu am primit cadou de la niste prieteni (acum ceva timp, inainte sa iau masinuta), un subwoofer interesant. Sistemul audio al masinii, are prin spate vreo mufa de output, la care as putea sa il conectez (via un amplificator)? Sau sistemul audio asta e, n-am ce adauga/schimba la el?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti adauga , dar nu are o mufa plug-n-play . Ai nevoie sa iei semnal de pe o boxa si sa pui un adaptor + alimentare de la baterie.

Daca mergi la cineva care se ocupa cu sonorizari te poate ajuta , sau la vre-un membru de pe forum care se ocupa de asa ceva .

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now